vierailija
Kohta pääset niistä eroon.Ansa ideasta en nyt puhunut.
ros neuvoi laittamaan tänään lisää aineksia niihin ansoihin, kun ne kärpäset eivät enää menneet niihin.
Kohta pääset niistä eroon.Ansa ideasta en nyt puhunut.
ros neuvoi laittamaan tänään lisää aineksia niihin ansoihin, kun ne kärpäset eivät enää menneet niihin.
Eikä tule.Tuostahan tulee ripuli seisotetaan huoneen lämmössä
TuleeEikä tule.
Eipä oo tullu. Googlaa viilin teko.Tulee
Pidä maitopurkkia huoneen lämmössä pari päivää niin maito on sellaista könttiä ja jos vielä syöt sen niin aivan varmasti on maha sekaisin.
Eipä oo tullu. Googlaa viilin teko.
Vähän eri asia viilin teko kuin jättää maito happanemaan.
Tykkääkö hän oikeasta viilistä? Eikö ole laktoosi vaivaa?Olisiko tämä ellun viili: vesilasi pöydälle, odotetaan kun pölykerros laskeutuu veden pinnalle. Valmis
Mä lähetin täältä niitä luoksesi lisää. Kerroin, että sulla on paremmat herkut.Ansa ideasta en nyt puhunut.
Mä lähetin täältä niitä luoksesi lisää. Kerroin, että sulla on paremmat herkut.
okPiu pau pillu. Kärpäset liemessä lillu. Kohta ne on pois ja ellu kebabbia syödä taas vois.
Kiitos mut ei näy... Linkki varmaan olis kans sille?Tuossa valion ohje kotiviiliin katso liitettä 7796
Eikä tule. Ei tullut edes sellaisesta, jossa oli viimeinen myyntipäivä. Se oli luomutäysnaitoa ja Juustoportin luomukermaviiliä. Tulee maidolle pitempi käyttöaika viilinteolla. Ei ehtinyt muuttua huonoksi kun oli jo syöty kaikki.Tuostahan tulee ripuli seisotetaan huoneen lämmössä
Ei.Eikä tule. Ei tullut edes sellaisesta, jossa oli viimeinen myyntipäivä. Se oli luomutäysnaitoa ja Juustoportin luomukermaviiliä. Tulee maidolle pitempi käyttöaika viilinteolla. Ei ehtinyt muuttua huonoksi kun oli jo syöty kaikki.
Etsi itse. Kvg!!!Kiitos mut ei näy... Linkki varmaan olis kans sille?
eiku sulla höplöttää niin isosti että tännekki kuuluuAi sulla on sellasetkin
eiku mulla jöpöttää niin isosti että näkyy kuuhun
Ros tekee muuten aika kuivaa ruokaa. Se yksi pata missä oli perunaa, kaalia jauhelihaa eikä mitään kastiketta. Sitten eilen ne tortillat, niissäkään ei päällä mitään kastiketta, ei juustoa, kuivatti ne vaan uunissa
Palstan mukaan mulla ei seiso