JooArvasin tuon että nukuit uudestaan.
Nukkuminen on kivaa ja unet.
JooArvasin tuon että nukuit uudestaan.
Nukkuminen on kivaa ja unet.
Mitä oma mies tykkää kun ajelet toisen miehen kanssa öisin ja jätät lapset kotiin ex - nistin kanssa?Täällä ollaan yöajelulla!
Humppa soi ja maisema vaihtuu ylinopeudella!
Kenen kanssa ajeli?Päättömän?Mitä Eltsu siitä tykkää?Mitä oma mies tykkää kun ajelet toisen miehen kanssa öisin ja jätät lapset kotiin ex - nistin kanssa?
Onpa ihanaa ja ehdit palstailla. Toivottavasti ei osu hirvi tielleTäällä ollaan yöajelulla!
Humppa soi ja maisema vaihtuu ylinopeudella!
Missä meirami?keskikokoinen keräkaali
1 l lihalientä
2 dl riisiä
400 g jauhelihaa
ripaus valkopippuria
voita
loraus siirappia
suolaa
1 sipuli halutessa
kermaviili
Silppua kaali. Keitä lihaliemessä riisin kanssa n. 15 min. Ruskista jauheliha, mausta pippurilla ja suolalla. Sekoita liha kaalin ja riisin joukkoon. Keitin lientä myös mukaan, saa jäädä melko löysäksi. Laita voideltuun uunivuokaan ja lorauta päälle siirappinoro ja kermaviili. Paista 200 asteessa n. 1 h.
Mulla on siis kolme miestä: oma mies, vieras mies ja ex-nisti mies? Vai onko ex-nisti mies vain lastenhoitaja?Mitä oma mies tykkää kun ajelet toisen miehen kanssa öisin ja jätät lapset kotiin ex - nistin kanssa?
Ei osunut.Onpa ihanaa ja ehdit palstailla. Toivottavasti ei osu hirvi tielle
Juujuu, Päätön ohjaa, Ellu pitää kiinni pohjaa, Krut vääntää muttereita ja Echo vaihtaa pattereita. Ei se auto muuten liiku!Kenen kanssa ajeli?Päättömän?Mitä Eltsu siitä tykkää?
Huh!!!!HUH! Kamala! Menikö ruttuun? Kävikö sulle mittää?minä ajon tässä joku aika sitten yhteen hirven kanssa, oli kyllä melkonen tömährys
itelle ei käyny kuinkaan mutta autosta ja hirvestä ei tullu enää eläjääHuh!!!!HUH! Kamala! Menikö ruttuun? Kävikö sulle mittää?
Hirvi olisi osannut pysähtyä, jos ei olisi ollut liikaa vauhtia. Siitä on tutkimus vuosikymmenien takaa, mut eihän se nykyihmisen mielestä oo kivaa. Taisi olla 50 se nopeus, kun hirvi sseisoo paikallaan ja näkee sut.itelle ei käyny kuinkaan mutta autosta ja hirvestä ei tullu enää eläjää
en perkele minä rupea ajamaan pitkin maakuntia viittäkymppiä, oli hirviä taikka eiHirvi olisi osannut pysähtyä, jos ei olisi ollut liikaa vauhtia. Siitä on tutkimus vuosikymmenien takaa, mut eihän se nykyihmisen mielestä oo kivaa. Taisi olla 50 se nopeus, kun hirvi sseisoo paikallaan ja näkee sut.
No se oli posaus! Hyvä ettei sulle käynä mittää.itelle ei käyny kuinkaan mutta autosta ja hirvestä ei tullu enää eläjää
en perkele minä rupea ajamaan pitkin maakuntia viittäkymppiä, oli hirviä taikka ei
KaupassaMissä meirami?
en tod räplää kännykkää ajaessatietenkään et ala, kun sulla on kiire. Mut luetko siinä vauhdissa kaksplussaa? Et ehdi nähdä sitä hirveä.
Hirvet ovat kyllä todella vaarallisia.itelle ei käyny kuinkaan mutta autosta ja hirvestä ei tullu enää eläjää
Sittenhän meillä menis hyvin samalla reissullaen tod räplää kännykkää ajaessa
No hupsista keikkaa, sattuiko?minä ajon tässä joku aika sitten yhteen hirven kanssa, oli kyllä melkonen tömährys
No tuossahan tuo luki, onneks selvisit ehjin nahoin!itelle ei käyny kuinkaan mutta autosta ja hirvestä ei tullu enää eläjää