vierailija
Kukaan ei tiedä?Niin, se on edunvalvontaa, jos et tiedä. Miksi muuten ensiavussa on kirurgi? Eikö muilla ole valmiuksia siihen?
Kukaan ei tiedä?Niin, se on edunvalvontaa, jos et tiedä. Miksi muuten ensiavussa on kirurgi? Eikö muilla ole valmiuksia siihen?
Ei ollut.Niissä oli tietysti gllutammaattia?
ketään ei kiinnosta noi sun ainaiset kyselytKukaan ei tiedä?
oliko tuo suora vihjaus eltsulle?mistä tiedät että se makaa vaan sohvalla aamusta iltaan?
Mistä se nyt tuli?Maannut päänsäryssä.
En tiedä. Kysy päänsäryltä.Mistä se nyt tuli?
Nollalimukassa on sitä..En tiedä. Kysy päänsäryltä.
Tarkoitatko light limua? En juo niitä.Nollalimukassa on sitä..
heippa, joko selvisit pois sieltä sirkuksesta joka ennen oli töipaikka?Hei mr. Tiukkapeppu ja leidit!
Onks muut palstamiehet plösöpeppuja?Hei mr. Tiukkapeppu ja leidit!
Istun kotosalla saunan terassilla tekemässä röitä. Ei kakaroita, ei hurttia. Vain välillä kaukainen haukahdus kun täälläpäin lähes kaikilla on joku metsästyskoiraheippa, joko selvisit pois sieltä sirkuksesta joka ennen oli töipaikka?
Istun kotosalla saunan terassilla tekemässä röitä. Ei kakaroita, ei hurttia. Vain välillä kaukainen haukahdus kun täälläpäin lähes kaikilla on joku metsästyskoira
Niinpäs onkin, nyt vasta hoksasinHei. Pelottavat tekohampaat on hävinnyt.
anna mennä vaan jos kerran maistuuKauhee kun tekee kullia mieli koko ajan.... Siitä jäi jotkut kestohimot päälle kun pari päivää yritti omalla kädellä hoidella. Vieläkin on yli puolipakettia kortonkeja jäljellä ku ei mies itekkään sitä näemmä enää meinaa jaksaa. Ennen pantiin 2-3 kertaa päivässä, tuon katkoksen jälkeen taas 5-6 kertaa
Voi vidduKauhee kun tekee kahvia mieli koko ajan.... Siitä jäi jotkut kestohimot päälle kun pari päivää yritti sitä juhlamokkaa lipitellä. Vieläkin on yli puolipakettia jäljellä ku ei mies itekkään sitä näemmä juo pois. Ennen meni 2-3 kuppia, tuon katkoksen jälkeen taas 5-6 kuppia
Sanoppa muuta. Mun elämä on joskus yllättävän vaikeaaVoi viddu
Oijoi, mä juon kupillisen aamulla. Välillä tekee mieli useammin mutta en juo.Kauhee kun tekee kahvia mieli koko ajan.... Siitä jäi jotkut kestohimot päälle kun pari päivää yritti sitä juhlamokkaa lipitellä. Vieläkin on yli puolipakettia jäljellä ku ei mies itekkään sitä näemmä juo pois. Ennen meni 2-3 kuppia, tuon katkoksen jälkeen taas 5-6 kuppia
anna mennä vaan jos kerran maistuu
Mä juon kyllä kun ei ne mieliteot oikein muuten laannu.Oijoi, mä juon kupillisen aamulla. Välillä tekee mieli useammin mutta en juo.
Teinin lässytystäSanoppa muuta. Mun elämä on joskus yllättävän vaikeaa
Jep. Sitähän se. Onneksi sinä nostat keskustelun aikuisemmalle tasolleTeinin lässytystä