. Aikuisena melko paljastavat topit. Mun mielestä korkeat korot sopii käyttää joskus. Terveiset erotiikkamessuilta, paljastin siellä kaiken
Jep. huomasin saman.Juteltiin tässä tyttöjen kanssa kengistä, mutta sitten ilmestyi - ju nou huu- ja jutut meni heti erotiikkaan ja seksiin.
Ellu, älä riemästu, ethän.
Mahoton nulikka oot...
Anna hänelle anteeksi, hänhän sanoi olevansa väsynyt ja unelias.Mahoton nulikka oot...
Mahoton nulikka oot...
No sori siitä ja tästäAnna hänelle anteeksi, hänhän sanoi olevansa väsynyt ja unelias.
Majavan perärauhasjäätelöä
Ellun syytä että mulla tulee nyt aina jäätelöstä moinen mieleen
No mut eikös se oo hyvä merkki, kisut on usein nirsojaJaahas,se siitä salaattikastikkeesta
Neiti Minttu päätti maistaa mun tekemää jogurtti-öljykastiketta ja totesi olevan hyvää.
Ei oo kun tiedemiesten!Ellun syytä että mulla tulee nyt aina jäätelöstä moinen mieleen
Tänään on riittänyt virtaa paremmin kuin eilen, liekö litrakahvia kossulla auttanut asiassa sekä ruiskaus majavan perärööri makuja
AhkeraKylpyhuone kuurattu taas katosta lattiaan
Seuraavaksi ruoanlaittoa ja sit pitäis hätsyn pikaa hakee yksi kaverillaan oleva neitokainen myös syömään
Tänään on riittänyt virtaa paremmin kuin eilen, liekö aurinko auttanut asiassa
Toki juu,mut oltais kyllä huomennakin syöty tuota salaattikastiketta,pitää tehä uus satsi huomenna.No mut eikös se oo hyvä merkki, kisut on usein nirsoja
Manta päätti tässä muutama päivä sitten, että tykkääkin kalasta...mutta...vain jos sitä saa mun pizzasta ja omalle pikku lautaselle tarjoiltuna...ei siis omasta ruokakiposta!Jaahas,se siitä salaattikastikkeesta
Neiti Minttu päätti maistaa mun tekemää jogurtti-öljykastiketta ja totesi olevan hyvää.
KissatManta päätti tässä muutama päivä sitten, että tykkääkin kalasta...mutta...vain jos sitä saa mun pizzasta ja omalle pikku lautaselle tarjoiltuna...ei siis omasta ruokakiposta!
Huomena voikin sit sään puolesta vajota taas koomaanAhkera
Nyt onkin ollu nätti ilma
Voi miten tahtoisin litran kahvia kossulla sekä ruiskaus majavan perärööri makuja