Siis siitä oravasta???Se asia on se, että meidän pihalla oli aamulla orava. Ja nyt teen oikeestikin pullaa.
(Yritän olla puhumatta joka päivä pullasta, mut se on vaikeeta!)
Saattaa tulla aika sitkasta.
Siis siitä oravasta???Se asia on se, että meidän pihalla oli aamulla orava. Ja nyt teen oikeestikin pullaa.
(Yritän olla puhumatta joka päivä pullasta, mut se on vaikeeta!)
No sama tuli mieleen.
Suklaa on kohtuullinen.No se suklaarasia oli aika kohtuullinen
... tänä vuonna ostan sen muuten itselleni lahjaksi. Olen haaveillut siitä jo pari vuotta
Enkä varmasti anna kellekään yhtä ainoaa suklaata, ainakaan, ennen kun olen itse maistanut
Oi, nyt alkoi tehdä mieli suklaata. Ehkä ostan sen rasian jo huomenna.Suklaa on kohtuullinen.
Nyt varmaan tutut viimeistään tunnistaa, mut mulla on outo tapa ostaa tai pyytää lahjaksi ulkomainen konvehtirasia, Fazerin ja Marabounkin on liian asiallisenmakuisia ja makeita.No se suklaarasia oli aika kohtuullinen
... tänä vuonna ostan sen muuten itselleni lahjaksi. Olen haaveillut siitä jo pari vuotta
Enkä varmasti anna kellekään yhtä ainoaa suklaata, ainakaan, ennen kun olen itse maistanut
Hyvin leipoutui taikinakuoreen.Siis siitä oravasta???
Saattaa tulla aika sitkasta.
On se, pakko olla..voi kurre parkaaNo sama tuli mieleen.
(Onko se seonnut?)
No on se näköjään. Näitkö tuon vastauksen tuohon sulkaa-aiheeseenOn se, pakko olla..voi kurre parkaa
Varmasti noista joku muukin tykkääNyt varmaan tutut viimeistään tunnistaa, mut mulla on outo tapa ostaa tai pyytää lahjaksi ulkomainen konvehtirasia, Fazerin ja Marabounkin on liian asiallisenmakuisia ja makeita.
Joku jäätävä tsekkiläinen "Pralines"-konvehtivalikoima tai puolalainen "Melody" 80-luvun ruusu-kuvan kanssa tietää hyvää.
Ärjynmakuisia kahvikonvehteja, joku mustaakin musta konvehti jossa on jotain tervaa sisällä...ahh, makujen maailma.
Päätit sit laittaa koko viestin semmosena Specssaversin lukulasit-testinä, juu juu, nii nii!No on se näköjään. Näitkö tuon vastauksen tuohon sulkaa-aiheeseen
Ihme ettei halaja niitten euron suklaakalenteri-suklaiden perään
Uskon että niillekin on ostajansa.Varmasti noista joku muukin tykkää
...not
Mullei känkkis oo helpottanu, ja tajusin että siihen on 2 asiaa syynä: on lämpöä ja menkat.Oli aamulla vähän känkkis olo, mutta opistolle mentäessä se fiilis vaihtukin taas nauruks
Kiva, sitähän me juuri toivommekin kaikki lahjaksi!
Kiitos Pukki
Semmosta karhun peräpäästä uutettua.
Sä sit ymmärrät ruoka-asioissa hyvän päälle.Hmmm... Sokerittoman pullataikinan sisään keitettyä oravaa, purjoa sekä smetanaa. Ois varmaan hyvää.
Kunhan ei laita kardemummaa.
Päätit sit laittaa koko viestin semmosena Specssaversin lukulasit-testinä, juu juu, nii nii!
Euron suklaakalenterit on eri asia. Se on semmosta sameaa tusinasuklaata josta kaikki kalenterisuklaat on tehty.
Kunnon venäläistä, karua bolšzjievitsvolga-suklaata se pitää olla! Semmosta karhun peräpäästä uutettua.
Mä epäilen kanssa, että menkat on alkamassa täälläkin...koskee alaselkään koko ajan silleen ilkeesti jomottaenMullei känkkis oo helpottanu, ja tajusin että siihen on 2 asiaa syynä: on lämpöä ja menkat.
Noin halvoissa hinnoissa on jotain epäilyttävää...Oli muuten mieletön päivä! Aurinko porrotti niin että luovuin villahousuista ja olin lounastauosta alkaen teepaitasilla. Naamakin melkis paloi.
Ja siitä se sit alkoikin. Matkakuume! *odottaa norwegianin 39,90 lentoja kuin kuuta nousevaa*
Noin halvoissa hinnoissa on jotain epäilyttävää...
Sä et voi tietää toisten kuivuudesta/kosteudesta.P llusta. Jos menkat loppui niin silloinhan on vaihdevuodet ja se kuivattaa alapäätä.
No en mä nyt mikään nälkäinen predator ole.Nyt echo meinaa jauhaa pullansa väliin kissan