UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moi :LOL:

Minä kävin pyöräilemässä. (y)

Katsotko Big brotheria?o_O

täällä on myös joku vierailija joka tivaa myöhään palstailusta ja nukkumisesta :whistle:
Niin minäkin! :LOL:

En, olin Yleareenassa. Katsoin eri ohjelmia, urheilua ja Solsidania :D

Joku on huolissaan meidän valvomisesta ja unesta... Tänä aamuna nousin hyvissä ajoin. Ehkä uni tulee nopeammin yöllä. Aion herätä aikaisin huomenna. (y) Täytyy lukea, tehdä muistiinpanoja. Minua harmittaa, että koulun tunnusten käsittely on kestänyt todella kauan. Jos en ole saanut spostia klo 12. mennessä, joudun ottamaan taas yhteyttä. Vaikuttaa siltä, ettei siellä eräs eukko pidä mitään kiirettä asian kanssa. :X3:

vierailija
Niin minäkin! :LOL:

En, olin Yleareenassa. Katsoin eri ohjelmia, urheilua ja Solsidania :D

Joku on huolissaan meidän valvomisesta ja unesta... Tänä aamuna nousin hyvissä ajoin. Ehkä uni tulee nopeammin yöllä. Aion herätä aikaisin huomenna. (y) Täytyy lukea, tehdä muistiinpanoja. Minua harmittaa, että koulun tunnusten käsittely on kestänyt todella kauan. Jos en ole saanut spostia klo 12. mennessä, joudun ottamaan taas yhteyttä. Vaikuttaa siltä, ettei siellä eräs eukko pidä mitään kiirettä asian kanssa. :X3:
Minä haluaisin katsoa yhden luonto-ohjelman areenasta, sen lepakoista kertovan. :)

En minäkään BB:tä katso, jotain uutisia olen siitä lukenut.

Solsidan on hyvä ja hauska sarja, minä olen jo katsonut kaikki jaksot:D

Ikävää että siellä on töissä joku eukko joka ei pidä kiirettä kun asia olisi sinulle kiireellinen ja tärkeä.:( toivottavasti huomenna aamulla saat tunnukset. (y) pidetään peukkuja(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)

vierailija
Minä haluaisin katsoa yhden luonto-ohjelman areenasta, sen lepakoista kertovan. :)

En minäkään BB:tä katso, jotain uutisia olen siitä lukenut.

Solsidan on hyvä ja hauska sarja, minä olen jo katsonut kaikki jaksot:D

Ikävää että siellä on töissä joku eukko joka ei pidä kiirettä kun asia olisi sinulle kiireellinen ja tärkeä.:( toivottavasti huomenna aamulla saat tunnukset. (y) pidetään peukkuja(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)
Kiitos, tästä viestistä tuli hyvä olo! :):giggle::love:

Lepakkoluonto-ohjelman? Hm... o_O Kai sellainenkin löytyy sieltä.

Olen katsonut jonkin verran Solsidania, silloin tällöin jonkun jakson. (y)

Niin, minusta ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei se tee töitään kovin ahkerasti. Vastauksien saamiseen menee kauan ja usein täytyy kysyä samaa asiaa useasti, todella tympäisevää. Yritän vielä kirjoittaa ystävällisesti tai neutraalisti.

Toivon, että tunnukset tulevat voimaan huomenna ja asiat selviävät. Viikonloppuna olisi ollut nettikoe, mutta en voinut tietenkään osallistua. Toivon, että pääsen myöhemmin tässä kuussa tai ensi kuussa toisen ryhmän kanssa kokeeseen, jos se on niillä vielä edessä päin. Toivotaan :rolleyes:

vierailija
Ei haittaa, jos viestiin ei tule heti vastausta. Voi ihan hyvin vastata myöhemminkin, vaikka illalla. (y)

Hoidan sp-asioita aamupäivän ja sitten alan valmistautumaan isoon kokeeseen, jonka toivon mukaan voin tehdä tämän kuun lopussa. :barefoot:

vierailija
Kiitos, tästä viestistä tuli hyvä olo! :):giggle::love:

Lepakkoluonto-ohjelman? Hm... o_O Kai sellainenkin löytyy sieltä.

Olen katsonut jonkin verran Solsidania, silloin tällöin jonkun jakson. (y)

Niin, minusta ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei se tee töitään kovin ahkerasti. Vastauksien saamiseen menee kauan ja usein täytyy kysyä samaa asiaa useasti, todella tympäisevää. Yritän vielä kirjoittaa ystävällisesti tai neutraalisti.

Toivon, että tunnukset tulevat voimaan huomenna ja asiat selviävät. Viikonloppuna olisi ollut nettikoe, mutta en voinut tietenkään osallistua. Toivon, että pääsen myöhemmin tässä kuussa tai ensi kuussa toisen ryhmän kanssa kokeeseen, jos se on niillä vielä edessä päin. Toivotaan :rolleyes:
Kuinka nyt niin tuli viestistä hyvä olo?

se ohjelma on areenassa :Avara luonto;lepakot lähikuvassa (y)

toivottavasti saat asiasi kuntoon ja tehtyä ne kokeet. typerää että ne viivästyvät sellaisen tyypin vuoksi joka ei hoida tehtäviään kunnolla.:mad:

vierailija
Kuinka nyt niin tuli viestistä hyvä olo?

se ohjelma on areenassa :Avara luonto;lepakot lähikuvassa (y)

toivottavasti saat asiasi kuntoon ja tehtyä ne kokeet. typerää että ne viivästyvät sellaisen tyypin vuoksi joka ei hoida tehtäviään kunnolla.:mad:
Siitä vain tuli :LOL: SIinä oli mukavasti sanottuja asiota

Täytyy käydä katsomassa Avara luonto ja millaisia jaksoja siellä on :rolleyes:

Mukava kuulla, että olet samaa mieltä. Olen hoitanut tuota asiaa jo 3 vkoa! Ihan käsittämätöntä... :confused: Mutta jospa se menisi huomenna vihdoin eteenpäin.

vierailija
Siitä vain tuli :LOL: SIinä oli mukavasti sanottuja asiota

Täytyy käydä katsomassa Avara luonto ja millaisia jaksoja siellä on :rolleyes:

Mukava kuulla, että olet samaa mieltä. Olen hoitanut tuota asiaa jo 3 vkoa! Ihan käsittämätöntä... :confused: Mutta jospa se menisi huomenna vihdoin eteenpäin.
:love:

Toivotaan että asiasi edistyy (y)

pitäsisikö mennä nukkumaan jo :sleep: unettaa

vierailija
Hienoa (y):):love:

käytätkö pyöräilykypärää vauhtipyöräillessäsi?

joskus sanoit ettei sinulla ole... nyt mene ostamaan sellainen heti o_O
Sain asioita järjesteltyä ja suunniteltua nyt, kun tunnukset taas toimii. Kylläpä tuntuu hyvältä, en ole edes jäänyt mistään jälkeen. Ilmeisesti :LOL:

Minulla ei ole kypärää, mutta vielä ei ole liukasta. Täytyisi kyllä hankkia (y) Onko sinulla? :sneaky:

vierailija
Sain asioita järjesteltyä ja suunniteltua nyt, kun tunnukset taas toimii. Kylläpä tuntuu hyvältä, en ole edes jäänyt mistään jälkeen. Ilmeisesti :LOL:

Minulla ei ole kypärää, mutta vielä ei ole liukasta. Täytyisi kyllä hankkia (y) Onko sinulla? :sneaky:
hyvä (y)

No ei tarvitsekaan olla liukasta, pyörään voi tulla joku vika tai auto voi tulla jostain eteen yhtäkkiä. Siksi kypärä olisi tärkeä olla päässä. pää on kuin raaka kananmuna kun osuu asfalttiin. Hanki sellainen.

Minulla on kyllä kypärä mutta tunnustan että tänään se ei ollut päässä kun kävin pyöräilemässä.... :eek:

vierailija
hyvä (y)

No ei tarvitsekaan olla liukasta, pyörään voi tulla joku vika tai auto voi tulla jostain eteen yhtäkkiä. Siksi kypärä olisi tärkeä olla päässä. pää on kuin raaka kananmuna kun osuu asfalttiin. Hanki sellainen.

Minulla on kyllä kypärä mutta tunnustan että tänään se ei ollut päässä kun kävin pyöräilemässä.... :eek:
Olen kyllä miettinyt, että pitäisi hankkia kypärä. Tänä syksynä teen sen! :sneaky: Muistahan laittaa kypärä päähän. Siitä ei ole mitään hyötyä, jos jätät sen kotiin koristeeksi :sneaky:

Ai niin, minun pitäisi myös puhdistaa ketjut pyörästä ja hankkia siihen jokin sopiva aine, ketjuöljy (n) Sekin tulee tehtävälistalle :LOL:

Mistä hankit kypärän? :rolleyes: Voit vastata huomennakin (y)

Joo, tänään oli pikakuulumiset. Jutellaan lisää huomenna (y)

Hyvää yötä ja kauniita unia Sydikselle! :sleep::love:

Yhteistyössä