Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt on tarkistettu:) 1,5 kk(y)

Kaksi siementä neljästä iti, toinen on kasvanut nätisti, nyt ehkä noin 60cm mut toinen on edelleen n.20-25cm vaikka lehdet on ihan pirteet. Tuo isompi varmaan vetää tuon pienen kasvin ravinteet:) Ovat siis samassa ruukussa edelleen.
Ok. Täytyy kokeilla. Hyvä tietää niin en sitten vielä vajaan kuukauden jälkeen luovuta ja nakkaa takaovesta ulos jos ei näy itämisen merkkejä :ROFLMAO:
 
Ja tuosta tulikin mieleen että The Walking Dead jatkuu taas kohta... Sitäkin vain pitkitetään ja pitkitetään eikä se ole enää hyvä(n):cry:
Totta, vaikka muhun se ei ikinä kolahtanut vaikka yritin päästä siihen sisään, tosin en ekoja varmaan ees ole katsonut et jos ovat olleet hyviä niin olen ne missannut. Ja Stranger thingsin kohdalla olisivat saaneet pidättäytyä kolmannesta kaudesta niin kauan kun saavat kunnon idean(n)
 
Ok. Täytyy kokeilla. Hyvä tietää niin en sitten vielä vajaan kuukauden jälkeen luovuta ja nakkaa takaovesta ulos jos ei näy itämisen merkkejä :ROFLMAO:
Mä rohkeasti latvoin sen isomman ja jännityksellä seurasin miten käy, sen kasvu pysähty täysin kahdeksi viikoksi ja sit rupes puskeen oksaa ja sitten jatko kasvuaan vähän maltillisemmin. Tuohan kasvaa pituutta ainakin alkuun todella nopeeta joten oli vaan hyvä että hetkeks pysähty:LOL:
 
vierailija
Mä rohkeasti latvoin sen isomman ja jännityksellä seurasin miten käy, sen kasvu pysähty täysin kahdeksi viikoksi ja sit rupes puskeen oksaa ja sitten jatko kasvuaan vähän maltillisemmin. Tuohan kasvaa pituutta ainakin alkuun todella nopeeta joten oli vaan hyvä että hetkeks pysähty:LOL:
Täytyy kokeilla (y)
Sama kysymys kun kalamiehellä, tuleeko siihen kukka? Ja miksi ei tule hedelmää?
 
Huomaan ristiriidan... Miksi kasvattaa hedelmää, johon ei kasva hedelmiä? Tuleeko siihen edes kukkaa?
Se on hieno viherkasvi:) Ei kai tuo kuki, tai siinä oli joku monta vuotta ennenkuin alkaa kukkiin, jos alkaa. Mä veikkaan ettei tuo selviä talvesta meillä, mut jos selviää ja hyvin kasvaa niin siitä tulee ihan helkutin iso. Eli tiedän jo etukäteen että miehen kans joutuu jossain välissä vähän neuvotteluja käymään:ROFLMAO: Meidän asunto kun on vähän pieni...:oops:
 
Se on hieno viherkasvi:) Ei kai tuo kuki, tai siinä oli joku monta vuotta ennenkuin alkaa kukkiin, jos alkaa. Mä veikkaan ettei tuo selviä talvesta meillä, mut jos selviää ja hyvin kasvaa niin siitä tulee ihan helkutin iso. Eli tiedän jo etukäteen että miehen kans joutuu jossain välissä vähän neuvotteluja käymään:ROFLMAO: Meidän asunto kun on vähän pieni...:oops:
Ok, kuulostaa mielenkiintoiselta. Mä onnistuin tappamaan meidän palmut, joten ei ole viherkasveja enää sisällä.

Lisäksi teidän kämppä on ekologinen ja kompakti! :)
 
Ok, kuulostaa mielenkiintoiselta. Mä onnistuin tappamaan meidän palmut, joten ei ole viherkasveja enää sisällä.

Lisäksi teidän kämppä on ekologinen ja kompakti! :)
On juu:D Talvella vaan huoneilma on rutikuiva, on kovin hämärä ja ikkunoiden edessä patterit posottaa tulikuumina niin ei oikein kukille löydy mieleistä paikkaa talvella. Monet on kupsahtaneet talvella. Pakko kattoo et on hämärässä viihtyviä kasveja mitä meille hankkii.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
On juu:D Talvella vaan huoneilma on rutikuiva, on kovin hämärä ja ikkunoiden edessä patterit posottaa tulikuumina niin ei oikein kukille löydy mieleistä paikkaa talvella. Monet on kupsahtaneet talvella. Pakko kattoo et on hämärässä viihtyviä kasveja mitä meille hankkii.
Sama meno täällä ja vielä suora sähkölämmitys...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Pitääkö se avokado laittaa hammastikkujen kanssa vesilasiin?
Mä pesin ensin siemenet hedelmälihasta, annoin kuivahtaa muutaman päivän niin et päällimmäisen ruskean kuoren sai irrotettua, sit laitoin siemenen multaruukkuun terävämpi puoli ylöspäin niin et vajaa puolet siemenestä näkyi ja rei'itetyn pussin ruukun päälle. Tasainen kosteus koko ajan:) Sumuttelin välillä sumutepullolla.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä