UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ystäväni tietää kyllä minkä ikäinen ;)

Sanotaan vielä, että riipaisen tosi harvoin kännit. Ehkä keskiarvo on kerran kahdessa vuodessa aikuisiällä tai voi olla tuotakin harvemmin. (y)
Viimeksi olin jo valmiiksi väsynyt, edellisenä yönä ei tullut nukuttua yhtään. Join silloin valkoviiniä ja tequilaa :whistle:
Missä joit tequilaa? Baarissa, kotona vai kaverilla? Oliko sitruunan ja suolan kanssa?o_O

vierailija
Niin juuri sitä minun kastikkeet yleensä on :LOL:

Olen syönyt valkosipulikastiketta eri ruoissa eri paikoissa, se on herkullista (y)

En ole laittanut kaalisalaattiin koskaan punaviinietikkaa! :eek: Täytyy kokeilla joskus! (y) Syön kaalia usein höyrytettynä, lisään siihen vain vähän suolaa. Se sopii hyvin liharuoan kanssa. Sitten myös ostan usein valmiin hapankaalin, laitan sitä jauhelihakastikkeen ym sekaan ja lämmitän. Siksi ei tule tehtyä kaalillekaan kastiketta...
Minä teen joskus kaalisalaattia niin että silppuan ohueksi vähän sipulia, kaalia ja tomaattia ja sitte sekoittelen joukkoon punaviinietikkaa. Hyvää heti ja hyvää seuraavana päivänä kun muhii våhän.. :p

vierailija
Ainahan te kukutte täällä pitkin yötäo_O
Saat/saatte pian pysyviä unihäiriöitä kun rytmit menee miten sattuu. Saatko edes nukuttua tarpeeksi?o_O
Mitä se sinulle kuuluu?o_O
Ei tule unihäiriöitä,jokainen valvoo aikataulunsa mukaan. :rolleyes: jos aamulla on aikainen herätys niin silloin ei kukuta myöhään :whistle:

Ja kiitos kysymästä, minä saan nukuttua oikein mainiosti (y)

Yhteistyössä