Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Niinkuin aikaisemmin sanoin ei mun pyykki haise pahalle, haluaisin siihen vain jonkun miedon tuoksun enkä hajutonta. Mutta ilmeisesti jos haluaa vähän tuoksua niin heti ajatellaan että paskallehan se haisee.

Tee itse pyykkietikkaa.

Ei siis osta halvinta etikkaa ja tipauta sekaan jokunen tippa mieluisaa eteeristä öljyä.

(joojoo, muissa resepteissä käsketään laittamaan vettäkin mut paremmin se noinaan säilyy ja osaahan sitä nyt aikuinen ihminen annostella vain pikkulorauksen)

Mulla parhaillaan tuoksuna laventeli.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Huomenta!
Kahvin mahdollisia varjopuolia:unsure:, tosin mulla ei vaikuta kahvi uniin. Tai ainakaan sellasina aikoina kun en juuri kahvia juo, en nuku yhtään paremmin kuin silloin kun juon paljon kahvia.

Mun mummolla oli tapa, että jos uni ei tullut (itsellä tai meillä lapsille) niin keitettiin kahvit ja juotiin kupillinen -siis ellainen pieni kupillinen, tassi alla ja sokeripala ja kaik- ja sit takaisin petiin.

Ja nukahtihan siinä sit jo.
 
Ja huomenta kaikille!

Myöhäisempi aamu tänään, mittamies ehtii työmaalle vasta yhdekstoista.
Huomenta! Välillä noinkin(y)
Tee itse pyykkietikkaa.

Ei siis osta halvinta etikkaa ja tipauta sekaan jokunen tippa mieluisaa eteeristä öljyä.

(joojoo, muissa resepteissä käsketään laittamaan vettäkin mut paremmin se noinaan säilyy ja osaahan sitä nyt aikuinen ihminen annostella vain pikkulorauksen)

Mulla parhaillaan tuoksuna laventeli.
Mä en oo uskaltanu vielä etikkaa koittaa vaikka sitä niin kovasti kehutaan, oon suhteellisen ennakkoluuloinen tuossa asiassa:)
 
Mun mummolla oli tapa, että jos uni ei tullut (itsellä tai meillä lapsille) niin keitettiin kahvit ja juotiin kupillinen -siis ellainen pieni kupillinen, tassi alla ja sokeripala ja kaik- ja sit takaisin petiin.

Ja nukahtihan siinä sit jo.
Mä luulen et se on se kahvin lämpö itsessään mikä auttaa nukahtaan ja se pieni rento hetki, jollei sitten ole kofeiinille herkkä ja reagoi siihen.
Mut joku pieni kupillinen maitokahvia illalla niin ei siinä ihan kauheasti kofeiinia ole, kunhan rentouttaa.
Mä join muuten lapsena ja nuorena kans sokeripalan läpi kahvin, ihan kupista tosin:D Nykyään en käytä sokeria ollenkaan kahvissa.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Mä luulen et se on se kahvin lämpö itsessään mikä auttaa nukahtaan ja se pieni rento hetki, jollei sitten ole kofeiinille herkkä ja reagoi siihen.
Mut joku pieni kupillinen maitokahvia illalla niin ei siinä ihan kauheasti kofeiinia ole, kunhan rentouttaa.
Mä join muuten lapsena ja nuorena kans sokeripalan läpi kahvin, ihan kupista tosin:D Nykyään en käytä sokeria ollenkaan kahvissa.
Se kofeiinihan alkaa vaikuttaa vasta 15 min.jälkeen. Eli voi olla että ensimmäinen vaikutus on raukeus.
 
Iltapäivää

Kirjoitukset on sittenkin tuolla opistolla, koittavat saada sovittua niin etteivät remonttipojat poraa kirjotusten aikaan ja jos poraavat niin se kirjotuspaikka äänieristetään!!

Huoh...kohta päikkärit:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä