Vaikea siellä on jo haahuilla kun täytyy väistellä sontakasoja. Oli sellainen ryntäys sinne tuossa yhtenä päivänä että sun Valkoisen pitsimekon helmat on jo ruskeatEi sinne koivikkoon nyt kaikkee mahdu. Riuku vie tilaa, missäs mä sit mahdun haahuilemaan, ja sit vielä tissi-shöy.
Koivikko on pilattu. Tallottu.Vaikea siellä on jo haahuilla kun täytyy väistellä sontakasoja. Oli sellainen ryntäys sinne tuossa yhtenä päivänä että sun Valkoisen pitsimekon helmat on jo ruskeat
Sitten siellä on vainoamassa vielä se hikinen kärpänen..Mä meen kanssa nukkumaan, jos nyt tän jälkeen enää uskallan.
Eiköhän se oo jo jäähtyny...Sitten siellä on vainoamassa vielä se hikinen kärpänen..
Ei sen kostonhalu ole jäähtynyt... kylvetit sitä liian rajustiEiköhän se oo jo jäähtyny...
HYVÄÄ YÖTÄHyvää yötä minunkin puolestani, ei kyl yhtään nukuta mut josko se siitä Kun kuitenkin väsyttää
Sattuuhan sitäOho, huusin hyvät yöt
toinen vaihtoehto on löydä kasselleille
Huomenta!Huomenta!
Huomenta! Se yritti kertoa sulle seuraavat voittonumerot, äkkiä kirjoitat ylös kaikki mitkä muistat ja sitten lottoomaanHuomenta
Kissan mielestä olis pitänyt olla taas yöeläimenä ja metsästää sitä samperin yöperhosta ja sen lisäksi näin vielä ihan ihme unia pitkin yötä jostain pitkästä miehestä jolla oli muka koko ajan asiaa ja yritti kertoa sitä jollain lottokupongin numerokoodeilla??
No mutta se siitä ja sen kestävyydestä, laittautumaan ja menoksi!
kusetusta.Huomenta!
Huomenta! Se yritti kertoa sulle seuraavat voittonumerot, äkkiä kirjoitat ylös kaikki mitkä muistat ja sitten lottoomaan
Kokkikartanon valmiit lihapullat - oletko maistanut?Mitähän sitä söis tänään...ei oikein nappaa mikään liha, ellen sitten osta kanaa ja tee siitä jotain...oikeestaan joo, vois tehdä jotain wokki juttua.
Täytyy kattoa, mieli voi (ja yleensä muuttuukin) vielä vaihtua ennenkun menen kauppaan.
PäivääPäivää
https://yle.fi/uutiset/3-10963391
Kaiva esiin sateenvarjo, kumpparit ja villapaita: Hurrikaanien rippeet tuovat sateita ja navakkaa tuulta Suomeen loppuviikosta – hyvästi kesä
Mulle mukavan koleaa. En vielä tarvitse takkia päivällä. Mun saappaat on aina esillä eteisessä.Päivää
Mä nuo kerkesin jo kaivaa(tosin kumisaappaita en edes omista), mun mittapuulla on ollut koleaa jo useamman päivän, toki tänään on lämmintä
Mulla on lateksi lompakossa valmiina.Mulle mukavan koleaa. En vielä tarvitse takkia päivällä. Mun saappaat on aina esillä eteisessä.
Mä käytän goretex-kenkiä, toistaseks olleet riitävät, syksyllä/sateella. Vaikka välillä on aikomuksena ostaa saappaat kun marjametsään oon kaavaillut lähteväni, mut enpä mä oo sinnekkään vielä saanut aikaseks lähteä Se menee taas tyylillä että sit kun metsään menen niin samalla reissulla ostan jostain saappaatMulle mukavan koleaa. En vielä tarvitse takkia päivällä. Mun saappaat on aina esillä eteisessä.
Elli, jos ostat kumisaappaat niin osta vain, mutta ethän pidä koskaan niitä kun menet ulos, muualle kuin metsään, talliin tai navettaan. Lupaathan sen mulle?Mä käytän goretex-kenkiä, toistaseks olleet riitävät, syksyllä/sateella. Vaikka välillä on aikomuksena ostaa saappaat kun marjametsään oon kaavaillut lähteväni, mut enpä mä oo sinnekkään vielä saanut aikaseks lähteä Se menee taas tyylillä että sit kun metsään menen niin samalla reissulla ostan jostain saappaat