Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sekä kylpyhuone remppaa että pintaremontti samaan hikeen. Ei ole omistusasunto vaan kaupungin joten nämä ei pidä mitään kiirettä(n)
Mullahan oli täällä se remppa sillai, että asuin samaan aikaan..kuukauden sitä kolinaa ja meteliä kesti ja meni jonkun aikaa sen jälkeen ennenkun kunnolla tajus ettei ne remppareiskat tule enää lampsimaan tänne vaan saan vihdoin olla niinkun kotona!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
r0s
Oon yrittäny tehdä uusia ja hienompia reseptikokkauksia, mutta ei oo vertoja tälle: teinpä tajunnanräjäyttävän hyvän nakkikeiton. :eek: (n):cautious: :p:p:p

Perunoita
Vettä
Keittojuureksia
Nakkeja
1-2 lihaliemikuutiota
Ketsuppia pari ruiskausta. :rolleyes:
Mä INHOAN nakkikeittoa mutta makkaraversion saan just ja just syötyä kunhan siinä on edellämainittujen lisäksi piparjuuritahnaa. Ja ehkä kolmaskin ruiskaus ketsuppia.

Kannattaa kokeilla piparjuurta siis!
 
Oon yrittäny tehdä uusia ja hienompia reseptikokkauksia, mutta ei oo vertoja tälle: teinpä tajunnanräjäyttävän hyvän nakkikeiton. :eek: (n):cautious: :p:p:p

Perunoita
Vettä
Keittojuureksia
Nakkeja
1-2 lihaliemikuutiota
Ketsuppia pari ruiskausta. :rolleyes:
Miten sä sen sit ennen oot tehny? Mä teen aina noin, tosin lisäks mä maustan nakkeja paistovaiheessa valkosipulilla, sipulilla ja paprikajauheella:)
 
Välillä on hyvää ihan perus nakki tai makkarakeitto. Tai meillä on käytettävä aina snelmannin all naurall sarjan nakkia ja lenkkiä.
 
Turhaan sä niitä nakkeja maustat, mausteet ei tartu ja ne vaan palaa pannuun. Heitä ne suoraan keittoliemeen.
Aromit irtoo paistaessa paremmin. En mä niitä mausteita kuitenkaan kärvennä siinä. On ihan erimakuista kuin laittaa suoraan liemeen. Curry on myös sellainen mikä pannulla pääsee oikeuksiinsa, tosin nykyään käytän kurkumaa+muita mausteita enkä valmista currya, paitsi makaronilaatikkoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mä söin kaupan valmis salaattia + keitetyn munan.
Joku pikkupoika tänään päivällä kaupungilla, ilmeisesti oli mummonsa kanssa, söi jotain karkkia mikä näytti keitetylle kananmunalle.. Haukkasi sitä ja kun siellä oli punaista sisällä sanoi munmolle että ooo verta katso... Sitten sanoi että tämä näyttää ihan p*llulle.. :eek: herranjestas se oli varmaan 4-5 vuotias. Mummo oli kun ei olisi kuullut. :whistle::confused:
 

Yhteistyössä