Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En osaa selittää. mä luulen kyllä että ne valehtelee. :rolleyes:
Ihme jänkäämistä ja ärsyttämistä taas, ja sinänsä ihan luonnollisella asialla. Tottakai limakalvot kuivuvat iän myötä. Se aiheuttaa ongelmia kaikkialla, missä limakalvoja on. Onneksi näihinkin ongelmiin on olemassa apua.
Se nyt on vain naurettava odottaa, että kroppa olisi joskus seitsemänkymppisenä samassa kunnossa kuin parikymppisenä. Kremppaa tulee joka alueelle. Eli jokaisella se jossain vaiheessa on edessä. Mitä sitten.
 
:alien::cautious:

Tähän aikaan ei enää kannata. :)
Mutta jos menis samaan hengenvetoon yöunille:love:
Jaa.

Lapsonen taitaa mennä kirjoittamaan huomenna jotain. Filosofiaa? Psykologiaa? Ruotsin? Emmää tiä!
Ruotsia ei voi kirjottaa huomenna, mutta reaalit voi...mulla historia ja sen takia varmaan väsyttää näin pahasti kun tehnyt monta tuntia areenalla abitreeniä ja lukenut historiaa..ja nyt tekis mieli vaan kaivautua peiton alle kissan kanssa ja nukkua:notworthy:
Sinä sennii mokoma ihana pulla:love:
 
Aqela
Mutta jos menis samaan hengenvetoon yöunille:love:

Ruotsia ei voi kirjottaa huomenna, mutta reaalit voi...mulla historia ja sen takia varmaan väsyttää näin pahasti kun tehnyt monta tuntia areenalla abitreeniä ja lukenut historiaa..ja nyt tekis mieli vaan kaivautua peiton alle kissan kanssa ja nukkua:notworthy:

Sinä sennii mokoma ihana pulla:love:
Liian aikaista. Heräät yöllä etkä saa unta. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ihme jänkäämistä ja ärsyttämistä taas, ja sinänsä ihan luonnollisella asialla. Tottakai limakalvot kuivuvat iän myötä. Se aiheuttaa ongelmia kaikkialla, missä limakalvoja on. Onneksi näihinkin ongelmiin on olemassa apua.
Se nyt on vain naurettava odottaa, että kroppa olisi joskus seitsemänkymppisenä samassa kunnossa kuin parikymppisenä. Kremppaa tulee joka alueelle. Eli jokaisella se jossain vaiheessa on edessä. Mitä sitten.
Niinpä ja limakalvot pysyvät kuulema hyvässä kunnossa, kunhan niitä aktivoi säännöllisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Aqela
Mutta jos menis samaan hengenvetoon yöunille:love:

Ruotsia ei voi kirjottaa huomenna, mutta reaalit voi...mulla historia ja sen takia varmaan väsyttää näin pahasti kun tehnyt monta tuntia areenalla abitreeniä ja lukenut historiaa..ja nyt tekis mieli vaan kaivautua peiton alle kissan kanssa ja nukkua:notworthy:

Sinä sennii mokoma ihana pulla:love:
Sinnittele vielä 20-21 asti ja nuku sitten? Et todennäköisesti heräile yöllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Ihme jänkäämistä ja ärsyttämistä taas, ja sinänsä ihan luonnollisella asialla. Tottakai limakalvot kuivuvat iän myötä. Se aiheuttaa ongelmia kaikkialla, missä limakalvoja on. Onneksi näihinkin ongelmiin on olemassa apua.
Se nyt on vain naurettava odottaa, että kroppa olisi joskus seitsemänkymppisenä samassa kunnossa kuin parikymppisenä. Kremppaa tulee joka alueelle. Eli jokaisella se jossain vaiheessa on edessä. Mitä sitten.
jestas onko ros jo 70v, :eek: no ei sitten ihme. ja sullakin on jo vissiin kuiva lörttönen? kun noin käy tunteisiin :whistle:
 
käsittääkseni ros on vielä vetreä nuorukainen :love: ei vielä pitäisi olla tavara pilalla
En puhunut hänestä tai hänen iästään, vaan siitä, että limakalvot kuivuvat iän myötä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Miehillä tulee vaikeuksia saada kyrpää kunnolla pystyyn ja naisilla limakalvot eivät kostu tarpeeksi. Sellaista se elämä on, kun tarpeeksi vanhaksi elää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
vierailija
En tiedä rosin ikää, eikä ole oleellista tämän asian kannalta.
Ja tottakai oma toosani on kuiva kuin saharan aavikko. Itseasiassa niiiin rutikuiva, että jopa sinun pieni katkarapunen aiheuttaisi siellä hankausta :unsure:
Hmm...puhuin siitä että ei minulla ole vielä kuiva kun ei ole vaihdevuodet alkaneet niin mitenkä mulla katkarapunen olisi...:ROFLMAO: ai vitsi te olette aina niin huvittavia.:giggle: jos joku on erimieltä asioista varsinkin jostain tissi/alapää jutusta niin heti olette sitä mieltä että sanojan on pakko olla joku pienipelinen mies.. :LOL:
 
En tiedä rosin ikää, eikä ole oleellista tämän asian kannalta.Ja tottakai oma toosani on kuiva kuin saharan aavikko. Itseasiassa niiiin rutikuiva, että jopa sinun pieni katkarapunen aiheuttaisi siellä hankausta :unsure:
.
Asiahan ei mulle kuulu, ihan näin ulkopuolisena seurailen teidän keskustelua....mut tuonne kyl mies ku mies hukkuu. :eek:Voi pojat että on iso lääni.

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En puhunut hänestä tai hänen iästään, vaan siitä, että limakalvot kuivuvat iän myötä. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Miehillä tulee vaikeuksia saada kpää kunnolla pystyyn ja naisilla limakalvot eivät kostu tarpeeksi. Sellaista se elämä on, kun tarpeeksi vanhaksi elää.
Niinhän minä sanoin. ja ne vaihdevuodet on naisilla se mistä kuivuus alkaa lisääntyä.
 
vierailija
Sinähän siellä uskot kaiken luulemasi...mä puhun ihmisten kertomista kokemuksista ja siitä, että uskon ettei mullakaan ole tuota ongelmaa edessä vuosiin..joten edelleen: Ikävää että uskot sinun kokevan tuon asian vaihdevuosina.
Kaikki naiset kevat sen vaihdevuosien alettua. ettekö nyt ole yhtään biologiasta ja muusta perillä. o_Ono jos et halua hyväksyä niin älä. tuleepahan sitten "yllätyksenä" sulle
 

Yhteistyössä