Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Teinpä tulista ruokaa, tällä lähtee kyllä nielusta peitteet ja nahkatkin mukana:coffee::p

Paistoin ensiks öljyssä kaalia, sipulia ja herkkusieniä ja ohuenohuiks viipuleiks joukkoon paprikaa ja porkkanaa...maustoin valkopippurijauheella ja tilkalla soijaa ja lopuks sekoitin joukkoon yhden nuudeliruokiin tarkoitetun tulisen japsisoossin (nimeä en tiedä kun on japaniksi)...tai en nyt kaikkia sentäs:eek:
Maku on kieltämättä hyvää:p
 
  • Tykkää
Reactions: r0s, Kais ja Aqela
Aqela
Teinpä tulista ruokaa, tällä lähtee kyllä nielusta peitteet ja nahkatkin mukana:coffee::p

Paistoin ensiks öljyssä kaalia, sipulia ja herkkusieniä ja ohuenohuiks viipuleiks joukkoon paprikaa ja porkkanaa...maustoin valkopippurijauheella ja tilkalla soijaa ja lopuks sekoitin joukkoon yhden nuudeliruokiin tarkoitetun tulisen japsisoossin (nimeä en tiedä kun on japaniksi)...tai en nyt kaikkia sentäs:eek:
Maku on kieltämättä hyvää:p
Mä mussutan tuoreita puolukoita. :p:sick: :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mä kattelen Halloween elokuvaa ja säikähin yhessä kohtaa niin lujaa, että sain yskäkohtauksen ja jouduin nyppimään näppäimistöltä ja monitorista kaalinpaloja ja nakkasin samalla haarukallisen ruokaa lattialle vahingossa:cautious:
 
:LOL:

Palstaile kun syöt. Niin ruoka ei lennä. :rolleyes:
Varmasti lentäs, monta kertaa nauranut täällä näille jutuille veet silmissä ja välillä suussa on ollut joko juotavaa tai syötävää samaan aikaan:eek:
Mitäs tänne? :) Pitäis jauhelihaklöntistä tehdä kaikkien aistien ilotulitus, iltaruuaksi noille, mut nyt ei oo päässä minkäänlaista ideaa...:cautious: Kai mä makaronilaatikon väännän tai lasagnen.
Lihapullia ja spagettia?
Sitten taustalle pyörimään vanhalle vhs viteolle Kaunotar ja Kulkuri ja sää ja mies työntelette toisillenne viimestä lihapullaa nenillänne ja syötte samaa spagettia kunnes pussaatte toisianne:coffee::coffee::love:
 
Varmasti lentäs, monta kertaa nauranut täällä näille jutuille veet silmissä ja välillä suussa on ollut joko juotavaa tai syötävää samaan aikaan:eek:

Lihapullia ja spagettia?
Sitten taustalle pyörimään vanhalle vhs viteolle Kaunotar ja Kulkuri ja sää ja mies työntelette toisillenne viimestä lihapullaa nenillänne ja syötte samaa spagettia kunnes pussaatte toisianne:coffee::coffee::love:
Mites ku meillä on raketti spagettia? :rolleyes: Onks se niiku sen Kaunotar-leffan kohtaus nopeutettuna?
 
''Hei laukkaa ratsu reima, reima, reima, hei laukkaa ratsu reima..'':eek:
Mä_en_ oo tähän päivään mennessä oppinu ymmärtämään keppihevostelua. Jos ei jonku pahvilaatikkoradan yli meinaa päästä muutenkaan, niin laitetaan vielä joku keppi jalkoihin. Kiva jos kaatua mäiskähtää niin se keppi on mahasta halki.

Sit se on ärsyttävää kun täytyy pitää sitä keppiä koko ajan ettei se tipu.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Mä_en_ oo tähän päivään mennessä oppinu ymmärtämään keppihevostelua. Jos ei jonku pahvilaatikkoradan yli meinaa päästä muutenkaan, niin laitetaan vielä joku keppi jalkoihin. Kiva jos kaatua mäiskähtää niin se keppi on mahasta halki.

Sit se on ärsyttävää kun täytyy pitää sitä keppiä koko ajan ettei se tipu.
Emmäkään...tai no lapsilla joo, mutta en aikuisilta ymmärrä tuota ollenkaan.
Täällä oli, ainakin pari vuotta sitten vielä, naispappi jossain paikalliskirkossa ja hän halus järkätä tangosunnuntain tai jotain vastaavaa...muistutti vielä pariskuntia lehdessä ja facen keskusteluseinällä että ''Muistakaa kaikki tuoda keppihevosenne mukana''o_O
Noi näyttää ainakin aikuisilta miehiltä...saattavat toki pelleillä, mutta..:ninja:
 

Yhteistyössä