Tein ja hirveä ärsytys päällä, Pah! Ei viivan viivaa raskaus testeissä (predictor early ja apteekin ultra)  ja vissiin pms kiukkua pukkaa.. Nyt dpo 11, menkkoja ootan tiistaina alkavaksi.Teitkö tänään testiä?
Tein ja hirveä ärsytys päällä, Pah! Ei viivan viivaa raskaus testeissä (predictor early ja apteekin ultra)  ja vissiin pms kiukkua pukkaa.. Nyt dpo 11, menkkoja ootan tiistaina alkavaksi.Teitkö tänään testiä?
Joo, ärsyttävää kyllä toivon yhä välillä huvittaa oikein tää oma kiukku, kun periksikään ei silti osaa antaaVoi harmi
Jospa vielä olisi mahdollisuus plussaksi muuttua!
On kyllä aika punainen viiva ollakseen viivanpaikka :O kandee tehdä jollain toisella merkillä, vaikka pregcheck:llä...jos siihenki tulee viiva niin kyllä se sit on ihan selvä pelikatso liitettä 7913 Nyt on pakko kysyä teidän mielipidettä one stepin 25 herkkyinen, ennen en oo niillä testannut. Menkat pitäisi alkaa ehkä keskiviikkona ja nyt testasin.. tuo toinen viiva tuli kyllä selkeemmin näkyviin vasta kuivuttuaan eli testiajan jälkeen. En jaksa kuitenkaa uskoa että tarkottais mitään, että viivanpaikka lienee?
Ei kai viivanpaikat noin räikeitä voi olla, ja onhan tuossa väriäkin! Mulla myös one stepit on jotenkin tosi hitaasti reagoivia, vasta kuivuttuaan on kunnon viiva mutta esim apteekin ultra antoi kunnon haamun heti. Suosittelen kuitenkin vielä jotain toisen merkkistä testiä jos meni tosi pitkään testiajan jälkeen että viiva tuli.katso liitettä 7913 Nyt on pakko kysyä teidän mielipidettä one stepin 25 herkkyinen, ennen en oo niillä testannut. Menkat pitäisi alkaa ehkä keskiviikkona ja nyt testasin.. tuo toinen viiva tuli kyllä selkeemmin näkyviin vasta kuivuttuaan eli testiajan jälkeen. En jaksa kuitenkaa uskoa että tarkottais mitään, että viivanpaikka lienee?
Mustakin päivänselvä haamulainen!Ei kai viivanpaikat noin räikeitä voi olla, ja onhan tuossa väriäkin! Mulla myös one stepit on jotenkin tosi hitaasti reagoivia, vasta kuivuttuaan on kunnon viiva mutta esim apteekin ultra antoi kunnon haamun heti. Suosittelen kuitenkin vielä jotain toisen merkkistä testiä jos meni tosi pitkään testiajan jälkeen että viiva tuli.
Voi itku... Mullakin tänään jo ilmestyi aavistus verta, tiistaina vasta pitäisi alkaa kuukautiset. Mulla myös oli ovulaatioviivat alkuviikosta tummina, nyt ei mitään. Veikkaan, että täälläkin jokin kiinnittymisyritys ehkä alkoi mutta loppui saman tien.Muut testit näyttää negaa/viivanpaikkaa vaan. One step haamuili edelleen. Mutta nyt tihkuttaa hieman verta. Oisko kemiallinen kyseessä
Ootkos vielä päässyt jatkamaan testailua? Mulla pitäs tänään kans tulla lisää testejä postilaatikkoonPitkästä aikaa pääsee taas itekin testailemaan. Arvioitu dpo13, kp29/31. Hätäpäissäni testasin jo eilen aamulla negan sekä herkällä että normi testillä, mut ehkä vielä ei kannata lannistua
Raskauskeijulta tilasin viikonloppuna testejä, mutta huomiselle taitaa mennä kun ei vissiin tiistaisin tollasia kirjeitä jaeta?
Hirveesti muka taas raskausoireita, mut eiköhän ne oo kaikki omasta päästä repästyjä. Tärppäispä vihdoinkin Hirveesti tsemppiä teille muille, jään seurailemaan!
Näkyyhän tuossa ihan selvä pinkki haamu! Varovaiset onnittelutJouduin rajailee kun ei tahtonu mahtua, mutta oisko, oisko? Apteekin ultra
Minustakin näyttää ihan oikealta viivalta, ihanaaJouduin rajailee kun ei tahtonu mahtua, mutta oisko, oisko? Apteekin ultra
Hei kaikille,
Varovasti liityn joukkoon... Mitä mieltä olette..? Oli ajatus testata aamulla mutta en malttanut. Normaalisti kierto pitäisi alkaa näinä päivinä... rfsu:n testi...
No mikä on tilanne, testasitko vielä viikonloppuna?Mites kävi? Onko viivat vahvistuneet?
Mä saan testata vasta viikon päästä oikeasti, mutta ehkä voisin harkita että jo vkloppuna kokeilis jollain herkällä Turhauttaa vaan tehdä noita negoja, mutta on se testailu niin jännääkin.
Mulla näytti tasan samal dpo 12.Mitä mieltä näistä? Aamupissasta tein (dpo12) mutta negalta näytti, menin suihkuun ja tsekkasin sitten uudestaan niin näytti tältä, eli n 20min jälkeen testin teosta. Testinä toimii pregcheck, enkä ole koskaan saanut näihin mitään, edes viivanpaikkaa jos en raskaana ole ollut.
Hämmentää vaan suunnattomasti että juoksin kauppaan hakemaan pc puikkotestin, tein sen pari tuntia tuosta aamuisesta ja se oli puhdas nega.. En kylläkään kauaa pystynyt pissaa pidättämään...
katso liitettä 8080 katso liitettä 8081
Ihana kuulla! Paljon onnea! Mua vaan epäilyttää kun toinen testi oli nega...Mulla näytti tasan samal dpo 12.
Nyt rv 11+5.
Mä en juonut ollenkaan kun tein sen uuden melkeen heti perään, mut tosiaan en kauaa jaksanut pidättää pissaa.Kiitos. Kaikkien vuosien jälkeen oikein kiva ylläri. Pitää toivoa, että sujuu hyvin.
Mä juon paljon vettä, enkä koskaan saa mihinkään ovistestiin tmv yhtään mitään aamun jälkeen. Että en olis huolissani, jos et yli 4-6 h pidättänyt. Toivon vahvistumista sinne!