Uusi hcg otettu ja arvoksi saatiin 1250. Mennään ihan oikeiden arvojen sisällä. Helpottunut olo taas pieneksi hetkeksi; nyt jännitetään ensi viikon ultraa.
@Silmu75 Tekin pääsette kohta tositoimiin!Hienolta kuulostaa @Aallotar19!
Klinikalta vastattiin, että luovuttajalla on perjantaina lääkäri ja todennäköisesti aloittaa piikittelyn sen jälkeen. Punktio ehkä viikolla 40. Jännää!
No hyvä, ehkä mies sitten jotenkin saa raahattua itsensä paikalle ajoissa. Se on kuitenkin todennäköisesti viimeinen kerta kun sen täytyy käydä paikan päällä, ellei nyt koko hedelmöitys mene pieleen.@Silmu75 siinä aamupäivän aikaan, meillä oli siten et mies pääs yövuorosta klo 8 ja hyppäs suoraan töistä Tampereen junaan ja kävi antamassa oman työpanoksensa aamupäivällä noi näytteet miehiltä kyl otetaan kun iltapäivällä hoidetaan hedelmöitys mut juu en usko et just kasilta on pakko olla siellä!
@Silmu75 Teillä on kohta jännät paikat!Luovuttaja aloitti tänään pistokset!
Milloin - siis mihin kellonaikaan - teillä on mies käynyt hoitamassa oman osuutensa? Toivon, ettei olis ihan klo 8 kun mies on NIIN ei-aamuihminen ja meiltä kuitenkin kestää matka sen pari tuntia. Mutta kai se luovuttaja käy siellä ensin eikä saa olla samaan aikaan paikan päällä, niin jos edes vähän myöhemmin...
@kirsillevauva Nyt on teidän aika onnistua! Ja se on jännää miten pystyy iloitsemaan kaikista oireista, koska ne tarkoittaa että pieni on matkassa mukana! Miten nyt olet voinut? Mikä viikko sulla on nyt menossa?Onnea hyvistä uutisista @Aallotar19 ja @Silmu75
Itse tulin onnelliseksi aamulla, kun oksensin tiskialtaaseen Tietää, että pieni on hengissä <3. Jännä, että kahden keskenmenon jälkeen vaikuttaa nyt siltä, että onnistutaan <3
Niin on! Luovuttaja pyörii mielessä ja lähetän lämpimiä ajatuksia sinne suuntaan. Olen tosi kiitollinen hänelle ihan riippumatta siitä miten käy.@Silmu75 Teillä on kohta jännät paikat!
No mä en tiedä vielä, mutten toivo valtavaa määrää. Sen verran, että kolmeen siirtoon pääsisi. Koen itse tämän kuitenkin sen verran henkisiä voimavaroja koettelevana juttuna, etten haluaisi kovin pitkäksi aikaa jäädä yrittämään jos ei tunnu onnistuvan. Jos pakkanen on tyhjä, niin päätös lopettaa on helpompi.Tulin toivottaa onnea @kirsillevauva ja mulle onnistujille!! Ja kaikille taapertajille tsemppiä!
Hei ihan huvigalluppina. Kun täällä itse kivikausi sitten taapersin. Miten paljon nykypäivän hoidoilla ootte saanu alkioita? Taitaa suurimmalla osalla olla pittkä viljely?
@Tammityttö Meillä luovuttajalta saatiin 11 munasolua, josta 5 hedelmöittyi. Niistä 4 selvisi blastoksi asti. Yksi meni tuoresiirtoon (raskaus alkoi mutta meni kesken) ja kolme saatii pakkaseen. Nyt pakastetusta blastosta alkoi jälleen raskaus, tällä hetkellä 5+5 ja jännitetään jatkuuko tämä.Tulin toivottaa onnea @kirsillevauva ja mulle onnistujille!! Ja kaikille taapertajille tsemppiä!
Hei ihan huvigalluppina. Kun täällä itse kivikausi sitten taapersin. Miten paljon nykypäivän hoidoilla ootte saanu alkioita? Taitaa suurimmalla osalla olla pittkä viljely?
Muistin väärin työvuorot! Mulla on 16.10. vapaa, sehän olis aika hyvä päivä jos menkat alkaa viikonloppuna.Pitäisköhän mun kuitenkin hakea apteekista se e-pillerikuuri kaiken varalta...? Mulla saattaa olla ens kuussa 24.päivä vapaa (oon siis pyytänyt sitä vapaaksi, jotta pääsisi kirjamessuille), mutta ilmeisesti ei arkivapaita sitä ennen. Klinikalta sanottiin, että siirto on yleensä noin 2,5 viikkoa menkkojen alusta. Jos mulla onkin lyhyt kierto, niin saattaa alkaa vielä ennen kuun loppua ja ei kai sitä siirtoa mitenkään voi noin pitkälle venyttää. Äh! Ja jos menkat alkaa sunnuntaina enkä ehdi töiltä apteekkiin, niin sitten pitäis taas vaan odottaa seuraavaa kiertoa eikä ikinä päästä aloittamaan.
Tsemppiä ultraan! Kerro sit kuulumiset!Kiitos @Tammityttö Me saatiin 11 alkiota, joista kaikista kasvatettiin blasto. Kolmannella siirrolla vaikuttaa raskaus onnistuneen <3 Nyt 8+5, aiemmat menivät kesken. Itsellä oli huojentunut olo, että alkioita oli niin paljon, koska uskalsin luottaa onnistumiseen. Toisaalta stressasin, kuinka monta siirtoa henkisesti jaksan. Mieshän oli kahden keskenmenon jälkeen valmis luovuttamaan!
@Aallotar19, minulla on oksettava olo jo helpottanut. Jätteiden kanssa on ongelmia ja kahvia voin juoda vain yhden kupin päivässä. Toivottavasti te nyt onnistutte! Itselle oli rajapyykkejä ne aikaisemmat keskenmenopäivien ylittämiset. Nyt on jo luottavainen olo.
Tänään intralipid-tiputus ja ylimääräinmen ultra. Onkohan sintti jo ihmisen näköinen? Ajattelin vielä yhden tiputuksen varata, kun sitä suositellaan 12 viikolle.