Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi kuule, sä saisit sen kans niin loistavat keskustelut aikaseks että mä varaisin poppareitten lisäks sipsiä ja kahvitkin termariin ja asettuisin mukavasti seuraan ja nyökytteleen sivusta:D Kyseessä on sellainen henkilö joka tietää likipitäen kaikesta "kaiken", illuista lähtien(y)
Mä en oo ikinä ymmärtänyt miten jonkun ihmisen päähän voi mahtua niin paljon tietoao_O
No sitte jos se tietää illuista niin mä jumettuisin teidän olkkariin ja suu vaahdossa käytäisiin kaikki Horuksen silimät läpi. (y)
 
No sitte jos se tietää illuista niin mä jumettuisin teidän olkkariin ja suu vaahdossa käytäisiin kaikki Horuksen silimät läpi. (y)
Olis yks hujaus kun olis netti auki ja englanninkieliset dokumentit taustalla pyörimässä:ROFLMAO: Luulen ettei muutama tunti riittäis et varmaan virittelisin sulle tuon ilmapatjan tuolta niin voisit jäädä yökylään:D
 
Olis yks hujaus kun olis netti auki ja englanninkieliset dokumentit taustalla pyörimässä:ROFLMAO: Luulen ettei muutama tunti riittäis et varmaan virittelisin sulle tuon ilmapatjan tuolta niin voisit jäädä yökylään:D
Niiden dokkareiden musiikki on ihan kamala.
Dinnnnnggdongggg *lähikuvaa alien-Elisabethistä ja Charlesista*
Pplimmmmplommmm *matala miesääni kertoo kuinka naapurisikin on reptiliaani-liskoaivo*

Jotkut videot on ihan asiallisia ja uskottavan oloisia. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Himonsa kullakin.

*taistelee viinilasillisesta kymmenen banaanikärpäsen kanssa*
Onks teillä nyt niitä?:eek:
Täällä näkyi tänään vielä 3(n)
Mun ainokainen muuttaa ens vuonna. :unsure:
Mutta aattele miten kivaa se sitten on, kun kuitenkin tuutte viettämään yhessä aikaanne ja molemmille jää sitten myös omaa aikaa ja ainahan hää sun luo tullee kun omassa jääkaapissa näkyy valo ja kun täytyy pyykit pestä:p
Mun poika on jo varannut itelleen pyykkivuoron uudesta pyykkikoneesta:love:
Sanokaa että kuntoilu väsyneenä on vaarallista eikä kannata ja on epäterveellistä ja sydän on kovilla.
Nukuttaa eikä jaksais raahautua lenkille illalla...
Lenkille tai lähetän illut syömään sun pullat ja ruutiksen puristeleen sun munkkeja!!
 
Laitoin puhelimen herättämään klo 15 ja menin nukkumaan, heräsin vähän ennen klon soittoa kissan riehumiseen ja valvoin hetken..sitten kiepautin itteni uudestaan nukkumaan ja päätin että nukun vain klo 16 ja heräsin äsken ja luulin nukkuneeni taas huomisaamuun(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Echo

Yhteistyössä