Pari purkkia viiliä taas laitettu tekeytymään kaappiin
Huomenna sitä taas saa
Huomenna sitä taas saa
Mä saan huomenna suolattua lohtaPari purkkia viiliä taas laitettu tekeytymään kaappiin
Huomenna sitä taas saa
Nam hyvältä kuulostaa.Iltaa!
Oli hyvä päivä. Työt saatiin tehtyä ennen puoltapäivää joten jäi aikaa parin tunnin sienestysreissulle.
Sapuskana siis sieniä tavalla ja toisella sekä naudan ulkofileepihvejä.
No en tiiä mikä ihme härötys on ton pojan yhteyksien ja kortinkäytön kans mutta sillä ainaki kohta paukkuu hermostoliitto jos nyt ääsyttää itteäkin toisen puolesta...täälläkin kun on vielä niin hurjan helppoa käydä konttorissa asioimassa kun ei ko.paikka ole auki kuin 2xvkossa ja pari hassua tuntia vaanTeveppä terve! Mulla ei oo ainakaan mitään häikkää ollut, ei kortin käytössä eikä laskujen maksussakaan ja verkkopankki toimii ihan hyvin En mä oo tommosesta kuullutkaan?
NamskisMä saan huomenna suolattua lohta
Mulla käy välillä noin kun himoissani keitän kahvia vaikka on kaiken näköistä hommaa, sitten joskus tunnin päästä tajuan että kahvi meni jo ja pitää keittää uuttaFiksua...no ei!
Keitin ennen päiväunia kahvia ja muistin sen vasta nyt ja tuosta kahvista on lämpö kaukainen muisto vain
Tostahan oli lehessäkin, että ihmisillä oli mennyt korttimaksujen kanssa jutut tukkoon, eikä mikään oikein onnistunutNo en tiiä mikä ihme härötys on ton pojan yhteyksien ja kortinkäytön kans mutta sillä ainaki kohta paukkuu hermostoliitto jos nyt ääsyttää itteäkin toisen puolesta...täälläkin kun on vielä niin hurjan helppoa käydä konttorissa asioimassa kun ei ko.paikka ole auki kuin 2xvkossa ja pari hassua tuntia vaan
No kaitpa tuo saadaan jotenki selvitettyä
Missäs te asuittekaan, mä tuun teille syömäänIltaa!
Oli hyvä päivä. Työt saatiin tehtyä ennen puoltapäivää joten jäi aikaa parin tunnin sienestysreissulle.
Sapuskana siis sieniä tavalla ja toisella sekä naudan ulkofileepihvejä.
Ei mulle yleensä käy tätä, mutta nyt sai kisu houkuteltua viereensä ja tottakai nukahdin siihen hyrinäkehräykseen hetkessäMulla käy välillä noin kun himoissani keitän kahvia vaikka on kaiken näköistä hommaa, sitten joskus tunnin päästä tajuan että kahvi meni jo ja pitää keittää uutta
Aijaa..sitte taitaa olla isompaa hässäkkää menossa eikä pelkästään muuttolintujen aiheuttamaa lentotilaruuhkautumista...Eilen kaatu kokonaan vähäks aikaa ja oliko se nyt viikonloppuna vai viikolla kun tökki kans. Mitä lie ongelmia niillä
Toi on muuten ärsyttävää kun ei pankit nykyään juuri ole auki jos jotain ongelmaa oliskin. Kaikki pitäs netin ja puhelimen välityksellä hoitaaNo en tiiä mikä ihme härötys on ton pojan yhteyksien ja kortinkäytön kans mutta sillä ainaki kohta paukkuu hermostoliitto jos nyt ääsyttää itteäkin toisen puolesta...täälläkin kun on vielä niin hurjan helppoa käydä konttorissa asioimassa kun ei ko.paikka ole auki kuin 2xvkossa ja pari hassua tuntia vaan
No kaitpa tuo saadaan jotenki selvitettyä
Onneksi meillä on s-pankki,harvoin on ongelmia ja pankissa pitkät aukiolot.Tuntuu että monissa muissa pankeissa on jatkuvasti jotain ongelmaa.Toi on muuten ärsyttävää kun ei pankit nykyään juuri ole auki jos jotain ongelmaa oliskin. Kaikki pitäs netin ja puhelimen välityksellä hoitaa
Mä en oo lukenutkaan tuosta, onneks ei sit sattunut omalle kohdalle kun just viikonloppuna maksoin köntän laskujaTostahan oli lehessäkin, että ihmisillä oli mennyt korttimaksujen kanssa jutut tukkoon, eikä mikään oikein onnistunut
Täällä on ollu muutenki näitten hiien nettiyhteyksien kans tekeminen, molemmat pojat on ollu ihan hiilenä koulutehtäviensä kanssa kun ovat yrittäneet tehä niitä sähkösiä läksyjään..sopivasti on kunnon syherölagitukset tullu ja työt hävinneet puffina ilmaan ennen ku tuurillaan oisivat saaneet varmuuskopsatuksikaanTostahan oli lehessäkin, että ihmisillä oli mennyt korttimaksujen kanssa jutut tukkoon, eikä mikään oikein onnistunut
NordeaToi on muuten ärsyttävää kun ei pankit nykyään juuri ole auki jos jotain ongelmaa oliskin. Kaikki pitäs netin ja puhelimen välityksellä hoitaa
Mulla on op, vaikka siitäkin saa välillä ongelmista lukea mut mulla ei oo ikinä sattunut kohdalle ongelmia. Meillä on myös s-pankissa toinen tili ja miehellä nordea ja nordeassa tuntuu vähän väliä olevan jotain brobleemaa.Onneksi meillä on s-pankki,harvoin on ongelmia ja pankissa pitkät aukiolot.Tuntuu että monissa muissa pankeissa on jatkuvasti jotain ongelmaa.
Sanopa vaan kuule muuta! Muutoinki tuntuu siltä että palvelut paikassa kuin paikassa huonontuvat/vähentyvät. Laitetaan kaikki vaan nettikoneitten kautta ja sitte ihmetellään ku ihmiset ei kohta osaa keskenänsä ollakaanToi on muuten ärsyttävää kun ei pankit nykyään juuri ole auki jos jotain ongelmaa oliskin. Kaikki pitäs netin ja puhelimen välityksellä hoitaa
Olen niin paljon samaa mieltä kaikesta etten paremmin osaa enää asiaa ilmaista!Täällä on ollu muutenki näitten hiien nettiyhteyksien kans tekeminen, molemmat pojat on ollu ihan hiilenä koulutehtäviensä kanssa kun ovat yrittäneet tehä niitä sähkösiä läksyjään..sopivasti on kunnon syherölagitukset tullu ja työt hävinneet puffina ilmaan ennen ku tuurillaan oisivat saaneet varmuuskopsatuksikaan
Ihan suolesta toommonenki. Paperi ja kynätehtävät kunniaan, ei kaikkee vanhaa hyvää tartte mennä muuttamaan...
Toi on kyllä ikävääOlen niin paljon samaa mieltä kaikesta etten paremmin osaa enää asiaa ilmaista!
Kiva kun kirjotukset ym alkaneet ja jengi jännittää, että toimiiko opiston nettiyhteys kunnolla vai pätkiikö taas niin pahasti ettei koetilanteesta tule mitään niinkun kävi tässä aiemmin
No miehellä on Nordeassa ja on kyllä kans kironnut sitä.Nordea
Sitten kun sinne haluaa soittaa niin se kestää ja kestää, sitten kehtaavat vielä ottaa palvelumaksuja
Ai niin! Tuokin vielä! Ja mites - etkös säkin oo nyt tulessa? Mue peukuttelen ja oon hengessä mukana, hyvin ne sulla menee..piät vaan pään kylmänä sillonki jos sattuu joku hörö tuleen..eiks siitä saa aikahyvitystä kuitenki jos sattuu tuleen joku lagitus? Vai luistanko omijani....Olen niin paljon samaa mieltä kaikesta etten paremmin osaa enää asiaa ilmaista!
Kiva kun kirjotukset ym alkaneet ja jengi jännittää, että toimiiko opiston nettiyhteys kunnolla vai pätkiikö taas niin pahasti ettei koetilanteesta tule mitään niinkun kävi tässä aiemmin
Palvelumaksujen ryövääminen olemattomasta palvelusta on kylläNordea
Sitten kun sinne haluaa soittaa niin se kestää ja kestää, sitten kehtaavat vielä ottaa palvelumaksuja
Jatkoaikaa saa jos on sille tarvis, esim. lukihäiriö tai hidas kirjoittaminen jne..Ai niin! Tuokin vielä! Ja mites - etkös säkin oo nyt tulessa? Mue peukuttelen ja oon hengessä mukana, hyvin ne sulla menee..piät vaan pään kylmänä sillonki jos sattuu joku hörö tuleen..eiks siitä saa aikahyvitystä kuitenki jos sattuu tuleen joku lagitus? Vai luistanko omijani....