Mie en viitti unia merkata muistiinhyvähän se on herätä välillä merkkaamaan muistiin siihen mennessä nähdyt unet
hui ku säikähin
Huva huvahui ku säikähin
mullapa oli hirvenlihakeittua tämän syksyn hirvenlihostaLohikeitto hyvältä maistui
tässä jouvva kaikkia harmaita peukuttelemaaneli teidän mielestä lapset ei kuulu kouluun,kerhoon,tarhaan,leikkeihin kun ette sitä viestiä peukuttaneet rut ja rellu. ihme tomppeleita
samanlaista onPäivää! Synkkä syksyinen päivä täällä, mites siellä?
Oi,nami kelpais kyllä,mutta eipä ketään sukulaista / tuttavaa joka metsästäisimullapa oli hirvenlihakeittua tämän syksyn hirvenlihosta
Päivää,juu on synkkä/ harmaa syksyinen/ sateinen päiväPäivää! Synkkä syksyinen päivä täällä, mites siellä?
tärkeitä asioita pitää joutaa peukuttamaan. Sä olet.tässä jouvva kaikkia harmaita peukuttelemaan
ite oot tomppeli
ei ainakaan meidän seurassa saada lihaa niin paljoa että siitä liikenisi sukulaisilleOi,nami kelpais kyllä,mutta eipä ketään sukulaista / tuttavaa joka metsästäisi
Jep, varmasti saa itse syötyä minkä saa ammuttua.ei ainakaan meidän seurassa saada lihaa niin paljoa että siitä liikenisi sukulaisille
helposti jaksaa ne vähät syödä itsekkin
meillä peijaisperinne on vielä voimissaan, pitäähän niille maanomistajille jotka antaa maansa hirvenmehtyyseen joku "palkka" ollaJep, varmasti saa itse syötyä minkä saa ammuttua.
Joskus vuosia sitten oli kyläläisille hirvipeijaiset ja ihanaa hirvikeittoa tarjolla,mutta ei taija enää olla. Eikä kyllä minusta olis metsään rämpimään ja ampumaan saalista.
Voiko senn jotenkin kieltää? ettei mun mailla järjestetä hirvenmetsästystä. tai muutakaanmeillä peijaisperinne on vielä voimissaan, pitäähän niille maanomistajille jotka antaa maansa hirvenmehtyyseen joku "palkka" olla
voi kieltää, itse asiassa metsästysseuralla pitää olla maanomistajalta kirjallinen lupa että voipi pyytääVoiko senn jotenkin kieltää? ettei mun mailla järjestetä hirvenmetsästystä. tai muutakaan
Ai. jos sellaisen paperin on joskus 30 vuotta sitten tehnyt niin onko se aina voimassa?voi kieltää, itse asiassa metsästysseuralla pitää olla maanomistajalta kirjallinen lupa että voipi pyytää
jollei anna lupaa niin sitten siellä ei voi metsästää mutta ei myöskään pääse seuraan jäseneksi
Tietenkin voi, mut sitten et saa sitä lihaakaan, jonka tuovat sulle kotiin nätisti pusseihin pakattuina.Voiko senn jotenkin kieltää? ettei mun mailla järjestetä hirvenmetsästystä. tai muutakaan
Häh?eli teidän mielestä lapset ei kuulu kouluun,kerhoon,tarhaan,leikkeihin kun ette sitä viestiä peukuttaneet rut ja rellu. ihme tomppeleita
Mikä sen vois kumota?Ai. jos sellaisen paperin on joskus 30 vuotta sitten tehnyt niin onko se aina voimassa?
Täällä matkitaan teidän säätä, tai siis te matkitte meidän säätäPäivää! Synkkä syksyinen päivä täällä, mites siellä?