Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä päätin et yritän itse vähän napsia niitä karkkeja ohimennen, sillain et yhden sijaan otan kourallisen....

Annoin äsken muksuille karkkiluvan, synttäri sankari sai pikku kipollisen vapaavalintaisesti lahjakarkkeja ja nuorimmainen jokusen irttispussista... Kun nostin pussin tajusin et mä oon syöny siitä ainaki 2/3 osaa:oops: eli ei niitä nyt pussitettavaks enää oo eikä paljo palkkioksikaan:notworthy: *nolottaa*
Kaikki vaan kerralla. Vedätte ittenne yhdessä ähkyyn puolen tunnin aikana, sit niitä karkkeja ei enää ole. Kaikki hikilenkille ja hampaidenpesulle.
(y)
 
Ai hitsi tuo oikea käsi on alkanut kipuilemaan enemmän :(
Pitäis nyt syksyllä pyytää soittoaika lääkärille että saa lähetteen käsikirurgille arviota varten.
Voi ei...Toivottavasti pääset pian eteenpäin:unsure:
Olikos sulla siinä se yölasta käytössä? Tai pystytkö käyttään sitä? Mulle sano silloin kun oikea leikattiin et soitto vaan niin leikkaavat tuon vasurinkin ilman erillisiä arvioita, mut eipä tuo nyt onneks enää/vielä ole oireillut, loppui oireet vähän sen jälkeen kun oikea leikattiin.
 
Kaikki vaan kerralla. Vedätte ittenne yhdessä ähkyyn puolen tunnin aikana, sit niitä karkkeja ei enää ole. Kaikki hikilenkille ja hampaidenpesulle.
(y)
Ei noita montaa oo enää jäljellä, säästän (yritän säästää:oops:) loput lauantain karkkipäivää varten niin saa tuo juniori niitä, sankari saa tuhota omiansa:)

Eli toisin sanoen tää kääntykin nyt sellaseks et joudunkin säästeleen:ROFLMAO:
Aamulla olin vielä 100%varma että kuukauden päästä heitän kuivuneet jämäkarkit roskiin:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voi ei...Toivottavasti pääset pian eteenpäin:unsure:
Olikos sulla siinä se yölasta käytössä? Tai pystytkö käyttään sitä? Mulle sano silloin kun oikea leikattiin et soitto vaan niin leikkaavat tuon vasurinkin ilman erillisiä arvioita, mut eipä tuo nyt onneks enää/vielä ole oireillut, loppui oireet vähän sen jälkeen kun oikea leikattiin.
Ei oo yölastaa käytössä. Jep, toivottavasti nopeasti etenee kunhan pyydän tuota soittoaikaa.
 
vierailija
Mä päätin et yritän itse vähän napsia niitä karkkeja ohimennen, sillain et yhden sijaan otan kourallisen....

Annoin äsken muksuille karkkiluvan, synttäri sankari sai pikku kipollisen vapaavalintaisesti lahjakarkkeja ja nuorimmainen jokusen irttispussista... Kun nostin pussin tajusin et mä oon syöny siitä ainaki 2/3 osaa:oops: eli ei niitä nyt pussitettavaks enää oo eikä paljo palkkioksikaan:notworthy: *nolottaa*
Sulla piti olla monta pussia, nyt onkin vain yksi :rolleyes:o_O
 

Yhteistyössä