Ei, ei ja ei...Eiku sellainen auki jäänyt, vähän kovettunut, jota saa oikeasti purra.
Mut nyt puoli tuntia, meillä on uusin Vain Elämää puolivälissä.
Ei oo vähän kovettunut hyväEiku sellainen auki jäänyt, vähän kovettunut, jota saa oikeasti purra.
Kova k*lli on paras,ei löysällä mitään tee. sitä on vaikea yrittää survoa sisään.Ei oo vähän kovettunut hyvä
Paksupepeä..Vitsi. Nyt mun tekee mieli lakritsaa.
Jotakin tekemistä pitää olla.Mökillä on mukavaa. Siellä voi rentoutua täysin. Ellei se mökki oli jokin työleiri
Ei, ei ja ei...
Mä jo nautin hitaasti seimaillen pullon makoisaa punkkua.Hyvästi selvä päivä..
Huomenta!Huomenta
No päivää. Jokos sait vakuutusyhtiöltä rahat uuteen crosstraineriin?Huomenta
En mutta sain KELAn sotkut selvitytettyöNo päivää. Jokos sait vakuutusyhtiöltä rahat uuteen crosstraineriin?
No se on ihme ja vastoin kaikkia todennäköisyyksiäEn mutta sain KELAn sotkut selvitytettyö
Niinpä, tosin jonotuksessa olin (luurissa) yli tunninNo se on ihme ja vastoin kaikkia todennäköisyyksiä
Ihmettelen, että miten jotkut, ei niin hyvin suomea puhuvat, saavat asiansa hoidettua ja kaikki mahdolliset maksimituet mitä vaan voi saada.Niinpä, tosin jonotuksessa olin (luurissa) yli tunnin
Sain puolitutun kautta sellasen käsityksen, että he pääsee aina ''jonon ohi''Ihmettelen, että miten jotkut, ei niin hyvin suomea puhuvat, saavat asiansa hoidettua ja kaikki mahdolliset maksimituet mitä vaan voi saada.
Niillä on tulkit ja koulutetut paremmat ihmiset opastamassa.Ihmettelen, että miten jotkut, ei niin hyvin suomea puhuvat, saavat asiansa hoidettua ja kaikki mahdolliset maksimituet mitä vaan voi saada.
Joo en tiedä todellisuutta, mutta olen kuullut yhdeltä irakilaiselta kaverilta, että hänen kaverit ovat kommentoineet suoraan, että he voisivat mennä töihin, mutta ei ole järkeä, koska saman rahan saa tuilla tekemättä mitään.Sain puolitutun kautta sellasen käsityksen, että he pääsee aina ''jonon ohi''
Eka kappale ok, varmaan ihan totta.Tuo olisi hyvä tapa houkutella karhu kimppuunsa. Koirilla kun on tapana ensin räksyttää karhulle ja sitten kun pelko tulee Mustin puseroon, juoksee se emäntänsä koipien väliin turvaan - karhu perässään. Näitä on siis oikeasti tapahtunut.
Tässä linkki kuvaan, jossa karhu on peitellyt hellästi Siperian "Echon". En laita kuvaa suoraan näkyville
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/06/16/17/29A9E22100000578-3126354-Saved_for_dinner_A_shocking_photograph_taken_by_hunters_who_resc-a-24_1434470806540.jpg
Joo en tiedä todellisuutta, mutta olen kuullut yhdeltä irakilaiselta kaverilta, että hänen kaverit ovat kommentoineet suoraan, että he voisivat mennä töihin, mutta ei ole järkeä, koska saman rahan saa tuilla tekemättä mitään.
Niin ja monella on työpaikka ja kannattaviakin bisneksiä esim.Dubaissa jossa käyvät välillä, mutta Suomessa tekeytyvät työttömiksi.Joo en tiedä todellisuutta, mutta olen kuullut yhdeltä irakilaiselta kaverilta, että hänen kaverit ovat kommentoineet suoraan, että he voisivat mennä töihin, mutta ei ole järkeä, koska saman rahan saa tuilla tekemättä mitään.
Myös heidän mennä töihin on ihan eri asia kun päästä töihin. Yleensä töihin menoon tarvitaan muutakin kun halu tehdä töitä.Joo en tiedä todellisuutta, mutta olen kuullut yhdeltä irakilaiselta kaverilta, että hänen kaverit ovat kommentoineet suoraan, että he voisivat mennä töihin, mutta ei ole järkeä, koska saman rahan saa tuilla tekemättä mitään.
Tottakai myös suomalaiset harrastaa tätä, mutta tämän kaverin mukaan tämä on erittäin yleistä hänen maahanmuuttajatuttavien keskuudessa.Mä olen kuullut ton useammalta suomalaiselta. -sellaiseltakin, joka ois otettu meille duuniin.