vierailija
ei, kun oikeesti haluan toivottaa Kaisille Paljon Onnea.Lopeta jo trolli.
ei, kun oikeesti haluan toivottaa Kaisille Paljon Onnea.Lopeta jo trolli.
Niin ärsyttävää kun minäkin aina haaveilin et saisin samanlailla älyttömän määrän kasveja kuin äidinäidilläni oli ja tokassa asunnossa missä asuin kukat menestyi muuten hyvin mutta kissa teki tuhojaan, sen jälkeen kaikki on ollut niin hämäriä ettei kasvit elä. Kukka lamppu joo, olis varmaan hyvä, mut ei se auta jos rehut pitää pattereitten takia levitellä pitkin kämppääSama meno täällä ja vielä suora sähkölämmitys...
Hus siitä.ei, kun oikeesti haluan toivottaa Kaisille Paljon Onnea.
Tämä kyllä kuulosti monimutkaiselta operaatiolta. Pakko antaa kymmenen pistettä ja papukaijamerkkiMä pesin ensin siemenet hedelmälihasta, annoin kuivahtaa muutaman päivän niin et päällimmäisen ruskean kuoren sai irrotettua, sit laitoin siemenen multaruukkuun terävämpi puoli ylöspäin niin et vajaa puolet siemenestä näkyi ja rei'itetyn pussin ruukun päälle. Tasainen kosteus koko ajan Sumuttelin välillä sumutepullolla.
Jos nyt oikein muistan niin sen voi tuikata sellaisenaankin multaan mutta itämisaika on pidempi. Joten oikotie onneen minulle kiitosTämä kyllä kuulosti monimutkaiselta operaatiolta. Pakko antaa kymmenen pistettä ja papukaijamerkki
Hyvää yötä, kaippa minäkin alan nukkumaan, vaikuttaa vähän hiljentyneen koko palsta niin ei tartte yksin höpötelläAlkoi taas väsyttämään, joten täytyy varmaan mennä sänkyyn. Hyvät yöt kaikille!
Hyvää yötä ja anteeksi. T: Paha trolli
Nyt vedit pau lat. Tai:kirkkaasti sen kasvivirityksien yli.Mä pesin ensin siemenet hedelmälihasta, annoin kuivahtaa muutaman päivän niin et päällimmäisen ruskean kuoren sai irrotettua, sit laitoin siemenen multaruukkuun terävämpi puoli ylöspäin niin et vajaa puolet siemenestä näkyi ja rei'itetyn pussin ruukun päälle. Tasainen kosteus koko ajan Sumuttelin välillä sumutepullolla.
Avokado on tosiaan viimeistään parin vuoden päästä liian iso sisätiloihin, paitsi jos sattuu asumaan suuressa kasvihuoneessa. Mutta muutaman vuoden ajan eksoottinen viherkasvi, hedelmiä on turha odotella.Se on hieno viherkasvi Ei kai tuo kuki, tai siinä oli joku monta vuotta ennenkuin alkaa kukkiin, jos alkaa. Mä veikkaan ettei tuo selviä talvesta meillä, mut jos selviää ja hyvin kasvaa niin siitä tulee ihan helkutin iso. Eli tiedän jo etukäteen että miehen kans joutuu jossain välissä vähän neuvotteluja käymään Meidän asunto kun on vähän pieni...
Onko Paula aiheuttanut sinulle pysyvän allergian kasvatusohjeita kohtaan, rouva Pulla?Nyt vedit pau lat. Tai:kirkkaasti sen kasvivirityksien yli.
Se on ollu vähällä pilata koko mun luomuinnostuksen...Onko Paula aiheuttanut sinulle pysyvän allergian kasvatusohjeita kohtaan, rouva Pulla?
ah uuh kuinka palvon sinua rouva pulla, voinko olla sun herra pulla?
Ei tää ollu vielä kina. Muista asioista oon m1ehen kans aika samoilla linjoilla, mut seksiaiheessa se muuttuu joksikin autistiseksi seksivispaimeksi joka on epäkunnossa...(onneks mun keittiössä ei ole samanlaista vispainta)Ooooo palstan rakastavaiset täällä kinaamassa pulla ja sovinisti
Hyvää yötä, ehkä unissasi olet (tietenkin tahtomattasi) hetken seksivispainlinjoillaEi tää ollu vielä kina. Muista asioista oon m1ehen kans aika samoilla linjoilla, mut seksiaiheessa se muuttuu joksikin autistiseksi seksivispaimeksi joka on epäkunnossa...(onneks mun keittiössä ei ole samanlaista vispainta)
Nyt meen nukkumaan, huomenna työpäivä.
Öitä kaikille.