Kuulostaa kivalta Siideri on ihan maukasta myösAjattelin vain jos tykkäät vaikka raskaan viikon jälkeen rauhoittua ja nauttia siiderin tai muun juoman . Minä joskus teen niin. vaikka siideri, juurespaloja joskus joku dippi ja leffa. onko se paha?
Lasi valkoviiniä on herkullinen joskus hyvän ruoan kanssa
käytkö usein bileissä?
OlenOletko tosis juonut koskaan kunnon kännit?
No minulle käy joku siideri,lonkero, olut tai valkoviini. en pidä mistään vahvemmista, enkä mistään drinkeistäKuulostaa kivalta Siideri on ihan maukasta myös
Ei tule käytyä. Ei minua kyllä kutsuta minnekään, eikä varmaan tulisi lähdettyäkään, jos kutsuttaisiin...
oletko.....kerro lisääOlen
kivempi olisi jos sinä olisit seurana. katsottaisi leffaa ja naposteltaisiin jotain herkkuja ja ehkä nautittaisi myös muutama juoma.Kuulostaa kivalta Siideri on ihan maukasta myös
Ei tule käytyä. Ei minua kyllä kutsuta minnekään, eikä varmaan tulisi lähdettyäkään, jos kutsuttaisiin...
Aika harvoin onneksi, mutta parin-muutaman on tullut otettua vähän liikaa Joskus monta vuotta sittenoletko.....kerro lisää
Joo, se kuulostaa mukavalta ja kotoisaltakivempi olisi jos sinä olisit seurana. katsottaisi leffaa ja naposteltaisiin jotain herkkuja ja ehkä nautittaisi myös muutama juoma.
Minäkin pidän noista juomistaNo minulle käy joku siideri,lonkero, olut tai valkoviini. en pidä mistään vahvemmista, enkä mistään drinkeistä
Aika harvoin onneksi, mutta parin-muutaman on tullut otettua vähän liikaa Joskus monta vuotta sitten
Äh, siis pari-muutaman kerran
Sinulla teki mieli suolaista välipalaasöin suolakurkkuviipaleita suoraan purkista...
tykkäätkö sriracha kastikkeista?
Joo.teki mieli suolaista joten otin muutaman suolakurkkupalan purkista. oli niiden alla viipale leipää muutama meni suuhun suoraan purkistaSinulla teki mieli suolaista välipalaa
En ole maistanut koskaan Ollaan kyllä juteltu joskus kastikkeista ja sinulla on joitakin erikoisia, maukkaita kastikkeita ruokien maustamiseen tai dippikastikkeeksi. Voidaan kokeilla joskus yhdessä
Minäkin syön täällä. Tein juuri porkkanaviipaileita ja juustopalojaJoo.teki mieli suolaista joten otin muutaman suolakurkkupalan purkista. oli niiden alla viipale leipää muutama meni suuhun suoraan purkista
voidaan joskus kokeilla sitä tai muita kastikkeita. Onko sinulla joku suosikki? itse pidän kyllä hyvästä valkosipulimajoneesista.
Minkä ikäinen olet Ja mitä joit viimeksi kun kännit riipaisit?Aika harvoin onneksi, mutta parin-muutaman on tullut otettua vähän liikaa Joskus monta vuotta sitten
Joo, harvemmin sitä muita kastikkeita tekee kun perus ruskeaa kastikettaMinäkin syön täällä. Tein juuri porkkanaviipaileita ja juustopaloja
Joo, voidaan valmistaa ja maistella eri kastikkeita! Pidän myös valkosipulikastikkeesta Punainen tomaaatti-yrtti-kastike on maukasta
Teen harvoin mitään kastikkeita oikeastaan... Ruskea kastike lihapullille ym, lasagnekastike ja hm... salaatteihin harvoin mitään muuta kuin tikka öljyä En ole kovin perehtynyt siis. Teen oikeastaan vain ruokiin kastiketta
no nyt en ollut minä tuo kyselijä ilmaantui muita uteliaita paikalleMinkä ikäinen olet Ja mitä joit viimeksi kun kännit riipaisit?
Ystäväni tietää kyllä minkä ikäinenMinkä ikäinen olet Ja mitä joit viimeksi kun kännit riipaisit?
Niin juuri sitä minun kastikkeet yleensä onJoo, harvemmin sitä muita kastikkeita tekee kun perus ruskeaa kastiketta
Joskus söin hampurilaisen jossa oli valkosipulimajoneesia ja joskus sitä oli ranskalaisissa. herkkua
Oletko kokeillut kaalisalaattiin tilkkaa punaviinietikkaa? sitä itse käytän
Riipaisetko sinä koskaan kännejä, Sydis?no nyt en ollut minä tuo kyselijä ilmaantui muita uteliaita paikalle
t:sydis
Voi olla tuotakin harvemmin, ystäväni! Yleensä olen ollut jo valmiiksi väsynyt, joten se vaikuttaa. En ole koskaan tyhjentänyt yksin kossupulloa tms.Ystäväni tietää kyllä minkä ikäinen
Sanotaan vielä, että riipaisen tosi harvoin kännit. Ehkä keskiarvo on kerran kahdessa vuodessa aikuisiällä tai voi olla tuotakin harvemmin.
Viimeksi olin jo valmiiksi väsynyt, edellisenä yönä ei tullut nukuttua yhtään. Join silloin valkoviiniä ja tequilaa