Verta tulee (aivan tuoretta, kirkkaan punaista tai välillä vähemmän ja vaaleanpunaista) pyyhkiessä erityisesti aamuisin ja iltaa kohden vähentyen. Olen pitänyt pikkuhousunsuojaa, sillä kyllä sitä sen verran tulis että suttais alushousut. Ei valumalla kuitenkaan, vaan no.. Voisko sanoa, että tipoittain. Mutta outoa tosiaan, kun vaihtelee myös vuorokaudenajan mukaan.
Tätä mutkistaa nyt se, että mulla olis puolentoistaviikon kuluttua magneettikuvaus, joka on mulle tärkeä. Mutta sitä kun ei saa raskaana ollessa tehdä, ja mikäli olisin raskaana, mielelläni sen kuitenkin peruisinkin. Mutta nyt koko ajan mietin, että jos perun ajan ja tää yltyykin ihan kunnon vuodoksi, niin harmittaa ihan älyttömästi. Aika on yliopistosairaalaan, ja siellä on ennenkin nihkeilty hirveästi kuvausaikojen siirtojen tai perumisen suhteen, joten en usko että sieltä joustavat vaan ratkaisu pitää tulla itseltäni.
Olenkin sitten miettinyt, että voinko käydä gynellä, voisiko heillä olla jotain sanottavaa tähän.. Mutta kaikki googlailut kertoo vain, että 4+ viikolla ei ultrassakaan nähdä vielä yhtään mitään. Verikokeessa voisin toki käydä, mutta olen tehnyt omaa tutkimusta täällä sen verran testeillä, että tiedän hormonipitoisuuden nousseen ihan ok. Eihän se tietty mitään tarkkaa kerro.
Mutta varmaan pitäisi odottaa edes ensi viikon alkuun, kun menkat on "kunnolla" myöhässä? Tänään tai huomenna olisi oletettu alkupäivä (dpo13-14).
Kauhean pitkä selostus, anteeksi. Mutta ärsyttävän monimutkainen ja stressaava tilanne.
Muoks vielä sen verran,että täsmennän: magneettia ei suositella ennen rv17