Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon parin viikon sisään puhunu 2-3 ärsyttävän naistyypin kans: ne jotka ei anna suunvuoroa. Yleensä ne selostaa kaiken pikkutarkkaan.
Yks niistä jaapotti pikkutarkkaan puhelimessa ja siinä sai olla kärppänä että sai tungettua oman lauseen väliin. Jos niitä ei keskeytä, ne saattaa vaikka 10 min.suunnitella jotain mitä ei voi toteuttaa.

"Joo kyllä mä voin tulla käymään sillon elokuun 15.päivä ja puhutaan sitte tarkemmin ja suunnitellaan blaablaablaa".
5 minuutin päästä sanon "sori mä oon elokuun 15.päivä töissä".

Sit se muija on äimänä "no oisit heti sanonu!"
 
No se oli semmone ryysyranta viimesinä aikoina ja nykyään ihan jättömaata. Pultsarit ja kaikki ruusu-Ritut siellä polttelee roskia Nesteen öljytynnyrissä. :rolleyes:
:ROFLMAO:
Ai ryysyrannan riemu-Railille alkoi taas maistua ja kutsui kaveritki.:X3:

Ettei olis vaan liian hyvä tekosyy Rouva Echolla olla menemättä lenkille?:whistle:
 
Nostin siitä aiheesta sulle muutaman vanhan ketjun.
Anna linkit hänelle, jos et itse viitsi avata.
https://www.iltalehti.fi/fiidifi/a/201608170122625
Ei tartte kiitos vaan, hän on varmasti ihan tietoinen kaikesta mitä tarjoat ja enemmästäkin, hän on lukenut ja selvitellyt kaikkea netistä sekä lukenut kirjallisuutta mm. kemikaalikimara löytyy meiltä ihan kotiin ostettuna, samoin jokunen muukin kirja joiden nimiä en nyt muista.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei tartte kiitos vaan, hän on varmasti ihan tietoinen kaikesta mitä tarjoat ja enemmästäkin, hän on lukenut ja selvitellyt kaikkea netistä sekä lukenut kirjallisuutta mm. kemikaalikimara löytyy meiltä ihan kotiin ostettuna, samoin jokunen muukin kirja joiden nimiä en nyt muista.
Jos mä pistäisin kosmetologipalvelun pystyyn niin sen nimeks tulis
Kemikaalikimara. :) Kaunis sana.
 
Kemikaaleista tuli mieleen...

Sanokaa naiset, onko se niin hirvee rikos jos lyö vartalovoidetta naamaankin? :unsure: Olis kiva jos ois yks ainut puteli kaikelle, mut en haluis käyttää erikseen jotain

-käsirasvaa
-vartalovoidetta
-silmänympärysrasvaa
-jalkalinimenttiä kuiville käpälille
-päivä-ja yövoidetta.

Kauhistutte vielä enemmän kun sanon että tuoksu on isoin kriteeri. :ROFLMAO: En halua siis läiskiä jotain Aqualan-perusvoidetta vaan haluaisin naisellisen, kevyen tuoksun. Semmoinen kuin äidin käsirasva joskus lapsuudessa. :love:
 

Yhteistyössä