Mitäs sä yököttelet?No hyi yhyren tähären yrjöpurjo
Vois maistaa.Mä kyllä maistaisin. Vaikka koostumus näyttää samalta kuin hyytynyt lihasneste. Toi kaprisöljy sen sijaan menee oitis pottujen kanssa kokeiluun.
Huomentapäivää sinnekinPäivää tännekin
Yyngh...eiliseen olotilaani vedoten jätän kyllä ihan kaikkien aivot lautasella rauhaanVois maistaa.
Jestas, mitä se oikein heitteleeHuomenta vaan..*väistelee oikealle ja vasemmalle Ellimaarin lenteleviä värkkejä*..kaikille
Aurinko paistaa ja syksyn värit hehkuu! Eiliset räntälumet on viipyilly yön yli maassa eli pojat on jo ulkona menossa hihkuen, tirpana nauttii rauhallisesta aamuhetkestä ja mä hiihtelen varovaisesti
Eilinen ilta meni megallomaanisen migreenin kanssa kieriskellessä. Särkylääkkeitä kourallinen eikä lähteny apujoukot niiltä osin toimimaan joten ehdin jo toivoa pientä ja pikaista kuolemaa. Nyt...en sano olostani mitn vaan laitoin tämän päivän lääkityksen kuntoon. Kyllä tämäkin taas tästä iloksi muuttuu
Ja Echo - kaikkea kuule sattuu ja tapahtuu, sellaistakin mitä ei tod.ikuna uskoisi ja varsinkaan itselleen tapahtuvaksi. Eli vastaus viimeisimpään viestiisi on lyhyesti ja ytimekkäästi: kyllä
Arska näyttäisi olevan ulkona ja 2C lämpöä varjossa. Pitäisi nostaa vene ja imuroida ilmalämpöpumpun suodattimet. Täytyy varmaan lämmittää sauna sitten, kun on palellut tuolla veneen noston jälkeenHuomentapäivää sinnekin
Aurinko paistaa? Vettä vihmoo? Roiskii räntää? Missä kelissä kiuruhdat vai onko ihan lökölöö-sisävapaapäivää?
Mulla on yleensä aivot narikassa, ei suussaYyngh...eiliseen olotilaani vedoten jätän kyllä ihan kaikkien aivot lautasella rauhaan
Nuorille harvemmin kelpaa viikonloppuvuorot. Nykyajan nössöt haluavat vain löysäillä.iteppä otit nipun lauantaivuoroja
Meinasin sanoa ja sanonkin että sullahan on tiedossa hikijumppaa mutta sitten jo puhuitkin hytisemisestä..no eniveis, sauna on aina hyvä asiaArska näyttäisi olevan ulkona ja 2C lämpöä varjossa. Pitäisi nostaa vene ja imuroida ilmalämpöpumpun suodattimet. Täytyy varmaan lämmittää sauna sitten, kun on palellut tuolla veneen noston jälkeen
Ekaks tulee hiki nostossa ja sitten kylmä, kun vetää pressuja päälle ja siirtelee kamojaMeinasin sanoa ja sanonkin että sullahan on tiedossa hikijumppaa mutta sitten jo puhuitkin hytisemisestä..no eniveis, sauna on aina hyvä asia
Tuokin mielikuva on aika yyyhh...jotain enempivähempi klöntteinä valuvaa ektoplasmaa....mä tykkään että ne on ihan siististi piilossa päässäMulla on yleensä aivot narikassa, ei suussa
No ekkönää nähäny että hyvin rivakalla otteella lenteli kaikki toosat nurin eli nyt paiskotaan urakalla ja tulosta syntyyJestas, mitä se oikein heittelee
Mä olen ennenkin maistanut omituisuuksia.Yyngh...eiliseen olotilaani vedoten jätän kyllä ihan kaikkien aivot lautasella rauhaan
Niin no aivan, alkulämmöt ja sitten jäykkyys*huokailee*..Ekaks tulee hiki nostossa ja sitten kylmä, kun vetää pressuja päälle ja siirtelee kamoja
Hyssssh!Mä olen ennenkin maistanut omituisuuksia.
Kaikki toosat? Kenen muiden toosia se heittelee.. Ellun.. AkelanNo ekkönää nähäny että hyvin rivakalla otteella lenteli kaikki toosat nurin eli nyt paiskotaan urakalla ja tulosta syntyy
Tämmösten villasukkahiihtelijöiden on parempi pysyä hyvänmatkan päässä
m1es pisti vasikan aivoista tehdystä ruoasta kuvan tonneMitäs sä yököttelet?