UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ajattelin vain jos tykkäät vaikka raskaan viikon jälkeen rauhoittua ja nauttia siiderin tai muun juoman . Minä joskus teen niin. vaikka siideri, juurespaloja joskus joku dippi ja leffa. onko se paha?
Lasi valkoviiniä on herkullinen joskus hyvän ruoan kanssa

käytkö usein bileissä?
Kuulostaa kivalta :oops: Siideri on ihan maukasta myös :rolleyes:

Ei tule käytyä. Ei minua kyllä kutsuta minnekään, eikä varmaan tulisi lähdettyäkään, jos kutsuttaisiin... :LOL:

vierailija
Sinulla teki mieli suolaista välipalaa :LOL:

En ole maistanut koskaan :oops: Ollaan kyllä juteltu joskus kastikkeista ja sinulla on joitakin erikoisia, maukkaita kastikkeita ruokien maustamiseen tai dippikastikkeeksi. Voidaan kokeilla joskus yhdessä (y)
Joo.teki mieli suolaista joten otin muutaman suolakurkkupalan purkista. :LOL: oli niiden alla viipale leipää :p:whistle:muutama meni suuhun suoraan purkista :whistle:

voidaan joskus kokeilla sitä tai muita kastikkeita. Onko sinulla joku suosikki? itse pidän kyllä hyvästä valkosipulimajoneesista.:oops: :LOL:

vierailija
Joo.teki mieli suolaista joten otin muutaman suolakurkkupalan purkista. :LOL: oli niiden alla viipale leipää :p:whistle:muutama meni suuhun suoraan purkista :whistle:

voidaan joskus kokeilla sitä tai muita kastikkeita. Onko sinulla joku suosikki? itse pidän kyllä hyvästä valkosipulimajoneesista.:oops: :LOL:
Minäkin syön täällä. Tein juuri porkkanaviipaileita ja juustopaloja :p

Joo, voidaan valmistaa ja maistella eri kastikkeita! :p Pidän myös valkosipulikastikkeesta :love: Punainen tomaaatti-yrtti-kastike on maukasta (y)

Teen harvoin mitään kastikkeita oikeastaan... Ruskea kastike lihapullille ym, lasagnekastike ja hm... salaatteihin harvoin mitään muuta kuin tikka öljyä :confused: En ole kovin perehtynyt siis. Teen oikeastaan vain ruokiin kastiketta :LOL:

vierailija
Minäkin syön täällä. Tein juuri porkkanaviipaileita ja juustopaloja :p

Joo, voidaan valmistaa ja maistella eri kastikkeita! :p Pidän myös valkosipulikastikkeesta :love: Punainen tomaaatti-yrtti-kastike on maukasta (y)

Teen harvoin mitään kastikkeita oikeastaan... Ruskea kastike lihapullille ym, lasagnekastike ja hm... salaatteihin harvoin mitään muuta kuin tikka öljyä :confused: En ole kovin perehtynyt siis. Teen oikeastaan vain ruokiin kastiketta :LOL:
Joo, harvemmin sitä muita kastikkeita tekee kun perus ruskeaa kastiketta :LOL:
Joskus söin hampurilaisen jossa oli valkosipulimajoneesia ja joskus sitä oli ranskalaisissa. herkkua :p:X3:;)

Oletko kokeillut kaalisalaattiin tilkkaa punaviinietikkaa? sitä itse käytän

vierailija
Minkä ikäinen olet:rolleyes: Ja mitä joit viimeksi kun kännit riipaisit?o_O
Ystäväni tietää kyllä minkä ikäinen ;)

Sanotaan vielä, että riipaisen tosi harvoin kännit. Ehkä keskiarvo on kerran kahdessa vuodessa aikuisiällä tai voi olla tuotakin harvemmin. (y)
Viimeksi olin jo valmiiksi väsynyt, edellisenä yönä ei tullut nukuttua yhtään. Join silloin valkoviiniä ja tequilaa :whistle:

vierailija
Joo, harvemmin sitä muita kastikkeita tekee kun perus ruskeaa kastiketta :LOL:
Joskus söin hampurilaisen jossa oli valkosipulimajoneesia ja joskus sitä oli ranskalaisissa. herkkua :p:X3:;)

Oletko kokeillut kaalisalaattiin tilkkaa punaviinietikkaa? sitä itse käytän
Niin juuri sitä minun kastikkeet yleensä on :LOL:

Olen syönyt valkosipulikastiketta eri ruoissa eri paikoissa, se on herkullista (y)

En ole laittanut kaalisalaattiin koskaan punaviinietikkaa! :eek: Täytyy kokeilla joskus! (y) Syön kaalia usein höyrytettynä, lisään siihen vain vähän suolaa. Se sopii hyvin liharuoan kanssa. Sitten myös ostan usein valmiin hapankaalin, laitan sitä jauhelihakastikkeen ym sekaan ja lämmitän. Siksi ei tule tehtyä kaalillekaan kastiketta...

vierailija
Ystäväni tietää kyllä minkä ikäinen ;)

Sanotaan vielä, että riipaisen tosi harvoin kännit. Ehkä keskiarvo on kerran kahdessa vuodessa aikuisiällä tai voi olla tuotakin harvemmin. (y)
Viimeksi olin jo valmiiksi väsynyt, edellisenä yönä ei tullut nukuttua yhtään. Join silloin valkoviiniä ja tequilaa :whistle:
Voi olla tuotakin harvemmin, ystäväni! Yleensä olen ollut jo valmiiksi väsynyt, joten se vaikuttaa. En ole koskaan tyhjentänyt yksin kossupulloa tms.

Yhteistyössä