Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Teveppä terve! Mulla ei oo ainakaan mitään häikkää ollut, ei kortin käytössä eikä laskujen maksussakaan ja verkkopankki toimii ihan hyvin:) En mä oo tommosesta kuullutkaan?
No en tiiä mikä ihme härötys on ton pojan yhteyksien ja kortinkäytön kans mutta sillä ainaki kohta paukkuu hermostoliitto jos nyt ääsyttää itteäkin toisen puolesta...täälläkin kun on vielä niin hurjan helppoa käydä konttorissa asioimassa kun ei ko.paikka ole auki kuin 2xvkossa ja pari hassua tuntia vaan(n)

No kaitpa tuo saadaan jotenki selvitettyä:)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
No en tiiä mikä ihme härötys on ton pojan yhteyksien ja kortinkäytön kans mutta sillä ainaki kohta paukkuu hermostoliitto jos nyt ääsyttää itteäkin toisen puolesta...täälläkin kun on vielä niin hurjan helppoa käydä konttorissa asioimassa kun ei ko.paikka ole auki kuin 2xvkossa ja pari hassua tuntia vaan(n)

No kaitpa tuo saadaan jotenki selvitettyä:)
Tostahan oli lehessäkin, että ihmisillä oli mennyt korttimaksujen kanssa jutut tukkoon, eikä mikään oikein onnistunut:unsure:
 
No en tiiä mikä ihme härötys on ton pojan yhteyksien ja kortinkäytön kans mutta sillä ainaki kohta paukkuu hermostoliitto jos nyt ääsyttää itteäkin toisen puolesta...täälläkin kun on vielä niin hurjan helppoa käydä konttorissa asioimassa kun ei ko.paikka ole auki kuin 2xvkossa ja pari hassua tuntia vaan(n)

No kaitpa tuo saadaan jotenki selvitettyä:)
Toi on muuten ärsyttävää kun ei pankit nykyään juuri ole auki jos jotain ongelmaa oliskin. Kaikki pitäs netin ja puhelimen välityksellä hoitaa(n)
 
Tostahan oli lehessäkin, että ihmisillä oli mennyt korttimaksujen kanssa jutut tukkoon, eikä mikään oikein onnistunut:unsure:
Täällä on ollu muutenki näitten hiien nettiyhteyksien kans tekeminen, molemmat pojat on ollu ihan hiilenä koulutehtäviensä kanssa kun ovat yrittäneet tehä niitä sähkösiä läksyjään..sopivasti on kunnon syherölagitukset tullu ja työt hävinneet puffina ilmaan ennen ku tuurillaan oisivat saaneet varmuuskopsatuksikaan(n)

Ihan suolesta toommonenki. Paperi ja kynätehtävät kunniaan, ei kaikkee vanhaa hyvää tartte mennä muuttamaan:unsure:...
 
Onneksi meillä on s-pankki,harvoin on ongelmia ja pankissa pitkät aukiolot.Tuntuu että monissa muissa pankeissa on jatkuvasti jotain ongelmaa.
Mulla on op, vaikka siitäkin saa välillä ongelmista lukea mut mulla ei oo ikinä sattunut kohdalle ongelmia. Meillä on myös s-pankissa toinen tili ja miehellä nordea ja nordeassa tuntuu vähän väliä olevan jotain brobleemaa.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Toi on muuten ärsyttävää kun ei pankit nykyään juuri ole auki jos jotain ongelmaa oliskin. Kaikki pitäs netin ja puhelimen välityksellä hoitaa(n)
Sanopa vaan kuule muuta! Muutoinki tuntuu siltä että palvelut paikassa kuin paikassa huonontuvat/vähentyvät. Laitetaan kaikki vaan nettikoneitten kautta ja sitte ihmetellään ku ihmiset ei kohta osaa keskenänsä ollakaan(n)

Mulla muuten tökkii ja jumittaa nyt nää linjat ihan huolella, himputti!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais
Täällä on ollu muutenki näitten hiien nettiyhteyksien kans tekeminen, molemmat pojat on ollu ihan hiilenä koulutehtäviensä kanssa kun ovat yrittäneet tehä niitä sähkösiä läksyjään..sopivasti on kunnon syherölagitukset tullu ja työt hävinneet puffina ilmaan ennen ku tuurillaan oisivat saaneet varmuuskopsatuksikaan(n)

Ihan suolesta toommonenki. Paperi ja kynätehtävät kunniaan, ei kaikkee vanhaa hyvää tartte mennä muuttamaan:unsure:...
Olen niin paljon samaa mieltä kaikesta etten paremmin osaa enää asiaa ilmaista!
Kiva kun kirjotukset ym alkaneet ja jengi jännittää, että toimiiko opiston nettiyhteys kunnolla vai pätkiikö taas niin pahasti ettei koetilanteesta tule mitään niinkun kävi tässä aiemmino_O:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Olen niin paljon samaa mieltä kaikesta etten paremmin osaa enää asiaa ilmaista!
Kiva kun kirjotukset ym alkaneet ja jengi jännittää, että toimiiko opiston nettiyhteys kunnolla vai pätkiikö taas niin pahasti ettei koetilanteesta tule mitään niinkun kävi tässä aiemmino_O:confused:
Ai niin! Tuokin vielä! Ja mites - etkös säkin oo nyt tulessa? Mue peukuttelen ja oon hengessä mukana, hyvin ne sulla menee:)..piät vaan pään kylmänä sillonki jos sattuu joku hörö tuleen..eiks siitä saa aikahyvitystä kuitenki jos sattuu tuleen joku lagitus? Vai luistanko omijani....
 
Ai niin! Tuokin vielä! Ja mites - etkös säkin oo nyt tulessa? Mue peukuttelen ja oon hengessä mukana, hyvin ne sulla menee:)..piät vaan pään kylmänä sillonki jos sattuu joku hörö tuleen..eiks siitä saa aikahyvitystä kuitenki jos sattuu tuleen joku lagitus? Vai luistanko omijani....
Jatkoaikaa saa jos on sille tarvis, esim. lukihäiriö tai hidas kirjoittaminen jne..:)
Mulla on 26. tätä kuuta historia ja ens kuun alussa maantiede:X3:
Niin joo ja tuolla mein ryhmässä jatkoaikaa haki itselleen yksi opiskelija lukihäiriön takia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat

Yhteistyössä