Joo on ollut...tai hänen mukaansa hän ei ole koskaan seurustellut, vaikka kihloissa kyllä oli.Oon seurannu Niiloa jo vuosia. Kyllä hällä välillä joku daamikin on ollu.
Joo on ollut...tai hänen mukaansa hän ei ole koskaan seurustellut, vaikka kihloissa kyllä oli.Oon seurannu Niiloa jo vuosia. Kyllä hällä välillä joku daamikin on ollu.
Kokeile seuraavan ummetuksen aikana porilaisten marssia.Mulla on perusbiisinä vessassa Oolannin sota.
ekko vetää kyllä ensi kerralla pöntöllä chilinsyönnin jälkeen kappaletta Sata salamaa iskee tulta ja koko takamus räjähtää....Kokeile seuraavan ummetuksen aikana porilaisten marssia.
mulla Maili Cirruksen ”It came out like a wrecking ball”.Mulla on perusbiisinä vessassa Oolannin sota.
Ja Mailis vielä keinuu sen pallon päällä.mulla Maili Cirruksen ”It came out like a wrecking ball”.
Mulla on Niilosta teoria että se on kuitenkin skarppi kaveri, mut joka vetää roolia ja tekee rahaa.Oon seurannu Niiloa jo vuosia. Kyllä hällä välillä joku daamikin on ollu.
Öit! Sä mua löit, sen jälkeen kun kaiken söit...Mä luovutan ja rupeen nukkuun, en siksi että väsyttäis vaan siksi että mun käsiä rupes särkeen
Sängyssä kädet koukussa puhelimen kanssa ei tee hyvää
Hyvää yötä teille!
TottaJa adhd mullakin päällä...
Niin, tiedän.Ja kissani ripuloi ja hallusinoi ja kaipaa Echon luo...
Tässä sulle iltalauluNiin, tiedän.
On.Oisko postage?
Verenohennuslääkkeitä, yleisiä vanhuksilla.
Laukkanen ja syksy saa mutta minä eeeeenkatso liitettä 8031 Huomenta
Se oliskin sitten syksy ihan oikeesti, ulkona oli +2 astetta kun heräsin...
Ei millään jaksais lähtee yhtään mihkään täältä lämpimästä kämpästä...jotenkin aika alakulonen olo ja ehkä hiukan menkkaränkkäkin
mulla ei särje päätä enkä syö sinistä väriainettasininen väriaine sen pääkivun tekee, sanoi muuan tohtori kerran.
apuaineet menee alas ihan vahingossa sitten?mulla ei särje päätä enkä syö sinistä väriainetta
maimnoksilla on tietenkin tarkoitus tehdä rahaa, moderoinnin ongelmat johtuu osin automoderoinnin puutteellisesta logiikasta ja osin tavanomaisen moderoinnin ylivaroisuudestaMinkä takia täällä häviää ihmeellisesti viestejä, osa ei edes ikinä mene seulasta läpi, joulalahjakyselyllä terrorisoidaan, ja nyt en voi edes aloittaa uutta keskustelua: viestiketjun julkaisuilmoituksen jälkeen sivulle lävähtää "ongelma, viestiketjua ei löytynyt".
Ne muut mainokset ei niin häiritse, mutta se joululahjaspämmi on jo kiusantekoa käyttäjiä kohtaan. Ja joo, moderoinnissa ei tunnu olevan päätä eikä häntää.maimnoksilla on tietenkin tarkoitus tehdä rahaa, moderoinnin ongelmat johtuu osin automoderoinnin puutteellisesta logiikasta ja osin tavanomaisen moderoinnin ylivaroisuudesta
täällä saa kiusata joitakin (ei kaikkia) henkilökohtaisella tasolla mutta vihapuhetta ei sallita