Hyvä kisuKissa on sitä mieltä ettei sohvalla nytkyllä nuku kukaan muu kuin hän
Hyvä kisuKissa on sitä mieltä ettei sohvalla nytkyllä nuku kukaan muu kuin hän
Ei oo pullaa. On vain makoisa saunanjälkeis-olut.Ha haa, missä ne pullamaanikot nyt luuraa?
Nyt voitte tulla houkuttelemaan niillä vehnäsillänne. Anoppi oli tuonut pussillisen pullaa, joten ei tarvitse minunkaan enää suu kuivana täällä tyytyä haaveilemaan tuoreista leipomuksista
Höpölöpö sun juttujas taas...niimpä, naiset nyt kiukuttelee syystä ja syyttä
varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta
Totta!niimpä, naiset nyt kiukuttelee aina vain syystä.
varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta
On ruutiksella mennyt sukupuolet sekaisin kun tosiasiahan on, että naiset kiukuttelee aina vain syystä jos silloinkaan, ja miehet aina ihan ilman mitään syytä.Totta!
Mulla on seuraavaks sämpylät kiikarissa. Ostin Myllärin Luomu Hurjan Viljaista Sämpyläjauhoa.Ha haa, missä ne pullamaanikot nyt luuraa?
Nyt voitte tulla houkuttelemaan niillä vehnäsillänne. Anoppi oli tuonut pussillisen pullaa, joten ei tarvitse minunkaan enää suu kuivana täällä tyytyä haaveilemaan tuoreista leipomuksista
Ai nyt alkaa sitten sämpylämania?Mulla on seuraavaks sämpylät kiikarissa. Ostin Myllärin Luomu Hurjan Viljaista Sämpyläjauhoa.
Paree ollakin hurjan viljaista...
Enkö mä ole kertonu? Leivon usein myös sämpylöitä.Ai nyt alkaa sitten sämpylämania?
Oletko tehnyt koskaan kevytmunkkeja?Enkö mä ole kertonu? Leivon usein myös sämpylöitä.
Sun pitää keksiä pullan ja sämpylän risteytysEnkö mä ole kertonu? Leivon usein myös sämpylöitä.
meikä leipoo vaan munkkejaEnkö mä ole kertonu? Leivon usein myös sämpylöitä.
Mitäpä munkit moisesta tuumaa?meikä leipoo vaan munkkeja
haaveissani
( o ) ( o )meikä leipoo vaan munkkeja
haaveissani
yleensä lyövät korvilleMitäpä munkit moisesta tuumaa?
Leipovat lättyyn...yleensä lyövät korville
Eli sellaisia munkkeja, missä on reikä keskellä.Oletko tehnyt koskaan kevytmunkkeja?
Voihyleensä lyövät korville
Mitä ne o.Oletko tehnyt koskaan kevytmunkkeja?
Helppoo. Letitän kahdella säikeellä kierteelle, toinen säie on hiivaleipää, toinen pullaa.Sun pitää keksiä pullan ja sämpylän risteytys
Ai että, uunituoreet sämpylätMulla on seuraavaks sämpylät kiikarissa. Ostin Myllärin Luomu Hurjan Viljaista Sämpyläjauhoa.
Paree ollakin hurjan viljaista...