Ensin oli monilla pullatuska, nyt sämppärituska.Ai että, uunituoreet sämpylät
Niihin iskee hirvee himo
Ensin oli monilla pullatuska, nyt sämppärituska.Ai että, uunituoreet sämpylät
Niihin iskee hirvee himo
Mulla himottelee sämpylät melkein enempi kuin pulla, kuuman sämpylän päälle kunnon voita niin et se sulaaEnsin oli monilla pullatuska, nyt sämppärituska.
Mikähän muuten pullassa närästää mut sämpylässä ei?Mulla himottelee sämpylät melkein enempi kuin pulla, kuuman sämpylän päälle kunnon voita niin et se sulaa
Toki vastaleivottu pullakin on ihanaa
(mut ne närästää)
Mies osti kans joskus semmosen jonkun setin ja maistoi yhtä habaneroa, totesi ettei tää nyt niin tulista ole, sit silppus sen kokonaan meidän ruokaan (kanaa, kasviksia ja uncle benz oriental chilikastiketta)Kannattiko? Kannattiko?
Ostin kaupasta muksuille kokeiluun joku Spicey World mix:n eli 5-6 eri chilipalkoa.
En muistanu/tienny/tajunnu että se kärki maistuu tavalliselle paprikalle, mussutin sitä kärkeä ja valitin vaan miehelle että onks mua huijattu jne.
Sit onnessani leikkasin lisää ja kohta jalka rummuttikin jo lattiaa ja otin kierroksia ympäri keittiötä.
Mä en tiedä, olisko se rasva ja jauho? Oon meinaan miettinyt samaa, kun pullaa ei tartte syödä kuin yksi ja sen jo huomaa. Kahden jälkeen on jo hyvät poltteetMikähän muuten pullassa närästää mut sämpylässä ei?
Mä laitan vielä kuuman sämpylän päälle voin lisäksi siivun juustoa, joka pehmenee ihanasti.
Heh...Mies osti kans joskus semmosen jonkun setin ja maistoi yhtä habaneroa, totesi ettei tää nyt niin tulista ole, sit silppus sen kokonaan meidän ruokaan (kanaa, kasviksia ja uncle benz oriental chilikastiketta)
Ja voi julmettu että se oli ärjyä. Sain hirveet vatsakivutkin loppupäiväks kun yritin väkisin syödä kun se oli kuitenkin ihan hyvää
Naga Morich - pullaa...ei närästä yhtään...Mä en tiedä, olisko se rasva ja jauho? Oon meinaan miettinyt samaa, kun pullaa ei tartte syödä kuin yksi ja sen jo huomaa. Kahden jälkeen on jo hyvät poltteet
Kunnon chili polttaa kahdestiMies osti kans joskus semmosen jonkun setin ja maistoi yhtä habaneroa, totesi ettei tää nyt niin tulista ole, sit silppus sen kokonaan meidän ruokaan (kanaa, kasviksia ja uncle benz oriental chilikastiketta)
Ja voi julmettu että se oli ärjyä. Sain hirveet vatsakivutkin loppupäiväks kun yritin väkisin syödä kun se oli kuitenkin ihan hyvää
Eiku vielä sit lopuks kolmannen kerran...Kunnon chili polttaa kahdesti
Ei ku hitto olikohan se joku tommonen naga, onko sellasta kun naga jolokia tms...? Ihan sama, s**tanan tulista oli kumminkinNaga Morich - pullaa...ei närästä yhtään...
Noi kaupan chilit tosiaan maistuu ihan paprikalle, ja jalapenot! Voi luoja mitä pettymyksiä, ei saa enää tulisia jalapenoja ollenkaan, maistuvat ihan paprikalle nekin. Käytettiin salsaan niitä aiemmin, kun olivat vielä tulisia mut ilmeisesti lajike vaihdettiin mietoon koska pariin vuoteen ne ei ole tulisia olleet vaikka välillä testiksi ostetaankin.Heh...
Mä tajusin tänään yhden asian: oon ollu ärsyyntyny kun marketissa on joku isompi chilipaprika-pötkylä hevi-osastolla, jonka oon ostanu ja sit ei oo ollu yhtään tulinen.
Mutta kun heitän sen kantapalan ja siemenet aina biojätteeseen....
Voi helkkari *halaus*Auttakaa. Oon sairaalassa tulehtuneen umpisuoliepäilyn takia. Pelottaa
Päivällä alkoi kamala närästys mikä ei menny närästyslääkkeillä ohi.. Ja sitte se kipu siirty oikealle alavatsaan. Ja nousi kuume. Yks lääkäri kävi jo tässä ja oli sitä mieltä. pelottaa. En oo ikinä käynyt leikkauksessa. Pelottaa se nukutus ehkä eniten mitä jos en herääVoi helkkari *halaus*
Miten se ilmeni? Voisko kuitenkin olla jotain muuta? Meinaako ne kuvata tai jotain?
Sehän on nunnaEli sellaisia munkkeja, missä on reikä keskellä.
Yritä rauhoittua ja ajattele että hyvin kaikki menee. Ja kyllä sä siitä nukutuksesta heräät, muista että stressi aina pahentaa kaikkea. Tilanne on valitettavasti mikä on ja lääkärit varmasti tekevät parhaansa ja leikkaus (jos siihen päädytään) menee hyvin Pahempi olisi jos ei leikattaisi ja tulehdus leviäisi vatsaan Onnea sulle ja voimia! Ihan varmasti pääset meille kertoileen kuulumisiaPäivällä alkoi kamala närästys mikä ei menny närästyslääkkeillä ohi.. Ja sitte se kipu siirty oikealle alavatsaan. Ja nousi kuume. Yks lääkäri kävi jo tässä ja oli sitä mieltä. pelottaa. En oo ikinä käynyt leikkauksessa. Pelottaa se nukutus ehkä eniten mitä jos en herää
Ei ole omakohtaista kokemusta.Onko kuka käynyt umpisuolen poistossa? Miten se tehdään mitä tapahtuu?
Kiitos. Hermostuttaa kyllä aikalailla. Täytyy yrittää rauhoittua.Yritä rauhoittua ja ajattele että hyvin kaikki menee. Ja kyllä sä siitä nukutuksesta heräät, muista että stressi aina pahentaa kaikkea. Tilanne on valitettavasti mikä on ja lääkärit varmasti tekevät parhaansa ja leikkaus (jos siihen päädytään) menee hyvin Pahempi olisi jos ei leikattaisi ja tulehdus leviäisi vatsaan Onnea sulle ja voimia! Ihan varmasti pääset meille kertoileen kuulumisia
Kyllä sä heräät. Tuo on rutiinileikkaus, pääset vähän sikeemmille yöunille vaan.Päivällä alkoi kamala närästys mikä ei menny närästyslääkkeillä ohi.. Ja sitte se kipu siirty oikealle alavatsaan. Ja nousi kuume. Yks lääkäri kävi jo tässä ja oli sitä mieltä. pelottaa. En oo ikinä käynyt leikkauksessa. Pelottaa se nukutus ehkä eniten mitä jos en herää
Mä luin kans että monet itse kysyy lääkäriltä oisko mahdollista yrittää antibiooteilla ettei välttämättä leikattaisi, voisithan kysyä mahdollisuudesta? Sano ettet halua leikattavaksi jollei ole ehdoton pakko.Kiitos. Hermostuttaa kyllä aikalailla. Täytyy yrittää rauhoittua.
Hyvää yötä!Mut nyt alkoi itseä nukuttaa... Hyvää yötä!