Ketäs se sitten palveleeSe saa nännit nöpöttämään ja kivekset takaisin sinne, missä ne joskus ovat olleet.
Ketäs se sitten palveleeSe saa nännit nöpöttämään ja kivekset takaisin sinne, missä ne joskus ovat olleet.
Niin ei tänä iltanaNo miehestä ei vatsan lisäksi tartte kovettaa muuta yhtään enempää
No tuo on helpottava tieto, jos nimittäin joskus havahdun siihen että mulla on kiveksetSe saa nännit nöpöttämään ja kivekset takaisin sinne, missä ne joskus ovat olleet.
Sepä se. Sama miehelläkin on kun jos töissäkin stressiä puskee ni pahenee kaikennäköiset vatsavaivat.Niin ei tänä iltana
Herkkävatsaisuus ei ole kyllä kiva asia!
Mä taas jännitän aina vatsalla, menee sekaisin herkästi jos jännitän jotain asiaa
No kuule mä oon yrittäny.Mä haluun että oot ihan vaan hetero.
No se oli semmone ryysyranta viimesinä aikoina ja nykyään ihan jättömaata. Pultsarit ja kaikki ruusu-Ritut siellä polttelee roskia Nesteen öljytynnyrissä.No kuule mä oon yrittäny.
Ainiin!!!! Mitä tää ny on hei!! Pikkulinnut lauloi et sun koivikossa luetaan pokelehtiä jossain pas*apoterossa!
No se oli semmone ryysyranta viimesinä aikoina ja nykyään ihan jättömaata. Pultsarit ja kaikki ruusu-Ritut siellä polttelee roskia Nesteen öljytynnyrissä.
Mä harrastan nykyään eräkämppäni lähellä kalliokiipeilyä, peuranmetsästystä ja suojuoksua.
Ai ryysyrannan riemu-Railille alkoi taas maistua ja kutsui kaveritki.
Ettei olis vaan liian hyvä tekosyy Rouva Echolla olla menemättä lenkille?
eikö edes k*llia?No miehestä ei vatsan lisäksi tartte kovettaa muuta yhtään enempää
Mä en muista närästikö tee häntä, joku siinäkin oli ettei se oikein sopinu. Juustoja käytetään kyllä. Hän on vaan todella herkkävatsainen.
Oisko sul heittää yhtä tenaaMä harrastan nykyään eräkämppäni lähellä kalliokiipeilyä, peuranmetsästystä ja suojuoksua.
Tarttet kohta vanhusten kotisairaanhoidosta maksusitoumuksen vaippapaketteihin...vai käytetäänkö teillä kunnassa etuseteliä?Oisko sul heittää yhtä tenaa
Ei tartte kiitos vaan, hän on varmasti ihan tietoinen kaikesta mitä tarjoat ja enemmästäkin, hän on lukenut ja selvitellyt kaikkea netistä sekä lukenut kirjallisuutta mm. kemikaalikimara löytyy meiltä ihan kotiin ostettuna, samoin jokunen muukin kirja joiden nimiä en nyt muista.Nostin siitä aiheesta sulle muutaman vanhan ketjun.
Anna linkit hänelle, jos et itse viitsi avata.
https://www.iltalehti.fi/fiidifi/a/201608170122625
Jos mä pistäisin kosmetologipalvelun pystyyn niin sen nimeks tulisEi tartte kiitos vaan, hän on varmasti ihan tietoinen kaikesta mitä tarjoat ja enemmästäkin, hän on lukenut ja selvitellyt kaikkea netistä sekä lukenut kirjallisuutta mm. kemikaalikimara löytyy meiltä ihan kotiin ostettuna, samoin jokunen muukin kirja joiden nimiä en nyt muista.
No nimenomaan sitä ei, se tuppaa oleen melkeinpä liiankin toimiva. Mut mä luotan siihen et kyl se joskus rauhoittuu niin en tohdi valittaakkaaneikö edes k*llia?
Hävisin kaikki vaippasetelit kasikymppisten korttipeli-illassa!Tarttet kohta vanhusten kotisairaanhoidosta maksusitoumuksen vaippapaketteihin...vai käytetäänkö teillä kunnassa etuseteliä?
Pompin joka päivä kun vaan maalle päästään. Siellonki iso tramppa! Flikkejä vetelen ku jumppakeppi konsanaan!Enkä suosittele sulle Lispetti trampoliinia.
Metsästätkö peurat kiväärillä vai jollain jalkajousella? Vai houkutteletko nekin pullalla?Mä harrastan nykyään eräkämppäni lähellä kalliokiipeilyä, peuranmetsästystä ja suojuoksua.
Kieltämättä sointuu kivastiJos mä pistäisin kosmetologipalvelun pystyyn niin sen nimeks tulis
Kemikaalikimara. Kaunis sana.
Yrittää nakittaa ne sinne ansakuoppaan, mikä on täynnä jallulehtiä ja rättiksen pyllykarvoja.Metsästätkö peurat kiväärillä vai jollain jalkajousella? Vai houkutteletko nekin pullalla?