Ööö...ei nyt tuu mieleen mut voithan sä keksiä.Mut onko uros-sukupuolelle vastaavaa sanaa?
Ööö...ei nyt tuu mieleen mut voithan sä keksiä.Mut onko uros-sukupuolelle vastaavaa sanaa?
Siis ei ole Echon kaltainen vaimo.niin on mutta ei silti ole välttis echon kaltaista vaimomatskua
Mantelijauhetta kaikkeen ruokaan nyt!Otan varmuuden vuoksi molempia koska mulla on jo villasukat.
kokenu aviomies älyää kysellä ennenku vaimomatsku alkaa uupumaanMitäs kiristämistä mä nyt oon harjottanu? Jos mua väsyttää niin mies ei edes pimpsuja kysele.
Joskus sen äärimmäisessä hätätilassa se on saanu tuupata puoliunessa olevaa matskuvaimoaan, mut ollaan sovittu että se ei oo raiskaus. Mikäs siinä köllötellessä, mun unet vähän häiriintyy tärinästä, mut nään vaan jotain porakaivuu-unia...
Jaahas. Haistanko mä tässä ketjussa feminististä triggeröitymisyrityksenpoikasta?Niin, toisaalta siinä vaiheessa kun on vaimo, on ihan valmis vaimo eikä enää "vaan" vaimomatskua. Mun mielestä tuo ei sovi aviossa olevaan ollenkaan
joo niin on mutta kaikki vaimot eivät ole vaimomatskua vaan niiden ukot on erehtyneet ja vieneet ne vihille huomaamatta puutteita matskuudessaSiis ei ole Echon kaltainen vaimo.
Echo on vaimo! siis jos on naimisissa
Juu, ja se on tärkeä asia ettei päädy käräjille.kokenu aviomies älyää kysellä ennenku vaimomatsku alkaa uupumaan
minunki nokkaan semmonen tuoksahtaaJaahas. Haistanko mä tässä ketjussa feminististä triggeröitymisyrityksenpoikasta?
Herkunpuoleinen nuorimies, joka todennäköisesti kasvaa mieheksi joka on yhä sekä herkku että vastuuntuntoinen, mutta myös innostuneen uudistuva aviomies sekä isä?Ööö...ei nyt tuu mieleen mut voithan sä keksiä.
Mulla on kiskonut oikeesta pohkeesta monena päivänä, vaikka syön magnesiumiaKiskoo suonta varpaasta.
En -vieläkään- voi, koska mun kilpirauhanen on kuollut syöpähoitojen vuoksi.Mantelijauhetta kaikkeen ruokaan nyt!
Sää poljet niin paljon sillä vehkeelläs. Kuumottaako pohjetta?Mulla on kiskonut oikeesta pohkeesta monena päivänä, vaikka syön magnesiumia
Mulla on kiskonut oikeesta pohkeesta monena päivänä, vaikka syön magnesiumia
minunki nokkaan naapurin rouvan silli tuoksahtaa
Lihas on kyllä kipeenä ja en ole polkenut vehkeillä nyt kun kissa puras siitä sen vastussäätelyn johon poikki, mutta olen kävellyt paljon!Sää poljet niin paljon sillä vehkeelläs. Kuumottaako pohjetta?
Toi, just toi! Älä ainakaan lyhentele sitä!Herkunpuoleinen nuorimies, joka todennäköisesti kasvaa mieheksi joka on yhä sekä herkku että vastuuntuntoinen, mutta myös innostuneen uudistuva aviomies sekä isä?
Tuo vois olla syynä, on ollut ennenkin ja vois selittää väsymyksenkin taas.sulla on varmaan raudan(kin) puutetta ku oon niin miniruokainen.
Kisu on varsinainen vandaali. Noh, menee varmaan kotivakuutukseen. Tsekkaa vaan ekaks omavastuurajaLihas on kyllä kipeenä ja en ole polkenut vehkeillä nyt kun kissa puras siitä sen vastussäätelyn johon poikki, mutta olen kävellyt paljon!
Mantakin tajuaa että itseään rääkkäävä fitness-emäntä pitää vaihtaa pullantuoksuiseen emäntään.Lihas on kyllä kipeenä ja en ole polkenut vehkeillä nyt kun kissa puras siitä sen vastussäätelyn johon poikki, mutta olen kävellyt paljon!
Tuo vois olla syynä, on ollut ennenkin ja vois selittää väsymyksenkin taas.
Onneks piakkoin on lekuri, jospa sieltä pääsis verikokeisiin...
Ai voisko mennä?Kisu on varsinainen vandaali. Noh, menee varmaan kotivakuutukseen. Tsekkaa vaan ekaks omavastuuraja
Kattelin kidneypapuja tänään kaupassa, mutta en ostanut kun en oikein tiedä mitä hyvää niistä tehdään...Koeta nyt kuitenkin vaiks paprikaa ja pinaattia ja ööö, mistäs lihasta sä pidit? Naudanpaistijauelihaa? Ja vaikka kidneypapuja kanssa.
Siinä on ihan tarpeeks fittnestä kun juoksen/hölkkään tuon neitokaisen perässä täällä kotona estämässä seuraavaa katastrofia tapahtumassa...on vielä päänsä sisältä hieman pentu, vaikka voimat on aikuisen kissan joMantakin tajuaa että itseään rääkkäävä fitness-emäntä pitää vaihtaa pullantuoksuiseen emäntään.
Ai sä mietit vieläkin tuota vaimomatsku sanaa?vaimomatsku on henkinen ominaisuus joka ei riipu ulkonäöstä