Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuossa ynnäilin - minulla kuluu noin 2,5-3 litraa kofeiinipitoisia juomia päivässä. Nukahdan todella helposti ja nukun kuin tukki, ei ongelmaa vaikka menisin sänkyyn suoraan kahvipöydästä tai energiajuomapurkkia (sokeritonta) kulautellen.
Ei minullakaan yleensä kahvi vaikuta uniin mitenkään, (jollei mahdollista närästystä lasketa). Kai sitä ihmisillä on erilainen toleranssi kofeiinia kohtaan, minulla ei tullut eroa nukkumisiin vaikka imetysaikana join pitkään kofeiinitonta kahvia enkä yhtään mitään kofeiinillista.
 
täytyykö muuten vaihdevuosi-ikäisillä naisilla käydä aamuyöllä kusella niinkun samanikäsillä miehillä täytyy
Krut, naisesi = vaimo/naisystävä(t) eivät ole pitäneet terveydestäsi huolta. Olen päättänyt, ettei minulle tule aikanaan käymään noin ja naiseni tietävät tämän. Eturahasen liikakasvun ja eturauhassyövän riski pienenee merkittävästi, jos mies ejakuloi vähintään 5 kertaa viikossa.
 
Aqela
Tuossa ynnäilin - minulla kuluu noin 2,5-3 litraa kofeiinipitoisia juomia päivässä. Nukahdan todella helposti ja nukun kuin tukki, ei ongelmaa vaikka menisin sänkyyn suoraan kahvipöydästä tai energiajuomapurkkia (sokeritonta) kulautellen.
Mä join ennen 2-3 mukillista päivässä. Vähensin määrää vatsan takia. Kahvi ei ole koskaan estänyt mua nukkumasta.
 
sketch-1569473411550.png Huomenta :unsure::sleep: Väsyttää. Huonosti nukuttu yö,sain unen päästä kiinni joskus puoli kolme-kolmen aikoihin ja heräilin välillä sen jälkeen.

Mukavaa päivää sinne.
 
Viimeksi muokattu:
r0s
Työjuttu, jossa lähden tekemään sitä, mitä toinen kieltäytyy osaamasta. En ole ammatiltani sutenööri eli tuo ei liity naisiin, ei ambomaalaisiin eikä edes aasialaisiin.

Höh. :( Lupaa nyt edes piipahdella sillon kun ehdit.

Kävit muuten (ja palstan naiset) mielessä kun oltiin pikalomalla. Tällainen taideteos tönötti lounas-ravintolan seinällä.

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä