Eikä mennyt, minä menin....tosin mun aivot ei kyllä neroutuneet pommiin nukkumisesta yhtäänJuu mut hän meni tunnille levänneillä neron aivoilla.
Heräs vasta oven takana.Eikä mennyt, minä menin....tosin mun aivot ei kyllä neroutuneet pommiin nukkumisesta yhtään
Selitti vaan käyneensä kyllä koputtelemassa oven takana, mutta veikkaan että on enemmänkin silitellyt sitä ovea kun ei sinne luokkaan mitään ainakaan kuulunut
Täytyykin kysyä häneltä tänään, että tapahtuiko juurikin tuoHeräs vasta oven takana.
En ole ikinä nähnyt susta kuvaa, mutta olen ihan sata varma siitä, että olet kaunis nainenÄhh, ikäkriisiä taas pukkaa.
Tämän päivän ajatus:
Edessä loistava tulevaisuus, seuraavat 40 vuotta mopsin ja bulldogin näköisellä naamalla.
Mut yks päivä kaupungilla yks mies pyysi mua siirtämään autoani kun olin -khm- pysäköiny sen väärin.
Sanoi:"Rouva- kaunis rouva: ei tähän saa pysäköidä".
Ihan sama vaikka olisin parkkeerannu kärryni keskelle liikenneympyrää, mut tuo oli nätisti sanottu. Ehkä vielä on jotain rippeitä entisestä hehkusta jäljellä.
Kieltämättä aika taidokasta jalkatyötä.
Ähh, ikäkriisiä taas pukkaa.
Tämän päivän ajatus:
Edessä loistava tulevaisuus, seuraavat 40 vuotta mopsin ja bulldogin yhdistelmä-naamalla.
Mut yks päivä kaupungilla yks mies pyysi mua siirtämään autoani kun olin -khm- pysäköiny sen väärin.
Ihan sama vaikka olisin parkkeerannu kärryni keskelle liikenneympyrää, mut tuo oli nätisti sanottu. Ehkä vielä on jotain rippeitä entisestä hehkusta jäljellä.
En kaunis. Mut sievä.En ole ikinä nähnyt susta kuvaa, mutta olen ihan sata varma siitä, että olet kaunis nainen
Uunijuureksia,kuorin ja paloittelin.
Uunivuuan pohjalle öljyä juurekset ja päälle suolaa,pippurirouhetta, hieman välimeren yrttimaustetta,minttua ja hunajaa.
Mut tää on niiku kriisin 4 vaihetta: mä koluan vielä "epäusko ja kieltäminen" -vaihetta. Ehkä mä joskus löydän seesteisemmän asennoitumisen vanhenemiseen.Hmph.
Sä olet ihan pikkulikka vielä.
Mut tää on niiku kriisin 4 vaihetta: mä koluan vielä "epäusko ja kieltäminen" -vaihetta.
Kauneus on katsojan silmissä ja mä nään sut kauniina!!En kaunis. Mut sievä.
Ollut.
Hommaa paremmat lasit!Kauneus on katsojan silmissä ja mä nään sut kauniina!!
Et varmasti oo mopsin ja bulldogin risteytys naamasta,en usko.Ähh, ikäkriisiä taas pukkaa.
Tämän päivän ajatus:
Edessä loistava tulevaisuus, seuraavat 40 vuotta mopsin ja bulldogin yhdistelmä-naamalla.
NamMeil on tänään valkosipulipottuja ja lihapullia miehen toimesta. Mä lupasin tehdä vielä sienisoossin lisäksi.
Hommaa paremmat lasit!
Jahas menee kattomaan iltaruokatilannetta...
Kävittekste siellä tampereen thaikkulassa?Ai niin. Lapsoset ovat hauskoja vielä vanhennuttuaakin.
Oltiin pojan kanssa taas thaikkupaikassa lounaalla. Se, itsepintaisesti, ottaa niitä tulisia versioita vaikka tietää ne tulisiksi. -Ja joo, totisesti ovat tuhteja, minäkin kerran maistoin pari haarukallista...
...Ja just siksi tiesin heti, mitä tapahtui, kun poika yhtäkkiä kesken ruokailun näytti sähköiskun saanelta, pysähtyi paikalleen, nieleskeli ja alkoi oitis vuotaa hikeä...
Ojensin sille nipun serviettejä. Oon tottunut että niitä tarvitaan ku mies on ihan samanlainen.
Ne jää sinne naprapaatille OMT, etkö muista?Mulla ei oo vielä ikäkriisiä ollu,mutta sais noita kipuja olla vähemmän
Kävittekste siellä tampereen thaikkulassa?
Sinne täytyy taas mennä itteni jahka tässä kerkeen ja ruoka on kyllä ihanan tulista