seksiäseksiä teille seksihullut pervertikot
seksiäseksiä teille seksihullut pervertikot
No samanlaista se täälläkin onJuu Pitää vaan muistaa ja olla vaikeinakin hetkinä onnellinen siitä että tuo luonne on tuolle tytölle tulevaisuutta ajatellen suuri onnenpotku
Copy-paste laulaaTäällä on näemmä joku loru-lissu vauhdissa Tajunnanvirtaa puskee niin ettei perässä pysy
Nuo on kyllä ihania hetkiä kun saavat päähänsä jotain noin imartelevaaNo samanlaista se täälläkin on
Mun pyydettiin ottaa paita pois synttäreillä, jotta he näkee apinan. No en ottanut
Runotyttö tahallaan,
makaa aina mahallaan.
Joskus kääntyy kyljelleen,
tarpeen tullen selälleen!
Pihtaa p*mppaa pilkalla,
härnää Heikin hännällä.
Kiihtyy kiima k#llissa,
paine kova p?lleissa.
Ruiskii ruoja rinnoille
sp-rman kaiken pellolle.
Naiimainto tähän loppuu,
panotouhu pahaan hoppuun.
Toisenlainen pinpan tahti
taidoissa sen suuri mahti.
Voisi siitä selvän ottaa,
uuden rytmin aloittaa.
Ainakin joukossa tyhmyys tiivistyyNuo on kyllä ihania hetkiä kun saavat päähänsä jotain noin imartelevaa
niinkuin täällä palstallaAinakin joukossa tyhmyys tiivistyy
No joo, eipä nää keskustelut ihan aina siitä älykkäimmästä päästä ole, mutta sitäkin hauskempianiinkuin täällä palstalla
Jouko parkaAinakin joukossa tyhmyys tiivistyy
Juuri näin. Täällä voi heittää aivot narikkaanNo joo, eipä nää keskustelut ihan aina siitä älykkäimmästä päästä ole, mutta sitäkin hauskempia
Mitkä aivot?Juuri näin. Täällä voi heittää aivot narikkaan
Voi suaMitkä aivot?
Kalamiehellä on kalapaatti meren rannalla. Kalamies heittää virveliä ja onkii alkukesällä, kun tulee lahnaa ja ahventa. Virvelillä saa normaalisti haukea ja kuhaa täältä.Mitä kaloja @KalaMies kalastaa? Ja kalastatko merestä, järvestä, joesta vai purosta?
Stressi voi nostaa kuumettakinIhan niinkun meinais kuume nousta, se tästä vielä puuttuiskin
Kurlaa vähän vodkalla, jos on kurkku karhea. Se auttoi minua. Ja nuku kunnon yöunet.Ihan niinkun meinais kuume nousta, se tästä vielä puuttuiskin
vodkaKurlaa vähän vodkalla, jos on kurkku karhea. Se auttoi minua. Ja nuku kunnon yöunet.
Se on kamalaa yrittää nukkua narskuttajan vieressä. Tulee oikein kylmät väreetVanhempi mukula yrittää taas syödä hampaansa
Että tuo kuulostaa häijyltä, narskuttaa niin lujaa että kuuluu asunnon toiselle puolen vaikka ovet on kiinni
Mä narskun hermostuneenaSe on kamalaa yrittää nukkua narskuttajan vieressä. Tulee oikein kylmät väreet
Se desinfioi kurkun. Ja puhun kunnon venäläisestä vodkasta, en mistään kossusta...vodka