Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vaikea siellä on jo haahuilla kun täytyy väistellä sontakasoja. Oli sellainen ryntäys sinne tuossa yhtenä päivänä että sun Valkoisen pitsimekon helmat on jo ruskeat :(
Koivikko on pilattu. :( Tallottu.

Ketjulaiset kun päästää sinne rymyämään niin hiilijalanjälki on jäätävän suuri ja aluskasvillisuus on mennyttä, kun sitä käytetään surutta vessapaperina. :unsure:

Luonnon monimuotoisuus on koivikossa myös kärsiny kun pullasieppo-lintuparvi on lähteny ja kesäkurppa-sirriäinen on kuollu sukupuuttoon.

Saatte ruveta hyvittämään hiilijalanjälkenne, eli kymppi tänne per lärvi!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta:)

Kissan mielestä olis pitänyt olla taas yöeläimenä ja metsästää sitä samperin yöperhosta ja sen lisäksi näin vielä ihan ihme unia pitkin yötä jostain pitkästä miehestä jolla oli muka koko ajan asiaa ja yritti kertoa sitä jollain lottokupongin numerokoodeilla??o_O

No mutta se siitä ja sen kestävyydestä, laittautumaan ja menoksi!
 
Huomenta! :)
Huomenta!:)
Huomenta:)

Kissan mielestä olis pitänyt olla taas yöeläimenä ja metsästää sitä samperin yöperhosta ja sen lisäksi näin vielä ihan ihme unia pitkin yötä jostain pitkästä miehestä jolla oli muka koko ajan asiaa ja yritti kertoa sitä jollain lottokupongin numerokoodeilla??o_O

No mutta se siitä ja sen kestävyydestä, laittautumaan ja menoksi!
Huomenta!:) Se yritti kertoa sulle seuraavat voittonumerot, äkkiä kirjoitat ylös kaikki mitkä muistat ja sitten lottoomaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mulle mukavan koleaa. En vielä tarvitse takkia päivällä. Mun saappaat on aina esillä eteisessä. :)
Mä käytän goretex-kenkiä, toistaseks olleet riitävät, syksyllä/sateella. Vaikka välillä on aikomuksena ostaa saappaat kun marjametsään oon kaavaillut lähteväni, mut enpä mä oo sinnekkään vielä saanut aikaseks lähteä:oops: Se menee taas tyylillä että sit kun metsään menen niin samalla reissulla ostan jostain saappaat:D
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Mä käytän goretex-kenkiä, toistaseks olleet riitävät, syksyllä/sateella. Vaikka välillä on aikomuksena ostaa saappaat kun marjametsään oon kaavaillut lähteväni, mut enpä mä oo sinnekkään vielä saanut aikaseks lähteä:oops: Se menee taas tyylillä että sit kun metsään menen niin samalla reissulla ostan jostain saappaat:D
Elli, jos ostat kumisaappaat niin osta vain, mutta ethän pidä koskaan niitä kun menet ulos, muualle kuin metsään, talliin tai navettaan. Lupaathan sen mulle?
 

Yhteistyössä