vierailija
Anteeksi SydisOnko kaikki aloitukset taas minun tekemiä muka
Jestas tosis taas
Kyllä kertoisin sitten sinulle jos minulla olisi joku hätä tai huoli
Hyvä tietää, että olet kunnossa
Anteeksi SydisOnko kaikki aloitukset taas minun tekemiä muka
Jestas tosis taas
Kyllä kertoisin sitten sinulle jos minulla olisi joku hätä tai huoli
Anteeksi Sydis
Hyvä tietää, että olet kunnossa
Tottakai. Vuorotellen ainaKiitos, että hätistelit trollia
Olen minäkin
Olen.
Oletko sinä kunnossa?
Niin tehdäänTottakai. Vuorotellen aina
Joo, pikku hiljaa. Ehkä puolen tunnin päästä voisi olla pedissä ja koittaa saada untaNyt voisi jo rauhoittua nukkumaan vai mitä?
HyväOlen minäkin
Joo minä kyllä kohta pesen hampaat ja menen jo petiinJoo, pikku hiljaa. Ehkä puolen tunnin päästä voisi olla pedissä ja koittaa saada unta
Sopii Hiivin kainaloonHyvä
Joo minä kyllä kohta pesen hampaat ja menen jo petiin
jooSopii Hiivin kainaloon
Hyvää yötä Sydis!joo
Hyvää yötä
jos kyselee vaan niin muuttuko silloin trolliksi?Kiitos, että hätistelit trollia
Minä veisin pyörän liikkeeseen. Tulisi varmasti korjattua oikein ja pyörä olisi turvallinen- Jos itse laittaisin niin pelottaisi hiukan että pyörä hajoaisi jossain alamäessä....lähtisi renkaat irti tai jotainOlen nyt katsonut kaikki tarvikkeet renkaiden ja ketjujen vaihtoon. Kannattaako minun hankkia nuo ja osaanko korjata vai vienkö vain pyöräliikkeeseen? Miten itse tekisit?
JaaMinä veisin pyörän liikkeeseen. Tulisi varmasti korjattua oikein ja pyörä olisi turvallinen- Jos itse laittaisin niin pelottaisi hiukan että pyörä hajoaisi jossain alamäessä....lähtisi renkaat irti tai jotain
joo
Vaihteet on vaihdettu liikkeessä muutama vuosi sitten ihan uusiin, samoin etu- ja takarattaat. Jotakin muuta on myös mennyt vaihtoon, ainakin käsijarru.joo
riippuu tietenkin mitä osia pitää vaihtaa/korjata. ketjut ja pyörät antaisin liikkeen hoitaa. ja vaihteiston huollon.
Kävin äsken lenkilläNo, mietin vielä. Sinä et siis vaihda ketjuja ja renkaita itse vaan viet huoltoon?