Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ei muakaan ihan hirveesti mutta jos ne tuodaan esille sopivassa paketissa niin voin kuunnella

oon kristitty ja kuulun kirkkoon, en pahene jos saan kuunnella Sanaa
Mikäs siinä jos on uskovainen ja haluaa kuunnella, jokainen tavallaan.
Kaikki nyt ei vaan tykkää eikä halua, ainakaan jos tullaan ovelle tyrkyttämään,ystävällinen kyllä olen ja kohteliaasti sanon ei kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Mikäs siinä jos on uskovainen ja haluaa kuunnella jokainen tavallaan.
Kaikki nyt ei vaan tykkää eikä halua, ainakaan jos tullaan ovelle tyrkyttämään,ystävällinen kyllä olen ja kohteliaasti sanon ei kiitos.
Joskus pari jehovan todistajaa tuli omakotitalomme ovelle ja kun avasin oven kysyivät onko mummosi tai pappasi kotona.... olin vähän että mitä hemmettiä ja sanoin että ei ole ja vedin oven kiinni. (mummot ja papat oli kuollut jo aikoja sitten) niiden mielestä omakotitalossa ei ilmeisesti asu kuin vanhuksia.....
 
Juuh,noilla jehovilla on valtakunnansali tuossa alle parin kilometrin päässä :unsure::sneaky:
Pysyisivät vaan siellä :cautious:
Huh luojan kiitos ei tuu :D:LOL:
Pelottavaa kun 2 oikein leveästi hymyilevää nutturanaista tulee ovelle ja kysyy oonko miettinyt miten elämä on kärsimystä ja entä jos sitä kärsimystä ei enää olisi :unsure::confused:
Kyllä siinä pelästyy ja kovasti o_O
Mies joskus keskusteli 1,5h ovella jehovien kanssa, hän kyseli ja kyseenalaisti kaikki niiden löpinät, kyseli faktoja ja vastaavasti kumos niiden juttuja faktoilla, loppupeleiks ne oli niin pyörällä että puhuivat jo omaa uskontoonsa vastaan että eihän siinä mitään järkeä olekkaan ja naureskelivat että ei ole ikinä vastaavaa keskustelua käyneet tai kukaan samalla tavalla haastanut:ROFLMAO:
Eivät ole rimputtaneet meidän summeria kahteen vuoteen:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mies joskus keskusteli 1,5h ovella jehovien kanssa, hän kyseli ja kyseenalaisti kaikki niiden löpinät, kyseli faktoja ja vastaavasti kumos niiden juttuja faktoilla, loppupeleiks ne oli niin pyörällä että puhuivat jo omaa uskontoonsa vastaan että eihän siinä mitään järkeä olekkaan ja naureskelivat että ei ole ikinä vastaavaa keskustelua käyneet tai kukaan samalla tavalla haastanut:ROFLMAO:
Eivät ole rimputtaneet meidän summeria kahteen vuoteen:D
Mä rimputan seuraavaksi teidän ovikelloa...menee puoli päivää ja mies huutaa armoa ja passittaa mua pois. :sneaky: "Menis jo!"
 
Mä rimputan seuraavaksi teidän ovikelloa...menee puoli päivää ja mies huutaa armoa ja passittaa mua pois. :sneaky: "Menis jo!"
Voi kuule, sä saisit sen kans niin loistavat keskustelut aikaseks että mä varaisin poppareitten lisäks sipsiä ja kahvitkin termariin ja asettuisin mukavasti seuraan ja nyökytteleen sivusta:D Kyseessä on sellainen henkilö joka tietää likipitäen kaikesta "kaiken", illuista lähtien(y)
Mä en oo ikinä ymmärtänyt miten jonkun ihmisen päähän voi mahtua niin paljon tietoao_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais

Yhteistyössä