päivän sana on jännämies, käviskö se?Mut onko uros-sukupuolelle vastaavaa sanaa?
sitte ei kiinnostaSähkö!
päivän sana on jännämies, käviskö se?Mut onko uros-sukupuolelle vastaavaa sanaa?
sitte ei kiinnostaSähkö!
päivän sana on jännämies, käviskö se?
sitte ei kiinnosta
Joo, tuota sanaa voi käyttää vain ensitreffeilläNiin, toisaalta siinä vaiheessa kun on vaimo, on ihan valmis vaimo eikä enää "vaan" vaimomatskua. Mun mielestä tuo ei sovi aviossa olevaan ollenkaan
No ei käy, Ukkomatskua vois olla oikea sana..päivän sana on jännämies, käviskö se?
kyyyyyllä sopii, moni nainen on päässy avioon vaikka ei ole vaimomatskuaNiin, toisaalta siinä vaiheessa kun on vaimo, on ihan valmis vaimo eikä enää "vaan" vaimomatskua. Mun mielestä tuo ei sovi aviossa olevaan ollenkaan
Ei. Vaan siinä vaiheessa kun voi todeta et nainen on vaimomatskua, eli sen voisi viedä jopa vihille Toki jos sen totee jo ekoilla treffeillä niin sit.Joo, tuota sanaa voi käyttää vain ensitreffeillä
Ei. Vaimo on vaimokyyyyyllä sopii, moni nainen on päässy avioon vaikka ei ole vaimomatskua
niitä on nääs hyviä (Echo) ja huonoja vaimoja (en sano)
Ekoilla treffeillä kuuluu todeta, että oot vaimomatskua, mun tulevien lasten äiti ja tuleva exäni.Ei. Vaan siinä vaiheessa kun voi todeta et nainen on vaimomatskua, eli sen voisi viedä jopa vihille Toki jos sen totee jo ekoilla treffeillä niin sit.
ja mua ei kiinnosta vonkaillaEi munkaan tartte yleensä vonkailla.
ei suinkaan, se että on joskus vihitty avioon ei tee naisesta vaimomatskuaEi. Vaimo on vaimo
ei kai kun sua vongataan alinomaaja mua ei kiinnosta vonkailla
Vongattaiskinei kai kun sua vongataan alinomaa
sano millon toivot että alan vonkaileeVongattaiskin
Ei noin voi sanoa. Ihan pöhkö lauserakenne!sano millon toivot että alan vonkailee
justhan mä sanoin tai siis kirjoitinEi noin voi sanoa. Ihan pöhkö lauserakenne!
Ootko varma ettei anoppi käy teillä sun poissaollessa?Iltaa.
Ihan tulin vaan kysymään seuraavanlaista:
Imuroin sängynalusta ja ajattelin sitten imuroida siinä samalla patjatkin. Työnsin käteni miehen patjan väliin ja näppeihini jäi lehti! Ajattelin että jaahas, mitäs täältä löytyykään!
Ni SINGERIN käyttöopas! Mitä hiivattia?! Pitääkö olla huolissaan?
Magneesiumia naamariin ja juo kunnolla vettäKiskoo suonta varpaasta.
Ymmärsinhän. Mut pöhkö lauserakenne se oli.justhan mä sanoin tai siis kirjoitin
mitä kohtaa et ymmärtäny?
Ei. Mutta sillä hetkellä kun nainen astuu avioon hän on vaimo.ei suinkaan, se että on joskus vihitty avioon ei tee naisesta vaimomatskua
niin on mutta ei silti ole välttis echon kaltaista vaimomatskuaEi. Mutta sillä hetkellä kun nainen astuu avioon hän on vaimo.
Mitäs kiristämistä mä nyt oon harjottanu? Jos mua väsyttää niin mies ei edes pimpsuja kysele.minusta on väärin että ukkoja kiristetään pimpalla
Kyllä sen on pakko olla joku nuorempi, joka ei ole niin kokenutOotko varma ettei anoppi käy teillä sun poissaollessa?
VillasukatKiskoo suonta varpaasta.
Villasukat
Vai olikohan se kramppeihin...
Banaani, ja magneesiumi ainakin auttaa