vierailija
Sienessäkö?Nii ja hei taas.
Rämmittiin pari tuntia metsässä. Ja nyt istun tässä, kunnes on saunan aika.
Sienessäkö?Nii ja hei taas.
Rämmittiin pari tuntia metsässä. Ja nyt istun tässä, kunnes on saunan aika.
Jep. Niitä riittää nyt!Sienessäkö?
Onko metsässä vielä marjoja?Jep. Niitä riittää nyt!
Varjoisissa notkelmissa oli mustikoita. Puolukoita on kohtuudella. Mut pihlajanmarjat, ne ovat isoja, pulskeita ja niitä riittää.Onko metsässä vielä marjoja?
Varjoisissa notkelmissa oli mustikoita. Puolukoita on kohtuudella. Mut pihlajanmarjat, ne ovat isoja, pulskeita ja niitä riittää.
Kiitos mut ei näy... Linkki varmaan olis kans sille?
Tuossahan näkyy tuo ohjeTuossa valion ohje kotiviiliin katso liitettä 7796
Todella minikokoisena. Tarvitsee mikroskoopin että saa selvääTuossahan näkyy tuo ohje
Todella minikokoisena. Tarvitsee mikroskoopin että saa selvää
Ja mä en saa linkata sitä sulle.Todella minikokoisena. Tarvitsee mikroskoopin että saa selvää
Mo deJa mä en saa linkata sitä sulle.
Valio.fi ja sinne hakuun kirjoitat "kotiviili"
Niinpä näkyykin pienellä Mulla näkyi isona kuvana.Todella minikokoisena. Tarvitsee mikroskoopin että saa selvää
eiku mulla nöpöttää isosti
Tuo on vain maidon pilaannuttamista.Siis ei se nyt oikeasti oo vaikeaa!
Mummolassa viiliä tehtiin silleen, että kun ostettiin se kahden desin pönikkä, otettiin teelusikallinen tai pari viiliä "siemeneksi" (kahden desin) kulhon tai mukin pohjalle ja päälle kaadettiin kädenlämpöiseksi lämmitettyä maitoa. Annettiin seistä pari vuorokautta lämpimässä, sit jääkaappiin viilenemään ja syömään.
Tuo on vain maidon pilaannuttamista.
No kuinka sä tekisit viilin kotona?Tuo on vain maidon pilaannuttamista.
En huoneenlämmössäNo kuinka sä tekisit viilin kotona?
PilaamistaNoup. Vaan hapattamista.
Eikä oo,se on viilin tekoa. Maidon hapattamista viiliksi,pilaantuminen on eri asia.Tuo on vain maidon pilaannuttamista.
Sinä ! ootko allerginen omenoille ku kutittaa?Arvatkaas, kuka hieroi omenaisilla sormilla silmiään?
Kutittaa! *odottaa setiritsiinin vaikutusta*