Ei hyvä, mun koskee vielä ohimoihin ja jonnekin tonne silmien taakse...Näköjään..
Koitahan toipua sinä!
Ei hyvä, mun koskee vielä ohimoihin ja jonnekin tonne silmien taakse...Näköjään..
Höh, toivottavasti voit paremminMaannut päänsäryssä.
Joo, jospa huomenna on parempi päivä.Ei hyvä, mun koskee vielä ohimoihin ja jonnekin tonne silmien taakse...
Koitahan toipua sinä!
Koitat nukkua hyvin tään yön niin eiköhänJoo, jospa huomenna on parempi päivä.
Ota nuo pelottavat tekohampaat poisIltaa
JepKoitat nukkua hyvin tään yön niin eiköhän
Mä muuten heräsin tänään päiväunilta omaan kuorsaukseen
Ota nuo pelottavat tekohampaat pois
Mä heräsin joskus siihen kun löin itseäni nyrkillä otsikkoon...käsi oli aivan täysin puutunut ja hervoton ja kun käänsin kylkeä niin poksKoitat nukkua hyvin tään yön niin eiköhän
Mä muuten heräsin tänään päiväunilta omaan kuorsaukseen
JooKova väsymys voi aiheuttaa kuorsaamista.
Ota nuo pelottavat tekohampaat pois
Lenkkeily tekee hyvää.En muista että koskaan olisi lenkkeily harmittanu jälkikäteen, vaikka se etukäteen harmittaa.
Enkä muista kenenkään sanoneen lenkin jälkeen että turhaa oli.
Niin tekee.Lenkkeily tekee hyvää.
ei tee, mulla on aina tunteroisen huono olo lenkun jälkeenLenkkeily tekee hyvää.
Meinaat nykästä tuoretta kansanedustajaa (vihr)???vasta perjantaina kun on ppp
Mulla on hyvä olo.ei tee, mulla on aina tunteroisen huono olo lenkun jälkeen
Vaikka oon aikonaan nuorena ollut hyvinkin aktiivi-, lähes ammattilaisurheilija, en ole koskaan löytänyt minkään liikuntasuorituksen jälkeen sitä kuuluisaa euforiaa. Lähimpänä euforiaa on ollut helpotus siitä että homma on ohi sillä kertaaEn muista että koskaan olisi lenkkeily harmittanu jälkikäteen, vaikka se etukäteen harmittaa.
Enkä muista kenenkään sanoneen lenkin jälkeen että turhaa oli.
Laita edes yöksi nuo pelottavat tekohampaat lasiin sängynviereenNyt unta balloon.
oikia meininkiNyt melaa mekkoon.