IlmeisestiVissiin toi satiaiskaveri jämähtäny nuoruusvuosille.
Satiaiset oli joku kahdeksankytluvun hitti, silloin oli kuulema kasaritakku niin ylä kuin alapäässäkin!
IlmeisestiVissiin toi satiaiskaveri jämähtäny nuoruusvuosille.
Satiaiset oli joku kahdeksankytluvun hitti, silloin oli kuulema kasaritakku niin ylä kuin alapäässäkin!
Hannibal, maistuu marjamehulle enemmän...mutta ei ole liian makeaa.Viimehetken vinkkejä otetaan vastaan!
Kung fu girl on ainakin hyvä, sen kaveriks sopii vaikka makirullat jos jaksat väännellä, tai sitten esim.ciabattaa ja sen päälle tuorejuustoa ja kylmäsavulohta Ja kannattaa Alkon myyjiltäkin kysyä suosituksia, he monesti antavat hyviä vinkkejäIhanan ohimennen ilmoitettu: ”kohta siirryn petipuuhiin”
Apropoo, huomenna meen sinne alkoon hakemaan viiniä ja siihen kylkeen valkkaan jotakin juustoa ja keksiä tms, mitä ny viinin kanssa voi ottaa. Raakana ei mee alas, se on varma. Punaviini pelottaa! Valkoisella aloitan.
Viimehetken vinkkejä otetaan vastaan!
@krut vois kans vinkkasta mitä viiniä jois. Tiiän että teillä lipitetään mitä parhaimpia viinejä joskus!
sulla on niin villi pörrö että siellä saattaa pesiä vaikka sorsa.Vissiin toi satiaiskaveri jämähtäny nuoruusvuosille.
Oon kuullu että piparia ja päälle homejuustoa viinin kera. Ootteko koklannu.Kung fu girl on ainakin hyvä, sen kaveriks sopii vaikka makirullat jos jaksat väännellä, tai sitten esim.ciabattaa ja sen päälle tuorejuustoa ja kylmäsavulohta Ja kannattaa Alkon myyjiltäkin kysyä suosituksia, he monesti antavat hyviä vinkkejä
Ei pipariin kuulu mikään homeOon kuullu että piparia ja päälle homejuustoa viinin kera. Ootteko koklannu.
o ouKung fu panda on ainakin hyvä, sen kaveriks sopii vaikka makiapinarullat jos jaksat väännellä, tai sitten esim.sorsaa ja sen päälle kastematoja ja kylmä lehmänaivoa Ja kannattaa myyjiltäkin kysyä suosituksia, he monesti antavat hyviä vinkkejä
sulla onkin raikkas römpsäEi pipariin kuulu mikään home
Punkun kanssa Toki riippuu viinistä, kaikkien kanssa ei varmasti sovi.Oon kuullu että piparia ja päälle homejuustoa ja viiniä. Ootteko koklannu.
Mä tein niin et laitoin aura goldia kahden piparkakun väliin ja niitä oli helppo napsiaOon kuullu että piparia ja päälle homejuustoa viinin kera. Ootteko koklannu.
Nää sopi glűhweinin kanssa hyvinMä tein niin et laitoin aura goldia kahden piparkakun väliin ja niitä oli helppo napsia
voitko olla jo hiljaa? punkkupäissään horiset ällöistä homejuustoista, rellukin saa kohta yökkimiskohtauksen.Mä tein niin et laitoin aura goldia kahden piparkakun väliin ja niitä oli helppo napsia
nytmeni överiksi. puhutaan jo kielilläNää sopi glűhweinin kanssa hyvin
Homejuustot pitäisi kieltää lailla
Lissulle vastasin, turhaan sinä siellä taas itkupotkuja saat. Voit kyllä poistua jos mun viestit ahdistaa noin kovin. Tai rekisteröidy ja ignooraavoitko olla jo hiljaa? punkkupäissään horiset ällöistä homejuustoista, rellukin saa kohta yökkimiskohtauksen.
jaaha, susta tuli tosikko,vitsiä et ymmärräLissulle vastasin, turhaan sinä siellä taas itkupotkuja saat. Voit kyllä poistua jos mun viestit ahdistaa noin kovin. Tai rekisteröidy ja ignooraa
Niinkin voi käydänytmeni överiksi. puhutaan jo kielillä
Juujuu, sinihomejuustoa ja piparia! Sopii hyvin yhteen. Mutta en muista pitikö niiden kanssa litkiä viiniä.Ei pipariin kuulu mikään home
Sori, aina ei voi tietää, täällä kun on joku harmaa joka kovasti minusta välillä ahdistuujaaha, susta tuli tosikko,vitsiä et ymmärrä
Saatoin imutella jo Nyt levon vuoromene jo imemään sitä nahkatikkaria. sekin lutkuttaja tosikko apina
no siinä oli hymiökin perässä...ajattelin jos siitä viimeistään tajuaa.... mutta joo homejuusto ei ainakaan pipariinSori, aina ei voi tietää, täällä kun on joku harmaa joka kovasti minusta välillä ahdistuu
wauSaatoin imutella jo Nyt levon vuoro