Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuo olisi hyvä tapa houkutella karhu kimppuunsa. Koirilla kun on tapana ensin räksyttää karhulle ja sitten kun pelko tulee Mustin puseroon, juoksee se emäntänsä koipien väliin turvaan - karhu perässään. Näitä on siis oikeasti tapahtunut.

Tässä linkki kuvaan, jossa karhu on peitellyt hellästi Siperian "Echon". En laita kuvaa suoraan näkyville :sick:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/06/16/17/29A9E22100000578-3126354-Saved_for_dinner_A_shocking_photograph_taken_by_hunters_who_resc-a-24_1434470806540.jpg
Eka kappale ok, varmaan ihan totta.

Mut mikä "Siperian Echo"? Sä oot kyl outo. (n)
Ja haluat kuvillasi shokeerata, oli ne mistä aiheesta tahansa. Epäsopiva kuvakommunikaatio ei näköjään rajoitu vain seksikuviin.

Joo, ok, Mutikaisen mummo ylitti suojatietä mutta jäi rollaattorilla kahden bussin väliin jumiin ja kuoli. Uskon että meni rusinaksi. Mutta en mä halua siitä mummosta ja rollaattorista silminnäkijäkuvaa.
 
Joo en tiedä todellisuutta, mutta olen kuullut yhdeltä irakilaiselta kaverilta, että hänen kaverit ovat kommentoineet suoraan, että he voisivat mennä töihin, mutta ei ole järkeä, koska saman rahan saa tuilla tekemättä mitään.
Niin ja monella on työpaikka ja kannattaviakin bisneksiä esim.Dubaissa jossa käyvät välillä, mutta Suomessa tekeytyvät työttömiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joo en tiedä todellisuutta, mutta olen kuullut yhdeltä irakilaiselta kaverilta, että hänen kaverit ovat kommentoineet suoraan, että he voisivat mennä töihin, mutta ei ole järkeä, koska saman rahan saa tuilla tekemättä mitään.
Myös heidän mennä töihin on ihan eri asia kun päästä töihin. Yleensä töihin menoon tarvitaan muutakin kun halu tehdä töitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä olen kuullut ton useammalta suomalaiselta. -sellaiseltakin, joka ois otettu meille duuniin.
Tottakai myös suomalaiset harrastaa tätä, mutta tämän kaverin mukaan tämä on erittäin yleistä hänen maahanmuuttajatuttavien keskuudessa.

Mutta on ihminen kotoisin mistä tahansa, niin tämä tukikikkailumahdollisuus pitäisi eliminoida ja kannustaa työntekoon.
 

Yhteistyössä