Pari paljasta, somaa takapuolta kyllä piristäisi kummasti!Voi pee.
Pari paljasta, somaa takapuolta kyllä piristäisi kummasti!Voi pee.
riisu housut ja ota 2 belfietäPari paljasta, somaa takapuolta kyllä piristäisi kummasti!
Pyllistänkö tässä vai privatisti?Pari paljasta, somaa takapuolta kyllä piristäisi kummasti!
Ehkä sit kesällä taas.riisu housut ja ota 2 belfietä
Mä luin että sokeritonta mutsikeittoaJoin äsken sokeroimatonta mutsikkakeittoo
HöhVittumainen työkeli!
*märkä ja kurainen*
Märkä ja kurainen.Vittumainen työkeli!
*märkä ja kurainen*
Vittumainen työkeli!
*märkä ja kurainen*
Mä arvaan, sun tuli mieleen märät kurahousut tosta!!Märkä ja kurainen.
Arvaappa mikä mulle tuli tuosta mieleen. Etpä tainnut arvata.
Hyvin arvattu, mieleeni tuli märkä soratie.Mä arvaan, sun tuli mieleen märät kurahousut tosta!!
Mä mussutan tuoreita puolukoita.Teinpä tulista ruokaa, tällä lähtee kyllä nielusta peitteet ja nahkatkin mukana
Paistoin ensiks öljyssä kaalia, sipulia ja herkkusieniä ja ohuenohuiks viipuleiks joukkoon paprikaa ja porkkanaa...maustoin valkopippurijauheella ja tilkalla soijaa ja lopuks sekoitin joukkoon yhden nuudeliruokiin tarkoitetun tulisen japsisoossin (nimeä en tiedä kun on japaniksi)...tai en nyt kaikkia sentäs
Maku on kieltämättä hyvää
Mä kattelen Halloween elokuvaa ja säikähin yhessä kohtaa niin lujaa, että sain yskäkohtauksen ja jouduin nyppimään näppäimistöltä ja monitorista kaalinpaloja ja nakkasin samalla haarukallisen ruokaa lattialle vahingossa
Tee lihamureke?Mitäs tänne? Pitäis jauhelihaklöntistä tehdä kaikkien aistien ilotulitus, iltaruuaksi noille, mut nyt ei oo päässä minkäänlaista ideaa... Kai mä makaronilaatikon väännän tai lasagnen.
Varmasti lentäs, monta kertaa nauranut täällä näille jutuille veet silmissä ja välillä suussa on ollut joko juotavaa tai syötävää samaan aikaan
Palstaile kun syöt. Niin ruoka ei lennä.
Lihapullia ja spagettia?Mitäs tänne? Pitäis jauhelihaklöntistä tehdä kaikkien aistien ilotulitus, iltaruuaksi noille, mut nyt ei oo päässä minkäänlaista ideaa... Kai mä makaronilaatikon väännän tai lasagnen.
Mulla ei ole lentänyt ruoka tai juoma.Varmasti lentäs, monta kertaa nauranut täällä näille jutuille veet silmissä ja välillä suussa on ollut joko juotavaa tai syötävää samaan aikaan
...
vieläMulla ei ole lentänyt ruoka tai juoma.
Mites ku meillä on raketti spagettia? Onks se niiku sen Kaunotar-leffan kohtaus nopeutettuna?Varmasti lentäs, monta kertaa nauranut täällä näille jutuille veet silmissä ja välillä suussa on ollut joko juotavaa tai syötävää samaan aikaan
Lihapullia ja spagettia?
Sitten taustalle pyörimään vanhalle vhs viteolle Kaunotar ja Kulkuri ja sää ja mies työntelette toisillenne viimestä lihapullaa nenillänne ja syötte samaa spagettia kunnes pussaatte toisianne
Mites ku meillä on raketti spagettia? Onks se niiku sen Kaunotar-leffan kohtaus nopeutettuna?
Mä_en_ oo tähän päivään mennessä oppinu ymmärtämään keppihevostelua. Jos ei jonku pahvilaatikkoradan yli meinaa päästä muutenkaan, niin laitetaan vielä joku keppi jalkoihin. Kiva jos kaatua mäiskähtää niin se keppi on mahasta halki.''Hei laukkaa ratsu reima, reima, reima, hei laukkaa ratsu reima..''
Taitaa mennä lihamurekelinjalle.Tee lihamureke?
Emmäkään...tai no lapsilla joo, mutta en aikuisilta ymmärrä tuota ollenkaan.Mä_en_ oo tähän päivään mennessä oppinu ymmärtämään keppihevostelua. Jos ei jonku pahvilaatikkoradan yli meinaa päästä muutenkaan, niin laitetaan vielä joku keppi jalkoihin. Kiva jos kaatua mäiskähtää niin se keppi on mahasta halki.
Sit se on ärsyttävää kun täytyy pitää sitä keppiä koko ajan ettei se tipu.