Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No se suklaarasia oli aika kohtuullinen :cautious:

... tänä vuonna ostan sen muuten itselleni lahjaksi. Olen haaveillut siitä jo pari vuotta :D
Enkä varmasti anna kellekään yhtä ainoaa suklaata, ainakaan, ennen kun olen itse maistanut :p
Nyt varmaan tutut viimeistään tunnistaa, mut mulla on outo tapa ostaa tai pyytää lahjaksi ulkomainen konvehtirasia, Fazerin ja Marabounkin on liian asiallisenmakuisia ja makeita.

Joku jäätävä tsekkiläinen "Pralines"-konvehtivalikoima tai puolalainen "Melody" 80-luvun ruusu-kuvan kanssa tietää hyvää.
Ärjynmakuisia kahvikonvehteja, joku mustaakin musta konvehti jossa on jotain tervaa sisällä...ahh, makujen maailma. :love:
 
Nyt varmaan tutut viimeistään tunnistaa, mut mulla on outo tapa ostaa tai pyytää lahjaksi ulkomainen konvehtirasia, Fazerin ja Marabounkin on liian asiallisenmakuisia ja makeita.

Joku jäätävä tsekkiläinen "Pralines"-konvehtivalikoima tai puolalainen "Melody" 80-luvun ruusu-kuvan kanssa tietää hyvää.
Ärjynmakuisia kahvikonvehteja, joku mustaakin musta konvehti jossa on jotain tervaa sisällä...ahh, makujen maailma. :love:
Varmasti noista joku muukin tykkää (y)



...not
 
No on se näköjään. Näitkö tuon vastauksen tuohon sulkaa-aiheeseen :eek:
Ihme ettei halaja niitten euron suklaakalenteri-suklaiden perään :cautious:
Päätit sit laittaa koko viestin semmosena Specssaversin lukulasit-testinä, juu juu, nii nii!:sneaky:

Euron suklaakalenterit on eri asia. Se on semmosta sameaa tusinasuklaata josta kaikki kalenterisuklaat on tehty.

Kunnon venäläistä, karua bolšzjievitsvolga-suklaata se pitää olla! Semmosta karhun peräpäästä uutettua.
 

Yhteistyössä