Piilottelemassa tikkausohjeita patjan alle?Ootko varma ettei anoppi käy teillä sun poissaollessa?
Yyyh.
Vähän ristipistoa nurjalle puolelle jne.
Piilottelemassa tikkausohjeita patjan alle?Ootko varma ettei anoppi käy teillä sun poissaollessa?
Se makoilee teidän sängyllä salaa.Piilottelemassa tikkausohjeita patjan alle?
Yyyh.
Kunhan laitteen arvo ylittää omavastuun. Eikä sitä nyt tarvitse sanoa, että kisu se hajotti. Voi vaikka sanoa, että jalka otti kiinni ja hajosi siinä rytäkässä.Ai voisko mennä?
Mulla on se halvin niistä vakuutuksista
Se makoilee teidän sängyllä salaa. Ja kateellisena.
Teet niistä ja jauhelihasta ison soossin jota vois sit syödä sellaisenaan tai tortillalättyjen kanssa tai vaikka pitsan päällä. Chili toki kuuluu asiayhteyteen.Kattelin kidneypapuja tänään kaupassa, mutta en ostanut kun en oikein tiedä mitä hyvää niistä tehdään...
Tai sitten chili con carnea riisillä. Nyt tuli nälkäTeet niistä ja jauhelihasta ison soossin jota vois sit syödä sellaisenaan tai tortillalättyjen kanssa tai vaikka pitsan päällä. Chili toki kuuluu asiayhteyteen.
Jaahas. Haistanko mä tässä ketjussa feminististä triggeröitymisyrityksenpoikasta?
Mä kävin suihkussa josko se lauhtuis.minunki nokkaan semmonen tuoksahtaa
Tai sitten chili con carnea riisillä. Nyt tuli nälkä
Nää...tajusin just ettei mulla ole tuon laitteen papereitakaan missään enääKunhan laitteen arvo ylittää omavastuun. Eikä sitä nyt tarvitse sanoa, että kisu se hajotti. Voi vaikka sanoa, että jalka otti kiinni ja hajosi siinä rytäkässä.
Heyyyy joo, tota muuten täytyy tehä!!Teet niistä ja jauhelihasta ison soossin jota vois sit syödä sellaisenaan tai tortillalättyjen kanssa tai vaikka pitsan päällä. Chili toki kuuluu asiayhteyteen.
Joo ja riisin korvaan noilla orharyyneilläNo just sen tyylistä soossia. Mut ku ellu on pieniruokainen eikä kukaan halua syödä samaa pöperöä useaa päivää perätysten niin seuraavana voi tehdä niitä tortilloja ja...
Mä tein just tänään keiton/padan mihin heitin naudan j.lihaa, kanaa ja purkillisen kidney papujaKattelin kidneypapuja tänään kaupassa, mutta en ostanut kun en oikein tiedä mitä hyvää niistä tehdään...
No joo, olet oikeassa. Kannattaa myös hyödyntää pakastinta. Välillä on kätevää ottaa sieltä omaa tekemää valmista.No just sen tyylistä soossia. Mut ku ellu on pieniruokainen eikä kukaan halua syödä samaa pöperöä useaa päivää perätysten niin seuraavana voi tehdä niitä tortilloja ja...
Kyllä myyjäliikkeeltä löytyy koneelta tiedot. Puhuvat pjaskaa, jos muuta väittävätNää...tajusin just ettei mulla ole tuon laitteen papereitakaan missään enää
Voi ei, nyt siis äkkiä ilmottautumaan ”Say yes to the dress” ohjelmaan!!!Tai Lispetin ukko halus olla miesmatskua ja opetteli siksakkia Singerillä.
Joku päivä Lispettiä odottaa kanavaneuletyö jossa lukee "Marry me".
Päätin tänään taas, että alan syömään pakastetta tyhjemmäks, joten rosan ehdotus on oikein hyvä ja ainahan mä voin antaa ne pojille mitkä tuntuu jäävän yliKannattaa myös hyödyntää pakastinta.
Tilasin ton netin kautta, mutta voishan tuota asiaa alkaa tutkimaan...tosin nyt on tuolla opistolla tullut könkkästyä tällä kipeellä jalalla pitkiäkin matkoja, kun siellä on remontti ja ruokailut järjestetään ihan eri paikassa..eli koko opiston ulkopuolisella alueellaKyllä myyjäliikkeeltä löytyy koneelta tiedot. Puhuvat pjaskaa, jos muuta väittävät
Täjän, jos mihinkään, sopii paljoon puhuttu: Jätä se sika!
Nonni. Sitten sulta löytyy vahvistus spostista ja maksu löytyy verkkopankistaTilasin ton netin kautta, mutta voishan tuota asiaa alkaa tutkimaan...tosin nyt on tuolla opistolla tullut könkkästyä tällä kipeellä jalalla pitkiäkin matkoja, kun siellä on remontti ja ruokailut järjestetään ihan eri paikassa..eli koko opiston ulkopuolisella alueella
Niin tosiaan..Nonni. Sitten sulta löytyy vahvistus spostista ja maksu löytyy verkkopankista
Älä luovuta ilman taistelua! Kyllä vakuutusyhtiöllä rahnaa onNiin tosiaan..
No mutta mun tuurilla en pahemmin luota siihen, että mitään saisin ja tuo on takuuajan ylittänyt...muistini mukaan ainakin.