Miun ruuat tänään. Itetehtyjä broileripyöryköitä ja kasvis-halloumipataa,etikkapensaspapuja ja etikkakurkkuja.katso liitettä 7730 Päivällinen oli pottuja ja maksakastiketta,etikkapensaspapuja ja salaattiakatso liitettä 7731
Maksakastiketta!
Miun ruuat tänään. Itetehtyjä broileripyöryköitä ja kasvis-halloumipataa,etikkapensaspapuja ja etikkakurkkuja.katso liitettä 7730 Päivällinen oli pottuja ja maksakastiketta,etikkapensaspapuja ja salaattiakatso liitettä 7731
Joo ! Pitkästä aikaaMaksakastiketta!
Just ostin tänään kana ja kasvisliemiä kaupasta, lihalientä kyll löytyy mutta noi muut puuttui...Mä teen muuten nykyään jauhelihakeiton(pikemminkin padan kun meillä ei pidetä liemevistä ruuista) sillain et puolet lihaliemikuutioita ja puolet kanaliemikuutioita. Kanaliemi tekee siihen todella hyvän maun.
Täällä on mainittu viime aikoina maksaruoat niin monet kerrat, että on alkanut tekemään mieli jotain maksasta tehtyä ruokaa.Maksakastiketta!
väärin syöty, palstalainen ei saa syödä mitään valmistaMä söin kaupan valmis salaattia + keitetyn munan.
Ei ole turhaa kun niistä irtoaa siten enemmän aromeja. Tosin jos pannua täysillä posotat alusta loppuun asti niin ei tietty silloin kannata. Mä kuullotan aina sipulin, valkosipulin ja paprikajauheen, kurkuman ja curryn, ne vaan yksinkertaisesti toimii niin paremmin kun rasvassa pannulla pyöräyttää. Kannattaa testata.Joo ne voi paistaa mutta turha mausteita pannulle laittaa
Np, mua muutenkaan ole ikinä kiinnostanut noudattaa massan mukana kulkemista saati sitten jotain sanomattomia sääntöjäväärin syöty, palstalainen ei saa syödä mitään valmista
ei muakaanNp, mua muutenkaan ole ikinä kiinnostanut noudattaa massan mukana kulkemista saati sitten jotain sanomattomia sääntöjä
vasta perjantaina kun on ppppanoiIltaa
Iltaa, ikävä oliIltaa
Mitäs sä oot päivän puuhannu?Iltaa
Voi mussua.Iltaa, ikävä oli
Maannut päänsäryssä.Mitäs sä oot päivän puuhannu?
Mikä?vasta perjantaina kun on ppp
Voi ei Ei kiva päivä sitten.... Onko jo helpottanut?Maannut päänsäryssä.
Ei niin. Vähän on helpottanut.Voi ei Ei kiva päivä sitten.... Onko jo helpottanut?
Ai se siirty sinne mun päästäniMaannut päänsäryssä.
Oli mullakin ikävä mutta nyt pystyn olla täällä.
Näköjään..Ai se siirty sinne mun päästäni