Spruits spruits
Vatkataan,vatkataan
Tein kaakaokääretortun ja mansikkahilloa väliin.
Vatkataan,vatkataan
Ei mulle oo laitettu enää vuosiin joten eivät kai ainakaan kaikkialla laita.Hieno homma! Jos otetaan hammaskiveä pois laittavat sitä lakkaa. Mut erikseen se täytyy kai kieltää.
Oioioi, nyt alkoi tehdä kääretorttua mieli. Haluaisin sitä unelmakääretorttua. En edes muista, milloin olen viimeksi syönyt.Vatkataan,vatkataan
Voi luoja sun kanssa...Spruits spruits
Se on kyllä hyvääOioioi, nyt alkoi tehdä kääretorttua mieli. Haluaisin sitä unelmakääretorttua. En edes muista, milloin olen viimeksi syönyt.
Käytit hyväksi kääretorttua !Spruits spruits
Mun tekis mieli jotain tulista ruokaa..Oioioi, nyt alkoi tehdä kääretorttua mieli. Haluaisin sitä unelmakääretorttua. En edes muista, milloin olen viimeksi syönyt.
Mullakin vähän nälkä. Ehkä ensin jotain hyvää kanawokkia ja sitten jälkkäriksi pari palaa unelmakääretorttua.Mun tekis mieli jotain tulista ruokaa..
Mulla ei ole oikeestaan nälkäkään, tekee vaan mieli jotain tulista ruokaa..Mullakin vähän nälkä. Ehkä ensin jotain hyvää kanawokkia ja sitten jälkkäriksi pari palaa unelmakääretorttua.
... valitettavasti kotona odottaa jääkaapissa eilisen ruuan tähteet, eikä varmasti löydy ainakaan tänään voimia minkään kääretortun saati muunkaan vatkaamiseen.
Etkö vielä hankkinut uutta vatkainta?Vatkataan,vatkataan
Eipä oo tullut ostettuaEtkö vielä hankkinut uutta vatkainta?
Eipä oo tullut ostettua
sulla se on ollut menossa jo jonkin aikaa jutuista päätellen...poroilla alkanu näemmä rykimäaika
sarvissa ei ole ennään nahkaa
niin on ollu ja toivon että jatkuusulla se on ollut menossa jo jonkin aikaa jutuista päätellen...
Joo, luulisin, että ei niistä meduusoista paljon ole harmia. Ovat yhtä jäisiä, kylmästä kohmettuneita puikkoja kuin sinäkin, jos sinne veteen hyppäätHeiii!
Täällä ollaan. Rannalla. Kallioiden keskellä. Maisema on ikkunasta tällainen ja liplatus kuuluu kivasti. Luulis että uni maittaa. Kunhan ensiksi saunotaan. Ja uidaan ehkä. Vedessä lillui meduusoja. Pitää siis harkita.
Joo, luulisin, että ei niistä meduusoista paljon ole harmia. Ovat yhtä jäisiä, kylmästä kohmettuneita puikkoja kuin sinäkin, jos sinne veteen hyppäät
IltaaIltaa!
Pitäisikö ottaa pienet torkut, että helpottaisiIltaa
Pää ollut koko päivän kipee, eikä edes burana auttanut...nyt vasta iltaa kohti mentäessä on alkanut helpottamaan
HalausIltaa
Pää ollut koko päivän kipee, eikä edes burana auttanut...nyt vasta iltaa kohti mentäessä on alkanut helpottamaan