ennemmin kokeilen omenaa ku perspumppua
Sallittakoon se sulle.
ennemmin kokeilen omenaa ku perspumppua
Olen ilman pikkuhousuja läpi vuoden joka yö, paitsi menkkojen aikaan...
Laitaksää siihen taikinaan vichyvettä?Lättytaikina tehty.
Voi..Ei kai kukaan voi nukkua kalsarit jalassa?
Emmä ainakaan, pikkarit lentää jalasta siinä vaiheessa kun menen nukkumaan.Ei kai kukaan voi nukkua kalsarit jalassa?
Niih,outoa olisEi kai kukaan voi nukkua kalsarit jalassa?
Eeeeei voi!Voi..
Voi..ja minä ainakin suosin pitkiä kalsareita sekä pilkkihaalareita siveysvyön kanssa öisin
ei voi ei ei eiVoi..
Mulla on kesät talvet. Ja talvella ollut lisäksi kerrastohousut kun kämppä on ollut kylmä. Nykyään olen niin kuuma että tarkenen talvella ilman kerrastohousuja. Mutta en ilman paitaa.Eeeeei voi!
No okei, okei. Jos on vaiks mummolassa kylässä niin sit.
Varo sitten sitä peittoa ettei se imeydy pinppiin.Emmä ainakaan, pikkarit lentää jalasta siinä vaiheessa kun menen nukkumaan.
Mulla on kesät talvet. Ja talvella ollut lisäksi kerrastohousut kun kämppä on ollut kylmä. Nykyään olen niin kuuma että tarkenen talvella ilman kerrastohousuja. Mutta en ilman paitaa.
Mä joudun välillä talvellakin heittelemään peittoa pois päältä kun tulee kuuma vaikka nukun nakunaMulla on kesät talvet. Ja talvella ollut lisäksi kerrastohousut kun kämppä on ollut kylmä. Nykyään olen niin kuuma että tarkenen talvella ilman kerrastohousuja. Mutta en ilman paitaa.
olen niin kuuma että tarkenen talvella ilman kerrastohousuja sekä ilman paitaa.
No ei se nyt mikään tuulitunneli ole minne menee kaikki imastuna!Varo sitten sitä peittoa ettei se imeydy pinppiin.
Mulla on kesät talvet. Ja talvella ollut lisäksi kerrastohousut kun kämppä on ollut kylmä. Nykyään olen niin kuuma että tarkenen talvella ilman kerrastohousuja. Mutta en ilman paitaa ja villapaitaa ja toppahaalareita ja turkkia.
Musta aukko. Hirmuinen imukykyNo ei se nyt mikään tuulitunneli ole minne menee kaikki imastuna!
Mä olen nytkin alasti.....
Mä en ala..kerron teistä äidille...
Ihana!Mä en ala..kerron teistä äidille...
Niin sellasta sattuu kun antaa kaikille!Omani on kuin musta aukko. Hirmuinen imukyky