Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

049C6613-A3F3-4D84-BC32-DEE02955E245.jpeg Nyt on pakko kysyä teidän mielipidettä one stepin 25 herkkyinen, ennen en oo niillä testannut. Menkat pitäisi alkaa ehkä keskiviikkona ja nyt testasin.. tuo toinen viiva tuli kyllä selkeemmin näkyviin vasta kuivuttuaan eli testiajan jälkeen. En jaksa kuitenkaa uskoa että tarkottais mitään, että viivanpaikka lienee:unsure:?
 
katso liitettä 7913 Nyt on pakko kysyä teidän mielipidettä one stepin 25 herkkyinen, ennen en oo niillä testannut. Menkat pitäisi alkaa ehkä keskiviikkona ja nyt testasin.. tuo toinen viiva tuli kyllä selkeemmin näkyviin vasta kuivuttuaan eli testiajan jälkeen. En jaksa kuitenkaa uskoa että tarkottais mitään, että viivanpaikka lienee:unsure:?
On kyllä aika punainen viiva ollakseen viivanpaikka :O kandee tehdä jollain toisella merkillä, vaikka pregcheck:llä...jos siihenki tulee viiva niin kyllä se sit on ihan selvä peli :)
 
katso liitettä 7913 Nyt on pakko kysyä teidän mielipidettä one stepin 25 herkkyinen, ennen en oo niillä testannut. Menkat pitäisi alkaa ehkä keskiviikkona ja nyt testasin.. tuo toinen viiva tuli kyllä selkeemmin näkyviin vasta kuivuttuaan eli testiajan jälkeen. En jaksa kuitenkaa uskoa että tarkottais mitään, että viivanpaikka lienee:unsure:?
Ei kai viivanpaikat noin räikeitä voi olla, ja onhan tuossa väriäkin! Mulla myös one stepit on jotenkin tosi hitaasti reagoivia, vasta kuivuttuaan on kunnon viiva mutta esim apteekin ultra antoi kunnon haamun heti. Suosittelen kuitenkin vielä jotain toisen merkkistä testiä jos meni tosi pitkään testiajan jälkeen että viiva tuli.
 
Ei kai viivanpaikat noin räikeitä voi olla, ja onhan tuossa väriäkin! Mulla myös one stepit on jotenkin tosi hitaasti reagoivia, vasta kuivuttuaan on kunnon viiva mutta esim apteekin ultra antoi kunnon haamun heti. Suosittelen kuitenkin vielä jotain toisen merkkistä testiä jos meni tosi pitkään testiajan jälkeen että viiva tuli.
Mustakin päivänselvä haamulainen! (y)
 
Testasin tänään myös sillä one stepin 10 herkkyisellä ja siihen ei kyllä kuivuttuaankaan ilmestyny mitään ja tossakin toi tosiaan tuli näkyviin oikeestaan vasta sen testiajan jälkeen. Pitänee maanantaina käydä ostamassa joku eri merkin testi kun en tässä viikonloppuna töiden takia oikeen ehi! Mutta toivotaan parasta:love:
 
Muut testit näyttää negaa/viivanpaikkaa vaan. One step haamuili edelleen. Mutta nyt tihkuttaa hieman verta. Oisko kemiallinen kyseessä :notworthy:
Voi itku... Mullakin tänään jo ilmestyi aavistus verta, tiistaina vasta pitäisi alkaa kuukautiset. Mulla myös oli ovulaatioviivat alkuviikosta tummina, nyt ei mitään. Veikkaan, että täälläkin jokin kiinnittymisyritys ehkä alkoi mutta loppui saman tien.
 
Täällä tihkuttaa jo sen verran verta, että menkat on varmaan huomenna alkamassa :rolleyes: Mitenkäs se nyt on, oliks tää epänormaalin lyhyt keltarauhasvaihe kun oviksesta on aikaa vasta 11 päivää? :eek: siis mulle ainaki normaalista poikkeava, kun yleensä 14 päivää aikalailla tasan. Yritystä takana 6kk, esikoinen nappaa ekalla yrityskierrolla kii ni vähän jo mietityttää. Vaikka lyhyt aika tääki viel on yritystä :)
 
Pitkästä aikaa pääsee taas itekin testailemaan. Arvioitu dpo13, kp29/31. Hätäpäissäni testasin jo eilen aamulla negan sekä herkällä että normi testillä, mut ehkä vielä ei kannata lannistua (n)

Raskauskeijulta tilasin viikonloppuna testejä, mutta huomiselle taitaa mennä kun ei vissiin tiistaisin tollasia kirjeitä jaeta?

Hirveesti muka taas raskausoireita, mut eiköhän ne oo kaikki omasta päästä repästyjä. Tärppäispä vihdoinkin :cry: Hirveesti tsemppiä teille muille, jään seurailemaan!
Ootkos vielä päässyt jatkamaan testailua? Mulla pitäs tänään kans tulla lisää testejä postilaatikkoon (n)
Mulla dpo luultavasti ehkä 14 ja tullut pientä vuotoa vain pyyhittäessä muutaman päivän ajan (toivottavasti on kiinnittymisvuotoa?) Ainakaan menkkatuntemuksia ei oo pahemmin ollut ja tissit arastelleet myös muutaman päivän.. No jospa sitä pääsisi pian testailemaan!

Mikäs on muilla nyt tilanne? :)
 
Hei kaikille,
Varovasti liityn joukkoon... Mitä mieltä olette..? Oli ajatus testata aamulla mutta en malttanut. Normaalisti kierto pitäisi alkaa näinä päivinä... rfsu:n testi...

Mites kävi? Onko viivat vahvistuneet? :)

Mä saan testata vasta viikon päästä oikeasti, mutta ehkä voisin harkita että jo vkloppuna kokeilis jollain herkällä :D Turhauttaa vaan tehdä noita negoja, mutta on se testailu niin jännääkin.
 
N4n
Mitä mieltä näistä? Aamupissasta tein (dpo12) mutta negalta näytti, menin suihkuun ja tsekkasin sitten uudestaan niin näytti tältä, eli n 20min jälkeen testin teosta. Testinä toimii pregcheck, enkä ole koskaan saanut näihin mitään, edes viivanpaikkaa jos en raskaana ole ollut.

Hämmentää vaan suunnattomasti että juoksin kauppaan hakemaan pc puikkotestin, tein sen pari tuntia tuosta aamuisesta ja se oli puhdas nega.. En kylläkään kauaa pystynyt pissaa pidättämään...

IMG_20190923_052823__01__01.jpg IMG_20190923_120518__01__01.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: heidiik
Mitä mieltä näistä? Aamupissasta tein (dpo12) mutta negalta näytti, menin suihkuun ja tsekkasin sitten uudestaan niin näytti tältä, eli n 20min jälkeen testin teosta. Testinä toimii pregcheck, enkä ole koskaan saanut näihin mitään, edes viivanpaikkaa jos en raskaana ole ollut.

Hämmentää vaan suunnattomasti että juoksin kauppaan hakemaan pc puikkotestin, tein sen pari tuntia tuosta aamuisesta ja se oli puhdas nega.. En kylläkään kauaa pystynyt pissaa pidättämään...

katso liitettä 8080 katso liitettä 8081
Mulla näytti tasan samal dpo 12. :)

Nyt rv 11+5. :)
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
N4n
Kiitos. ❤ Kaikkien vuosien jälkeen oikein kiva ylläri. ❤ Pitää toivoa, että sujuu hyvin.

Mä juon paljon vettä, enkä koskaan saa mihinkään ovistestiin tmv yhtään mitään aamun jälkeen. Että en olis huolissani, jos et yli 4-6 h pidättänyt. Toivon vahvistumista sinne! ❤
Mä en juonut ollenkaan kun tein sen uuden melkeen heti perään, mut tosiaan en kauaa jaksanut pidättää pissaa.

Mä voin vaan kuvitella sun fiiliksen ❤ täällä myös yritetty pian 1,5v oikee kunnolla. Ilman ehkäisyä kuitenkin menty 2,5v. Mä toivon että mullakin tuo meinaisi plussaa.

Koska muuten teit seuraavan testin tuosta dpo12 testistä? Entäs digin? Vai teitkö digiä ollenkaan?
 

Yhteistyössä